Un mic anunt

2.3K 110 5
                                    

Imi cer scuze daca credeați ca acesta este un nou capitol ,dar anunțul acesta este foarte important pentru mine si m-as bucura daca l-ati citi ca pe un capitol .

Am observat ca in ultima vreme Dark Rules incepe sa scadă si cum eu sunt negativista incep sa cred ca nu va mai place povestea si va plictiseste iar lucrul acesta nu imi mai da puterea necesară pentru a scrie pentru ca , eu o fac din plăcere pentru voi si e ok daca uitati sa votati sau sa comentati doar ca eu nu reușesc sa imi dau seama ce se intampla .

Daca votati , înseamnă ca v-a plăcut capitolul iar daca nu , aveti tot dreptul sa nu o faceti daca nu va place doar ca nu stiu , mi-ar place sa mai da-ti cate un semn de viata si sa va spune-ți părerea despre ce am scris ca sa stiu daca va place sau nu mai are nici un sens sa continui povestea pentru ca oricum nu se citieste .

Am spus-o si o mai spun , mi-as dori enorm de mult sa postez mai frecvent dar efectiv nu am timp . Sunt a 8a si dupa cum bine știți am examene iar timpul meu e mâncat de meditatii si acum poze de album , banchet etc etc .

Nu sunt cine stie ce scriitoare , e prima daca cand încerc sa scriu o carte si imi pare rau daca nua exprim asa cum ati vrea voi si chiar nu ma supar daca ma criticati pentru ca asa voi încerca sa fiu mai buna , daca imi spune-ti ce nu va place voi încerca sa schimb si sa mulez cartea dupa preferințele voastre dar pentru asta am nevoie de comentariile si voturile voastre pentru ca altfel nu cum sa imi dau seama .

Oricum , va multumesc pentru cele 4 K de voturi si o sa încerc sa postez cat de curând . xx

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum