Medyada Uzay İstasyonu'nun alternatif bir görüntüsü var. <3
Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_Keyifli okumalar! <3
~~~~~~~~~~~~
Rüya bugün Galaktik Federasyon'un başkanıyla tanışacaktı. Öğrendiği kadarıyla ismi Talexa idi. Söylemesi zor bir isimdi. Ve Yoren gezegeninden geliyordu. Herkesin kadın olduğu gezegenden. Rüya kahvaltı bile yapamayacak kadar heyecanlı hissettiği için dolabının başında giyecek bir şeyler seçmeye çalışıyordu. En sonunda yeşil bir üst ve beyaz bir etek seçmişti. Bunlar tasarımı garip parçalardı ama yine de güzeldi. Hatta garip oldukları için bu kadar güzellerdi.
Rüya'nın giydikleri:
Rüya yanına yeşil bir çanta almayı düşündü ama sonra vazgeçti. İçine koyacak bir şeyi yoktu. Giyinmiş, yüzüne hafif bir makyaj yaparken, bir şarkı mırıldanıyordu. Gerginliğinden kurtulmak için şarkı söylemek de yeterli gelmeyince daha fazla dayanamayıp kendini odadan dışarı attı. Daha Uzay İstasyonu - 1'e varmalarına yarım saatten fazla vardı. Oyalanmak için kafeteryaya yöneldi. İçeri girince herkesin ona baktığını sandı. Ama tam arkasından Kaptan girmişti ve herkes ona bakıyordu. Kaptan nadiren kafeteryaya gelirdi. Rüya sırtına hafifçe dokunup önüne geçti ve onu baştan aşağı süzdü.
"Harika bir kombin." dedi en sonunda. Rüya gergince gülümsedi.
"Abartılı ya da fazla sade olmuş mu?" diye sordu Rüya.
"Hayır gayet güzel Rüya. Ayrıca burada abartılı giyinmek diye bir şey yok. İstediğin gibi giyinebilirsin." Rüya içi rahatlayarak gülümsedi.
"Kahvaltı yaptın mı?" diye sordu Kaptan."Hayır. Yapamayacak kadar heyecanlıydım."
"Ama bir şeyler yemelisin Rüya. Başkan'ın karşısında yorgun düşmeni istemeyiz."
"Haklısın sanırım Kaptan." dedi Rüya masalardan birine ilerlerken. Kaptan da onu takip etti. Oturdukları anda garsonlardan biri gelmişti. Rüya kahvaltılık sipariş ederken Kaptan içecek bir şeyler istemişti. Siparişleri geldiğinde Rüya ne kadar acıktığını farkedip hemen yemeye başladı. Kaptan onun bu iştahlı haline gülümsedi.
"Oturabilir miyim?" dedi bir ses. Rüya başını kaldırıp bakınca konuşanın Yukah olduğunu gördü. Eliyle sandalyelerden birini işaret ederken Kaptan da başıyla onaylamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Rüyası
Ciencia Ficción19 yaşında bir köylü kızı. Bir gün tarlada görünmez bir uzay gemisi bulur. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücut...