Medyada gemi yemekhanesinin alternatif bir görüntüsü var. <3
Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_Keyifli okumalar! <3
****************
Önceki Bölümden
Yukah direkt olarak şırıngayı kızın boynuna değdirip tuşuna dokundu. Birkaç saniye sonra kız gözlerini açmıştı. Birkaç saniye tavana bakıp ardından gözlerini etrafta gezdirdi. Sonunda gözleri Yukah'ı bulmuştu. Gözleri korkuyla ve şaşkınlıkla irileşti.
*********
Yatakta gerilerken korku içinde sordu.
"Sen de nesin böyle!?" Yukah kıza yaklaştı ve onu sakinleştirmek istercesine ellerini uzattı.
"Ben Yukah. Öncelikle sakin olmanı istiyorum send..." Yukah'ın sözü kızın çığlığıyla kesilmişti. Kız aceleyle yataktan inip panik içinde bağırarak konuştu.
"Uzak dur benden!" Yukah birkaç adım geriledi ve konuştu.
"Tamam uzak duruyorum ama sakin olmalısın. Beni dinlemeni istiyorum Rüya."
"Adımı nereden biliyorsun!?" diye hayret içinde sordu kız.
"Sadece sakin olup beni dinlersen her şeyi açıklayacağım."
"Hayır hayır! Bırak beni gideyim!"
"Sana durumu açıklamama izin ver. Ardından istersen seni evine bırakacağım. Tamam mı?" Rüya tereddütle baktı adama. Ona güvenmiyordu fakat neler olduğunu da öğrenmek istiyordu. Zorlukla kendini sakinleştirdi ve bu sefer bağırmadan konuştu.
"Tamam. Anlat ama bana yaklaşmanı istemiyorum."
"Tamam, nasıl istersen." dedi Yukah. Ardından söze girdi.
"Öncelikle gezegeninin dışında hayat olduğuna inanıyor musun?"
"Emin değilim." dedi Rüya.
"Öyleyse emin olmalısın çünkü ben senin gezegeninden değilim ve burası da dünya değil."
"Buna öylece inanmamı mı bekliyorsun?"
"Kanıtlayabilirim. Benimle gel." diyerek kıza elini uzattı Yukah. Kız korkuyla geri çekildi ve konuştu.
"Hayır hayır. Gelmeyeceğim. Burada kanıtla."
"Kanıtlamanın tek yolu sana göstermek. Bana güvenmelisin. Hem şöyle düşün. Saatlerdir burada baygın yatıyorsun, sana zarar vermek isteseydim çoktan yapardım bunu." Rüya duraksadı ve düşündü. Adama hak vermişti. Yukah'ın uzattığı eline baktı ve konuştu.
"Yine de elini tutmayacağım. Yanında yürürüm." Yukah başını salladı.
"Nasıl istersen. Yalnız seni uyarmalıyım. Buradan çıktığımızda sana çok ilginç gelecek şeyler görebilirsin. Senden sakin kalmanı istiyorum." Kız başını salladı. Ve Yukah önde Rüya arkada revirden çıktılar. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücutlarında, yüzlerinde garip çıkıntılara sahip çeşit çeşit kişi. Rüya kendini sakin kalmak için zorladı. Kaçıp gitmemek için zor duruyordu. Buna karşın yürüdükleri geniş koridor da oldukça ilginçti. Daha önce gördüğü hiçbir yapıya benzemiyordu. Her yer beyaz ve griydi. Duvarlarda üzerinde renkli (çoğunlukla mavi) ışıklar olan ekranlar vardı. Rüya etrafını izlemekle meşgulken bir koridordan diğerine geçtiler. Koridorun sonuna kadar yürüdüler ve Yukah durdu. O durunca Rüya da durmuştu. Duvarda dev, yuvarlak bir pencere vardı. Yukah elini uzatarak arkasında kalan Rüya'yı yanına davet etti. Rüya elini tutmak yerine sadece Yukah'ın yanına yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Rüyası
Science Fiction19 yaşında bir köylü kızı. Bir gün tarlada görünmez bir uzay gemisi bulur. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücut...