10. Bölüm

318 21 2
                                    

Medyada Rüya'nın giyecekleri var. <3

Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_

Keyifli okumalar! <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Önceki Bölümden

O kendi kendine düşünürken revire varmışlardı. Kapı belli belirsiz bir vızıltıyla açılırken Rüya karanlığa adım attı. Ne olduğunu anlamak için etrafına bakarken patlama sesiyle yerinde sıçradı.

******************

Rüya odanın içinde küçük havai fişekler gördü. Havai fişekler odayı aydınlatmış ve kalabalığı ortaya çıkarmıştı. Işıklar yanınca kalabalık hep bir ağızdan konuştu.

"Hoşgeldin Rüya!" Herkes gülümsüyordu. Onların gülümsemesi Rüya'ya da bulaşmıştı.

"Neler oluyor?" dedi Rüya gülerek. Kalabalığın içinde tanıdığı yüzler vardı. Yukah ve Kaptan da oradaydı. Yukah birkaç adım Rüya'ya doğru atarak konuştu.

"Bu bir hoşgeldin partisi." Rüya gülümsemeye devam ederek kalabalığa doğru yürüdü.

"Teşekkür ederim." diyerek Yukah'a ve Kaptan'a sarıldı. Ardından kalabalığın için daha önce gördüğü kişilerden başlayarak herkese sarıldı ve teşekkür etti. Derken Rüya'nın yanına Yukah yaklaşmıştı.

"Gel de sana hediyemi göstereyim." dedi Yukah. Rüya oradakilerden müsaade istedi ve birlikte çıktılar.

Rüya'nın odasına gelmişlerdi. Yukah elindeki flash belleğe benzeyen küçük şeyi gösterdi Rüya'ya ve konuştu.

"Bunu kopyalayıcıya takacağım izninle." Rüya başıyla onaylarken Yukah kopyalayıcıya yürüyüp cihazı taktı.

"Kopyalayıcı sadece gıda kopyalamak için değildir Rüya. Senin için bir hediye hazırladım ve kopyalayıcı bu hediyeyi yapacak." Rüya merakla cevap verdi.

"Hadi yap öyleyse." Yukah kopyalayıcının ekranında bir kaç yere dokundu ve çalıştırdı. Ortaya çıkan şeye Rüya hayran kalmıştı. Parlak sarı renkli bir elbiseydi bu. Rüya gemideki modayı az çok anlamıştı. Bu elbise modaya son derece uygundu. Yanında topuklu botlar, çoraplar ve küpeler de vardı.

"Bunlar çok güzel! Ama çok pahalı olmalı Yukah zahmet etmeseydin."

"Pahalı mı? Sanırım paradan bahsediyorsun. Biz para kullanmıyoruz Rüya. Ayrıca elbiseyi ben tasarladım."

"Sen mi tasarladın, harika!" Rüya hayran hayran tekrar elbiseye baktı. O sırada aklına takılan şeyle durdu ve tekrar Yukah'a döndü.

"Para kullanmıyor musunuz?"

"Evet. Galaktik federasyon her bir ferdinin ihtiyaçlarını karşılar ve iş kurmak isteyenlere ihtiyacı olabilecek her şeyi verir. Bu yüzden kimsenin paraya ihtiyacı olmaz."

"Oh anlıyorum." dedi Rüya.

"Ben partiye dönüyorum giyinip gelirsin olur mu?" dedi Yukah. Rüya kafasıyla onayladı ve Yukah odadan çıktı. Rüya üzerine elbiseyi geçirmişti ki kapı çalındı.

"Girin." dedi Rüya. İçeri giren kişileri tanımıyordu. Bir kadın bir de cinsiyetsiz biri vardı.

"Merhaba. Ben Alin. Arkadaşım Telina. Geminin kuaförleriyiz. Saç ve makyajını yapmamız için bizi Bay Yukah gönderdi." dedi cinsiyetsiz kişi. Rüya, Yukah'ın bu kadar düşünceli olmasından etkilenerek konuştu.

Uzay RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin