Medyada revirin görüntüsü var. <3
Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_Keyifli okumalar! <3
****************
Önceki Bölümden
Neldon küp şeklinde şeffaf haznesi bulunan cihazı hafifçe Rüya'nın koluna bastırdı. Rüya ilk birkaç saniye sakindi. Ardından reviri inletecek bir çığlık attı ve cihazdan kolunu can havliyle çekti.
**********
Rüya acı içinde inlerken Yukah onun yanına gidip ne olduğunu anlamak için kolunu tıbbi tarayıcıyla taradı.
"Acı hissetmesini engelleyen uyuşturucu madde onda alerjik reaksiyon göstermiş olmalı. 20 cc Tefalin!" dedi Yukah yüksek sesle. Hemşirelerden biri hızlıca şırıngaya ilacı doldurup Yukah'a verdi. Bu sırada Rüya kolunu tutarak acı içinde kıvranıyordu. Yukah kızın boynuna ilacı yaptığında kız biraz olsun sakinleşmişti. Birkaç saniye sakin kalan Rüya hemen ardından Yukah'a döndü ve sinirle konuştu.
"Bu deneylerin acısız olacağını söylemiştiniz!" Yukah kızı sakinleştirmek istercesine ellerini onun omzuna koydu.
"Haklısın. Öyle olmalıydı fakat Aderin'e alerjik reaksiyon gösterebileceğini tahmin..." Rüya omuzlarını silkip Yukah'tan kurtararak onun sözünü yarıda kesti.
"Daha fazla deney istemiyorum! Eve gitmek istiyorum!" dedi Rüya sesini yükselterek.
"Lütfen bu kararı vermeden önce sakinleşmeyi bekle ve biraz düşün. Ve çok özür dileriz." dedi Yukah üzgünce.
"Odama dönmek istiyorum." dedi Rüya ters bir şekilde. Ve sedyeden kalkıp gitti. Yukah öylece arkasından bakakalmıştı. Suçluluk duygusu hissediyordu. Fakat bunu bilmelerine imkan yoktu. Aderin'in bir bünyede alerjik reaksiyona sebep olduğunu ilk defa görüyorlardı.
Sonraki birkaç saat Rüya odasından çıkmadı. Kimse de onu rahatsız etmemişti. Yukah yalnız kalmanın ona iyi geleceğini düşünmüştü. Öyle de olmuştu. Yalnız kalınca Rüya sakinleşmiş ve mantıklı düşünmeye başlamıştı. Onu bilerek incitmiş olamazlardı. Rüya deneylere devam etme kararı aldı ve bunu Yukah'a söylemek için odasından çıktı. Yukah'ın odasına ulaşmak için turbosansöre binip iki güverte yukarı çıkmalıydı. Öyle de yaptı. Turbosansörden çıkar çıkmaz hızlı adımlarla Yukah'ın odasına ulaştı ve zile dokundu. Bir kaç saniye sonra kapı belli belirsiz bir vızıltıyla açılmıştı. Yukah yatağının başında elinde bir kumaş parçasıyla duruyordu. Rüya kumaş parçasının tişört olduğunu hemen anladı çünkü Yukah'ın üstü çıplaktı. Ne yapacağını bilemeyip sağa sola baktı. Bir anlık heyecanla buraya gelmişti ama şimdi pişmandı çünkü çok utanıyordu. Yukah ise sanki üstsüz olması normal bir şeymiş gibi Rüya'ya doğru yürüdü ve sakince konuştu.
"Merhaba Rüya. Bir şey mi söyleyecektin?" Rüya duraksadı ve Yukah'a bakmamaya çalışarak birkaç defa ağzını açıp kapattı. En sonunda konuştu.
"Deneylere devam etme kararı aldığımı söyleyecektim. Artık gitsem iyi olacak." deyip arkasını döndü ama Yukah omzuna dokunup onu durdurdu ve konuştu.
"Sabah çok erken yemek yedim. Geç bir kahvaltı yapmak ister misin?" Rüya cevap vermek için mecburen arkasını döndü ve rahat bir nefes aldı. Yukah tişörtünü giymişti.
"Olur." diye mırıldandı Rüya.
_______________________________________Yukah kahvaltıda Rüya'ya yapılacak psikolojik deneylerden bahsetmişti. Görünüşe göre Rüya'nın başına beyin aktivitelerini okuyacak bir cihaz yerleştirilecek, ona rastgele resimler, videolar izletilecek ve bazı zeka testleri uygulanacaktı. Rüya testler için sabırsızdı. Çünkü sonunda kendi beyniyle ilgili bilmediği şeyler öğrenecekti. Kahvaltıdan sonra testin yapılacağı odaya geçtiler. Burası böyle testler için tasarlanmış özel bir odaydı. Ortasında bir koltuk ve koltuğun üstünde bir çeşit kask vardı. Ve koltuğun karşısında ise bir ekran bulunuyordu. Duvarlar boyunca çoğunlukla mavi ışıklara sahip çeşitli çalışma istasyonları vardı. Bilimciler buradan Rüya'nın beyin aktivitelerini izleyeceklerdi. Rüya heyecanlıydı. Bir an önce başlamak istiyordu. Yukah ona bir şeyler söylüyordu ama o sabırsızca öne atıldı ve koltuğa oturmaya çalıştı. Koltuk biraz yüksekti. Rüya tam oturmayı başarmıştı ki Yukah'ın sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Rüyası
Science-Fiction19 yaşında bir köylü kızı. Bir gün tarlada görünmez bir uzay gemisi bulur. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücut...