5 - Sentimente ascunse

5.5K 262 2
                                    

O lumina foarte puternica imi ajunge pe fata si imi distruge somnul . Încerc cu disperare sa ajung la ceva care imi poate acoperi fata , dar panica ma cuprinde cand nu imi găsesc pătura . Imi deschi ochii ca sa mi-o caut si imediat izbucnesc intr-un ras isteric deoarece , Rebecca doarme pe jos , in mijlocul camerei aproape , învelita in pătura mea in cel mai complicat si comic mod.

Ma uit la ceas si vad ca e 7:10 , rahat ! O sa dau cu telefonul asta de toti peretii daca mai odata nu ma trezește la timp sau mai bine zis , nu ma trezește in momentele potrivite .

- Rebecca , trezirea ! Strig la ea si bat din palme , dar nu reactioneaza . Ok blonda bruneta ce esti . Ma duc la ea si ii trag pătura , facand-o sa mormae ceva dar tot nu se trezește .

- Joci dur , huh? O intreb dar realizez ca vorbesc singura .

Arunc o privire prin camera si zâmbesc ca un diavol cand vad sticla de apa de pe biroul meu , mai are putina apa in ea dar e de-ajuns sa o trezesc . Merg pe vârfuri pana ce ajung la sticla , si inapoi in dreptul ei si ii torn apa exact pe fata .

- Ce dracu fato ?! Tipa la mine si se ridica repede de pe podea . - Te-am auzit din prima ! - adaugă morocanoasa , si uda.
- Mie nu mi sa părut ! Ii reprosez râzând .

Dupa 20 de minute atat eu cat si Rebecca suntem gata . Amândouă am facut dus , dar spre deosebire de ea , eu am facut doua , idioata nu s-a putut abtine sa nu imi returneze gestul iar ,atunci cand am iesit din baie a aruncat un pahar plin cu apa pe tot corpul meu , udandu-ma pentru a doua oară .

Rebecca nu avea haine la ea asa ca a luat de la mine niste blugi albastri putin rupti , un tricou mulat alb care ii cam lasa la expoziție sutienul negru cu dantela , si un sfeter gri închis pe post de geaca .

Razele soarelui pătrund puternic in camera mea , se pare ca azi va fi o zi călduroasă . Ne incălțăm amândouă in conversi negri , ne luam gentile si coboram jos sa mâncam , evident ca geanta Rebeccai e goală dar nu pare sa ii pese . Eu sunt imbracata aproximativ ca si ea , doar bulgii mei nergi si sfeterul de acceasi culoare ne diferenteaza .

- Buna dimineața domnule Smith ! Spune Rebecca catre tata cu un zâmbet enorm pe fata , si eu deja simt nevoia sa rad dar încerc pe cat mai mult posibil sa ma abțin .
- O te rog , spune-mi Christian . Poate ca sunt eu bătrân , dar nici chiar asa . Ii spune si se strâmbă facandune sa radem .
- Hmm, sa sti ca iti sta super bine in hainele fiicei mele . Cu siguranta Mayei i-ar place sa mai aiba o sora , ce zici ? O tachineaza tata si , deja simt ca asta o sa fie o zi perfecta .
- Defapt , chiar mi-ar face plăcere , dar nu cred ca mama ar fi de acord.
- O draga mea , stai liniștita ca rezolv eu cu mama ta . Ii zice si ii face cu ochiul . Am cel mai perfect tata pe care il poate avea o adolescenta .
- Bine fetelor , eu va las pentru ca trebuie sa plec , grabiti-va ca altfel o sa întârziați ! Ne anunța tata si imi lasa un sarut cald pe obraz .
- Pa barosane , te iubesc ! Strig spre el cand iese pe usa .
- Si eu ! Striga repede si pleaca.

- Stai asa , barosane ? Se uita la mine confuza .
- Da , poveste lunga ti-o zic pe masina ca deja ii tarziu si trebuie sa mancam . Ii zic iar ea aproba din cap .

Pe tot parcursul drumului i-am povestit Rebeccai de ce ii zic tatei "barosane" si i-am povestit despre mama mea , iar ea la rândul ei mi-a povestit despre tatăl sau care a murit din cauza cancerului . Desi o cunosc pe fata asta de 3 zile , parca ne știm de-o viata , suntem asa bune prietene si aveam atâtea in comun , poate ca ne mai certam, amenințam si înjuram dar lucrurile astea ne apropie mai mult .

Imi las masina in parcare si pentru a doua oară saptamana asta , toate privirile persoanelor care sunt in curtea liceului sunt îndreptate spre masina mea , noua mea masina . Si desigur ca si starurile ma priveau , sper doar sa nu se ducă naibii ziua mea buna .

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum