Medyada Yukah'ın yapay zeka kullanarak yaptığım alternatif bir görüntüsü var. <3 Minik boynuzlarını maalesef yapamadım. :')
Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_Keyifli okumalar! <3
~~~~~~~~~~~~
Önceki Bölümden
"Sığınaktan bahsediyordunuz Başkan?" dedi sorarcasına.
"Evet. Bu taraftan." deyip yolu gösterdi. Tavana kadar uzanan ince uzun bir kitaplığın önünde duruyordu. Kitaplardan birkaçını çıkarmıştı ki kapıdan yüksek sesli bir gümleme geldi. Herkes kapıya bakarken bir gümleme daha duyuldu.
*********************
"Zırhı kırmaya çalışıyorlar." dedi Kaptan.
"Bu mümkün mü?" diye sordu Rüya.
"Hiçbir madde aşılmaz değildir. Doğru seviyede uygulanan güçle kırmak mümkün." diye açıkladı Başkan Talexa. Kitapları çıkardığı yerin yüzeyine elini aceleyle koydu. Yüzey mavi bir ışıkla parlayıp bir ekrana dönüştü. Başkan birkaç tuşa bastıktan sonra kitaplık yana doğru açılmıştı. O bunu yapana kadar kapı kırılmıştı. Kaptan ve Yukah siper alıp ateş ederken Başkan da aynısını yaptı. Proteo kendine özgü silahıyla adamlara elektrik şoku veriyordu.
"Gidin! Onları oyalayacağım!" dedi Yukah.
"Seni bırakmıyoruz!" diye azarladı onu Kaptan Martel. Aynı anda Rüya da itiraz etmişti.
"Hayır Yukah!"
"Buradan hep birlikte çıkamayız Kaptan! Rüya'yı götürmelisiniz." dedi Yukah Rüya'ya bakarak. Rüya başını deli gibi sağa sola salladı. O sırada Başkan da konuya dahil olmuştu.
"Gidiyoruz!" diye emretti herkese. Rüya hariç herkes emre itaat ederken Yukah geride kalmıştı. Rüya Yukah'a doğru atılsa da Kaptan onu yakalamıştı. Aceleyle dar kapıdan geçerlerken Rüya bağırıyordu.
"Yukah! Hayır!" Kapı ardlarından kapanırken Rüya çaresizlikle kapıyı yumruklayıp bağırmaya devam etti. Rüya ağlayarak kapının yanına çökerken Kaptan da yanındaydı.
"Onu öldürecekler!" diyerek ağladı Rüya. Bir hışımla ayağa kalkıp Başkan'ın üstüne yürüdü.
"Niye onu geride bıraktın!? Ben ve Kaptan onu bırakmayacaktık! Ben sivilim, senin emrine uymak zorunda değilim. Yukah'ı oradan çıkaracağım!" dedi Rüya sinirle ve kapıya yöneldi. Kapının önüne çoktan bir zırh inmişti. Rüya sinirle zırha bir tekme yapıştırdı. Ayağındaki acıyı umursamadan sinirle çığlık attı. Kaptan bir adımda yanına gelip ona sıkıca sarıldı. Rüya Kaptan'ın kolları arasında sinirle çırpınsa da sonunda sakinleşmiş sessizce ağlıyordu.
"Onu öldürecekler." dedi çaresizlik içinde.
"Büyük ihtimalle rehin alırlar. Onu kurtarmak için şansımız var." dedi Kaptan. Rüya şimdi daha da korkuyordu. Bu ona işkence edecekleri anlamına gelirdi. Bu öldürmelerinden beterdi!
Geldikleri oda bembeyazdı. Acil yardım için bir bioyatak ve dolap içinde ilaçlar vardı. Yerin bir kısmı ise bariz bir şekilde bir kapaktı. Başkan kapağı işaret ederek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Rüyası
Ficção Científica19 yaşında bir köylü kızı. Bir gün tarlada görünmez bir uzay gemisi bulur. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücut...