Medyada Rüya ve Hadep'in revire giderken birlikte yürüdükleri koridorun alternatif bir görünümü var. <3
Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_Keyifli okumalar! <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Önceki Bölümden
"Uzun bir süre aklımdan çıkmayacağın kesin." dedi Yukah. Rüya bunun ne demek olduğunu düşündü. Yukah ona arkadaşça bir değer mi veriyordu yoksa başka bir şeyler mi vardı? Rüya emin olamıyordu.
*************
Yukah, Rüya'ya iyice sokuldu ve başını onun omzuna koydu. Boynunda nefes alıp verirken sakindi. Rüya istemsizce Yukah'ın dalgalı saçlarına elini götürdü ve saçlarını hafifçe karıştırdı.
"Öyle yapma, uykum gelir." dedi Yukah gülerek. Rüya da gülmüştü.
"Uyursan seni taşıyamam. Yere düşersin ona göre." dedi Rüya dalga geçerek.
"Acımasızsın." dedi Yukah küçük bir çocuk gibi. Ardından başını Rüya'nın omzundan kaldırdı.
"Test sonuçlarını beklerken seni bir yere götürmek istiyorum." dedi Yukah, Rüya'nın gözlerinin içine bakarken. Rüya merakla sordu.
"Nereye?"
"Gidince görürsün." dedi Yukah yaramaz bir gülümsemeyle. Birlikte odadan çıktılar.
____________________________________Büyük bir kapının önüne gelince durdular. Yukah kapının yanındaki ekranda birkaç ayarlama yaptı. Ardından robotik bir kadın sesi konuştu.
"Program hazır efendim, girebilirsiniz." Ve kapı açıldı. Rüya gördükleri karşısında donup kalmıştı. Kapı arkalarından kapanıp yok olurken Rüya birkaç adım ilerledi. Evi ordaydı! Bu nasıl mümkün olabilirdi?
"Bu nasıl olur?" diye sordu hayret içinde. Yukah açıkladı.
"Burası hologüverte. Yani gördüğün her şey hologram. Fakat gerçeğinden farksız hissettirecektir." Rüya etrafına bakındı. Rüzgarı saçlarında hissetti.
"Rüzgar esiyor. Nasıl rüzgar esebilir? Köyümün kokusunu alıyorum."
"Dediğim gibi, her şey hologram." diye tekrarladı Yukah. Rüya biraz etrafta dolaştı. Evinin kapısına doğru yürüyüp yarı yolda durdu. Aniden Yukah'a dönüp sabırsızca konuştu.
"Bu hologüvertede diğer gezegenlerin de hologramları var mı?"
"Tabi ki, hangi gezegeni istersin?"
"Senin gezegenini görmek istiyorum." Yukah gülümsedi ve "Köprü." dedi. Kapı tekrar belirmişti. Yukah kapının girişindeki duvardaki ekrandan birkaç ayarlama yaptı. Ve etraflarındaki görüntü kayboldu. Şimdi siyah, üstünde büyük yeşil noktaları olan duvarlar vardı. Yerler de aynı şekildeydi. Yaklaşık 10 saniye sonra başka bir görüntü oluştu. Pembe bir gökyüzünün altında uzun silindir binalar yükseliyordu. Yukah ve Rüya ise masmavi ağaçlarla çevrili bir tabiat parkının içindeydi. Rüya hayranlıkla etrafını izledi. Gümüşi rengi uçan bir kuş sürüsü ötüşerek yanlarından geçti.
__________________________Rüya ve Yukah hologüvertede uzun denilecek bir zamanı geçirdikten sonra Rüya odasına çekilmişti. Yukah ise bilimcilerle Rüya'nın testi üzerinde çalışıyordu. Rüya birkaç saatlik sakin bir uykunun ardından uyanmıştı. Uyandığında tekrar gitmesi gerektiğini hatırladı. Morali bozulmuştu. Ama başka çaresi yoktu. O sırada Rüya'nın bilekliğinden Yukah'ın sesi duyuldu. Rüya bilekliğinin holografik ekranını açıp bir noktaya dokundu ve konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Rüyası
Science Fiction19 yaşında bir köylü kızı. Bir gün tarlada görünmez bir uzay gemisi bulur. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücut...