Közelebb lépett hozzám, én pedig szemmel láthatóan is megremegtem. Kezdtem a hatása alá kerülni, kezdtem hozzá minden féle téren kötődni. Kezeit derekamra vezette, s közelebb húzott magához, fejét nyakamba temette, majd puha ajkait bőrömhöz nyomta, s egy apró csókot nyomott rá. A hideg végig cikázott gerincem mentén, majd egész testemen, s nyeltem is egy nagyot, ugyanis rettentően jól esett már csak ennyi is. Elmosolyodott, hisz' minden bizonnyal érezte rajtam a libabőröket, én pedig görcsösen szorítottam meg mellkasán lévő ingét. Nem normális, hogy már csak ennyivel is a hatása alá kerít. Piszok..
Egyik kezét kihúzta ingem alól, majd tarkómra helyezte azt, s szemembe nézve pislogott rám párat. Szemeit ellepte a vágy, ködös volt tekintete, s sokkal sötétebb mint általában. Nyeltem egy nagyot, hiszen ilyen közelről még helyesebb volt mint úgy általában.
–Jungkook..–Suttogtam nevét megbabonázva, mire tekintete ajaimra tévedt, s hüvelykujjával végig simított alsó párnácskámon. Elnyitottam ajkaim egymástól, s szinte automatikusan hunytam be szemeim, mikor is egyre és egyre közelebb hajolt hozzám. Lassú volt, piszok lassú volt, én pedig egyre türelmetlenebb, de nem mozdultam meg még akkor sem, mikor ajkai már súrolták enyémeket, de nem tapasztotta őket össze. Bármennyire is vágytam rá, hagytam, hogy mindent a saját tempójában végezzen, úgy, ahogy az neki megfelelő. Felnyitottam pilláim, majd íriszeit kezdtem vizslatni, neki pedig ennyi kellett; azonnal össze érintette puháink. Jólesőn szusszantottam fel, vágytam már erre az érzésre..Tőle. Tőle akartam a legjobban, azt akartam, hogy ő érjen hozzám úgy ahogy a párok szoktak egymáshoz, akartam őt minden téren.
–Jiminie..–Suttogta ajkaimra, mire nyeltem egy nagyot, s pilláim felnyitva néztem sötét szembogaraiba. Csillogtak, olyanok voltak mint az éjszaka. Sötétek, de mégis csillagosak.–Min jár az eszed?–Kérdezte egy félmosolyra húzva ajkait, s tudtam, hogy nem vár kérdésére választ, így csak lehajtottam fejem, s beharaptam alsóajkam, amit pár pillanattal ezelőtt még ő falt hevesen. Belepirultam a gondolatba, s hirtelen elöntött a forróság is. Zavarba jöttem.–Akarlak.–Mormolta fülembe, mire egy apró sóhaj szaladt ki ajkaim közül, így gyorsan ráharaptam az alsóra.
Bólintottam egy kisebbet, miszerint hallottam mit mondott, csak annyira a hatása alatt vagyok, hogy nem vagyok képes beszélni se. Így hát neki nem is kellett több, fenekem alá nyúlt, majd ölébe kapva indult meg velem szobája felé, ahol aztán az ajtót becsukta maga után, engem pedig egy óvatos mozdulattal az ágyra helyezett. Egyikünk sem mozdult meg először, csak egymást néztük, míg végül én egy halvány mosollyal húztam le magamhoz, hogy egy csókót nyomjak kívánatos ajkaira. Belemosolygott, gondolom tetszett neki, hogy én kezdeményeztem, keze pedig azonnal bevándorolt ingem alá, s hasam kezdte simogatni. Puháim magukra hagyva puszilt végig állvonalamon, majd majd egész nyakamon, s egy kissé arrébb tolva ingemet, a kulcscsontomat vette célba. Jólesőn sóhajtottam nagyokat, úgy gondoltam, hogy nem tartom vissza a hangom, ha már ilyen helyzetbe kerültünk mi ketten.
Én sem tétlenkedtem, nem akartam egy tengericsillag lenni, aki csak fekszik és les ki a fejéből. Kezem útnak indult, s nyakától egészen bicepszéig végig simítottam a területet, majd kezeim inge alá tévedtek, s kockás hasát vettem célba. Bár már láttam póló nélkül, s egyszer kétszer végig is tapogattam a fedetlen területet, azért még mindig ámulatba ejt, hogy mégis milyen kidolgozott a felsőteste. Elmosolyodott, hiszen igazán jó kedvvel simítottam végig újra és újra hasán, valamint mellkasán. Olyan voltam mint egy macska, aki a takarót gyűrkészi. Ínyemre volt a helyzet, az egyszer szent. Megunva, hogy csak érzem ezt a csodát; inge első gombját megmarkoltam, ő pedig felült az ágyon, hogy letudjam venni róla a felsőt, s a szoba valamely pontjába tudjam hajítani. Csillogó szemekkel vizslattam a területet, s ismét oda vezettem apró kacsóim, Jungkook pedig időközben az ingem kezdte szét gombolni. Nem is foglalkozott azzal, hogy levegye rólam, csak szét hajtotta azt, majd vörös ajkait rögtön rá is tapasztotta mellkasomra, s onnan lefelé haladva csókolta végig felsőtestem. Iszonyatosan élveztem a kialakult helyzetet, ezt a nadrágomban lévő izgalom is jelezte, ami egyre jobban kezdett kényelmetlen lenni.
Jungkook jól bánt az ajkaival, minden egyes négyzet centiméterét végig csókolta a felsőtestemnek, egyetlen pontot sem hagyott ki. Ennek következtében természetesen légzéseim is szaporodtak, sóhajaim is gyarapodtak, s néha alsóajkamba haraptam, mikor is egy két helyen megszívta hasam. Bár azt hittem ennél jobb nem lehet; tévedtem. Egy halkabb nyögés szaladt ki ajkaim közül mikor is jobb mellbimbóm kezdte nyalogatni, s kissé harapdálni is, másik kezével pedig bal mellbimbóm csavargatta. Remegtem mint a kocsonya, már ennyitől majd' elvesztettem az eszem, de igyekeztem össze szedni magam, így hát jobb lábam felemelve kezdtem ingerelni tagját, mire felmorgott, s ráharaptott bimbómra. Felnyüszítettem az édes kín végett, de az Istennek se akartam, hogy vége legyen. Tovább ingereltem oda lent, közben pedig hátát tapogattam végig, s néha vállába markoltam ügyes nyelvmunkája végett. Jesszusom, még be sem tette, akkor mi lesz velem??
Ekkor csapott pofán a rút valóság. Mi ketten rohadtul nem vagyunk együtt, nem lenne szabad ezt csinálnunk. Bár már nem érdekel a Mustang, ettől függetlenül kihasználtam őt, nem érdemlem meg, hogy alatta legyek, sőt őt magát nem érdemlem meg. Egy önző farok vagyok, aki csak a saját igényeit nézte, azt, hogy neki mi a jó. De azt, hogy Jungkook mit érez az elején figyelembe se vettem. Mocsok módon kihasználtam, felhasználtam, s most mégis képes lennék alatta nyögni, mint egy rossz ribanc.
Keze ebben a pillanatban kúszott lejjebb, s nadrágom övét kezdte kicsatolni, mire ijedten s hevesen fogtam csuklójára. Értetlenül nézett rám, én pedig lassan eltoltam kezét, de nem engedtem el azt. Mellettünk tartottam a levegőben, hogy még véletlenül se tudja vissza helyezni azt eredeti pozíciójába.
–Mi történt?–Hajolt el, én pedig felültem az ágyon, s frusztráltan túrtam hajamba. Ajkamba harapva néztem oldalra, fogalmam sem volt, hogy mégis hogyan kéne neki elmondani, hogy nem feküdhetünk le, mert én szörnyű dolgot tettem vele.–Jimin, mi a baj?
–Nem..Nem feküdhetek le veled.–Nekem gombóc keletkezett a torkomban, ő értetlen fejjel nézett rám, én pedig egyre jobban szégyelltem magam.
–Miért nem?–Döntötte oldalra fejét, de nem bírtam rá nézni. Égett a pofám, hiszen rohadt csúnya dolgot tettem vele, s ezek után azt is megérdemelném, hogy soha többet ne szóljon hozzám. Igaza volt mikor azt mondta, hogy egy kurva vagyok. Gyakran a fejemhez vágta, sokszor ok nélkül, de most jöttem rá, hogy igaza van. Tényleg igaza van.–Jimin miért nem?–Fordította maga felé fejem, én pedig óvatosan kifújtam egy adag levegőt.
–Azért mert...–Kezdtem bele, de az Istennek se tudtam befejezni azt a rohadt mondatot, s ismét csak a paplant néztem minduntalan, miközben azt gyűrkészeltem.–Mert tettem egy fogadást..–Fújtam ki nehezen a levegőt, s kissé félve néztem csillogó szembogaraiba, amik értetlenül vizslatták arcomat.
–Nem egészen értem..–Rázta meg fejét.
–Fogadtam Hyunjinnal. Ha kihozom belőled a meleget..Enyém a Mustangja.–Suttogtam a végét el, s kezemmel letöröltem az időközben előjött könnycseppem is, hiszen a bűntudat csak úgy mardosott.–Sajnálom.
–Sajnálod..–Szólalt meg ő is, mire ráemeltem tekintetem. Szemeiben már nem láttam azt az égető vágyat, nem csillogtak nekem, nem volt kedves tekintete. Sokkal inkább mérges volt, szomorú, csalódott. Miattam volt csalódott.–Utállak!–Sziszegte halkan, majd felkapta felsőjét, s már a szobában sem volt. A bejárati ajtó hangos csapódással jelezte, hogy már nincs a házban, én pedig felzokogva öleltem át lábaim, s hajtottam rájuk fejem. Akkora idióta vagyok...
2022.05.28.
Ha tetszett a rész nyomd meg a csillagot, vagy kommentelj, hiszen innen tudom, hogy érdemes-e tovább írnom. Köszönöm, hogy elolvastad!💗
Hibákért elnézést!🥺
VOUS LISEZ
Fogadás || Jikook ff ✓
Fanfiction"-Csak egy elkényeztetett, homofób srác, aki nem tudja magát kontrollálni.-Rántottam meg vállam, közben Taehyung sóhajtva tette kezét vállamra. -Tudom, hogy utáljátok egymást, de lassan meg kéne tanulnotok hogyan jöjjetek ki?! Senkinek sem jó az áll...