10 - Surprize , surprize !

4.3K 214 11
                                    

Harry's P.O.V

In mai putin de 5 minute sunt in fata clubului . Ajungeam mult mai repede daca o masina de poliție nu ar fi inceput sa ma urmărească pentru ca circulam cu viteza prea mare , 220 km/h mie nu mi se pare mult , dar vad ca polițiștii nu sunt de aceeași părere ca si mine .

Oricum , dupa ce a vazut ca nu are nici o sansa de a ma ajunge , a încetinit si m-a lasat in treaba mea .

Fiecare parte a corpului meu , incepe sa tremure de nervi cand intru pe usa clubului si tot ce pot vedea , e trupul Mayei cum se misca lasciv pe langa Logan .
La dracu ! Cat noroc are ca suntem in club si nu pot sa il bat cum trebuie . Stiam eu ca era mai bine daca nu plecam dar nu m-am gandit ca se poate intampla asa ceva .

Imi fac loc printre adolescenții amețiți si ma îndrept spre Maya. Nu inteleg cum doamne iartă-mă poti merge la un club , cand nu e trecut nici macar de ora 13:00 .

- Maya ! Tip peste muzica care răsuna peste tot si o prind de încheietura trăgândo la pieptul meu .

- Ce dracului Harry ! Ce cauti tu aici ? Imi spune cu acelasi ton si se trage din bratele mele .

Doamne , poate fi mai imposibila de atat fata asta ?

- Am venit dupa tine , nu e evident ? Zic si imi agit mâinile prin aer .

- Poti pleca , pentru ca eu nu am de gând sa merg niciunde cu tine . Imi spune artagoasa . Fata asta imi mănâncă zilele .

- Maya plecam acasa , acum ! Spun nervos , si accentuez cat se poate de mult ultimul cuvânt .

- Omule , nu vrea sa plece , ce nu intelegi ? Intervine Logan peste noi .

Fara sa ii mai spun ceva , ma arunc asupra lui facandu-l sa pice pe podea in mai putin de câteva secunde si , imediat pumnul meu se conectează cu maxilarul lui . Repet acțiunea de inca câteva ori pana cand , simt o mana micuta pe umărul meu drept .

- Harry , opreste-te o sa il omori ! Tipa Maya la mine si nu stiu de ce dar , ma opresc si ma ridic de pe el .

Nimeni nu pare sa fi observat ce tocmai s-a întâmplat . Ori sunt prea beți ca sa mai poată vedea ceva ori nu le pasa , dar nu ma plang , imi doream asa mult sa il desfigurez putin .

Imediat le vad pe Jennifer si Luisa cum vin grăbite spre trupul lui Logan care zace plin de sânge pe podea .

- Harry , ce i-ai facut ? Spune Jennifer in timp ce se chinuie sa il ridice .

- Lasa-ma dracului , si-a făcut-o cu mana lui ! Spun cu o voce joasa dar , foarte dura .

- Maya , hai sa plecam . Ii spun inca odata . Te rog doamne , fa ceva ca sa ma asculte .

- Nu Harry , ti-am spus ca nu plec niciunde , ma duc sa beau ceva . Zice ea , si imi spulbera fiecare picătura de speranța.

- Bine , vin cu tine . Renunt intr-un final , stiu ca acum nu am nici o sansa sa o conving .

Ajungem in fata barului si Maya se pune imediat pe un scaun - iar eu pe unul de laga ea - comandandu-si dracu stie ce băutura . O da imediat peste cap , si ma i-a prin surprindere atunci cand se da jos si încearcă sa fuga in alta parte dar , nu poate pentru ca imi înfasor bratele in jurul taliei ei , si o trag intre picioarele mele .

- Harry , lasa-ma ! Spune si incepe sa se agite dar nu reuseste sa scape din stransoarea mea .

- Aha , si dupa sa începi sa fugi de mine , nu ? Chiar asa prost ma crezi ? Spun si ma uit stupefiat la ea .

- Vreau sa dansez ! Se plângea ea in încercarea de a scapă din bratele mele . Nici o sansa leoaico .

- Si ce mai astepti ? O intreb amuzant .

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum