Ek Bölüm 3

170 12 4
                                    

Medyada Yukah'ın söylediği şarkı var. <3 (Onur Can Özcan - İntihaşk)

Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_

Keyifli okumalar! <3

~~~~~~~~~~~~

"Şunlardan ben de deneyebilir miyim?"

"Onlar makyaj malzemesi. İstersen dene." dedi Rüya gülerek. Düpris bu gece Rüya'nın odasında yatıya kalacaktı. Bir çeşit pijama partisi yapıyorlardı. Sorina'da geçirdiği günlerde Düpris'le olan arkadaşlığı ilerlemişti. Artık kanka sayılırlardı. Düpris 23 yaşındaydı. Rüya 19. Yaşları yakındı ve Düpris yaşına göre biraz daha çocuksu biriydi. Bu yüzden Rüya'yla iyi anlaşmışlardı. Düpris yüzündeki cilt maskesini çıkarmadan dudağına bozuk bi şekilde ruj sürünce Rüya ona bakıp kıkırdadı.

"Şu maskeleri çıkardıktan sonra birbirimize makyaj yapalım olur mu Düpris?" dedi gülerek. Düpris önce Rüya'nın gülüşüne bakıp ardından aynaya döndü. Kendi halini görünce o da kıkırdamıştı.

"Aslında makyaj malzemesinin ne olduğunu duymuştum ama hiç denememiştim. Bizim gezegende bunlardan hiç yok." dedi Düpris utanarak gülerken.

"Sorun değil. Tatlı oldun." dedi Rüya gülümseyerek. Düpris üstündeki mavi pijamalara baktı. İkisi de şort ve tişört giyiyordu. Rüya'nınkiler sarıydı.

"Ben de seninkilerle aynı renk istiyorum." dedi Rüya'nın pijamalarını göstererek.

"Dur, dolabımda olacaktı." dedi Rüya. Ayağa kalkıp dolabından bir çift sarı pijama çıkardı. Onları Düpris'e verdi. Düpris üstünü değiştirmek için banyoya giderken kapı çalmıştı.

"Girin." dedi Rüya kapıya ilerlerken. Karşısında Yukah vardı.

"Selam. Senden alacağım vardı." dedi Yukah sırıtarak.

"Ne alacağı?" dedi Rüya kafası karışarak.

"Bu." dedi Yukah ve aniden eğilip Rüya'nın yanağına bir öpücük kondurdu. Rüya donup kalırken Yukah hızla gitmişti. Kapı kapanırken Düpris banyodan çıktı. Rüya'nın donakaldığını farkedince konuştu.

"Ne oldu?"

"Hiç." dedi Rüya kendine gelerek. Sonra bir an durdu ve anlatmaya karar verdi. Düpris onun gemideki en yakın arkadaşıydı.

"Sır tutabilir misin Düpris?" diye sordu.

"Tabii. Rüya sen iyi misin?" dedi Düpris meraklanarak

"İyiyim. Sadece..."

"Sadece ne?"

"Sana bir şey anlatmalıyım. Gel şöyle oturalım." dedi Rüya büyük koltuğu göstererek. Yan yana oturup birbirlerine döndüler. Düpris bacaklarını kıvırıp kollarını bacaklarının etrafına sarmış merakla bekliyordu. Rüya da bir ayağını altına alarak Düpris'e dönüp oturdu.

"Sanırım Yukah benden hoşlanıyor. Ve az önce beni yanağımdan öpüp gitti." Düpris boş boş bakıyordu.

"Bir şey söylesene." dedi Rüya Düpris'i dürtükleyerek. Düpris kendine gelip konuştu.

"Hoşlandığını tahmin etmiştim ama öptüğünü yeni öğreniyorum." dedi Düpris şaşkınca.

"Çünkü daha yeni öptü aptal." dedi Rüya gülerek. "Sen banyodayken geldi." diye ekledi.

Uzay RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin