Umarım beğenirsiniz. Beğenmediğiniz yerler olursa lütfen söyleyin. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Beni buralardan bulabilirsiniz;
Instagram: palaxia_
Tiktok: palaxia_Keyifli okumalar! <3
~~~~~~~~~~~~
Önceki Bölümden
"Rüya ile beraber 23 kişi eksik Kaptan!" dedi Teğmen Tasep.
"Kaptan! Gemide tam 23 tür var!" dedi Yukah panik içinde.
******************
Rüya daha önce hiç gelmediği bir odadaydı şimdi. Mavi ışıklarla aydınlatılmış daire şeklinde bir oda. Onunla beraber mürettebat üyeleri de vardı. Odanın tam ortasına üçgen bir masa ve masanın ortasında küçük, metal bir bozuk paraya benzeyen bir cisim vardı. Tek farkla bu cisimin üzerinde tek bir çizik bile yoktu. Cisime kimse dokunmuyordu. Rüya da dokunmayı düşünmüyordu. Belki üstlerinde test yapmak için bu cisimi kullanacaklardı. Birkaç kişinin endişeli şekilde birbiriyle konuştuğunu gördü Rüya. Diğerleri ise sessizlik ve korku içinde bekliyordu. Rüya etrafına bakınırken odada bir Xi belirdi. Odanın merkezindeki masaya doğru uçarak tam bozuk paranın üzerinde durup bekledi. Rüya ne demek istediğini anlamıştı. O cismi almalarını istiyordu. Herkes korku içinde Xi'den uzaklaşırken Rüya hızla o yöne yürüdü. Birkaç kişi onu durdurmaya çalışsa da başarılı olamamıştı.
"Bunu almamı mı istiyorsun?" dedi Rüya cismi işaret ederek. Ardından Xi'ye baktı. Xi biraz daha aşağı inerek cisme iyice yaklaştı. Rüya anlamıştı. Cisme hamle ettiği sırada birkaç kişi onu engellemeye çalıştı.
"Durun Bayan Rüya! Tehlikeli olabilir! Almayın!" Rüya yine de almıştı. Avucunda sıkı sıkı tuttuğu cismi Xi'ye çevirdi.
"Aldım! Şimdi ne olacak?" dedi aceleyle.
"İletişim kurabileceğiz." dedi Xi. Rüya şok içinde karşısındaki mavi küreye baktı. Ardından etrafına bakındı. Herkes meraklı gözlerle onları izliyordu.
"Beni senden başka kimse duyamaz. Elinde tuttuğun telepatik bir iletişim cihazı."
"Neden bizimle iletişim kurmaya çalışıyorsunuz? Tek istediğiniz üzerimizde deney yapmak değil mi?"
"Bazı deneyler için işbirliğinize ihtiyacımız var."
"Kusura bakmayın ama bizden işbirliği falan göremezsiniz!" dedi sert bir sesle Rüya.
"Neden?" dedi Xi. "Onlarla işbirliği yapmıştın ama. Bizim ne farkımız var? Onlar da seni isteğin dışında kaçırdı."
"Onlar beni istersem gezegenime hemen geri bırakacaklarını söylemişlerdi ve anladığım kadarıyla siz hepimizi kalıcı olarak istiyorsunuz."
"Sen de onların yanına kalıcı olarak yerleştin Rüya. Ben hala bir fark göremiyorum."
"Onlar benim rızamı almıştı!" diye sinirle bağırdı Rüya.
"Biz de sizin rızanızı almak için bu iletişim cihazını kullanıyoruz."
"Ama alamayacaksınız!"
"Neden?"
"Çünkü bize gerçekten seçme şansı vermiyorsunuz!" dedi Rüya kelimelere bastıra bastıra. Xi sessiz kaldı. Aradan geçen dakikaların ardından Xi Rüya'nın zihnine konuşmuştu.
"Tamam. Size seçme şansı veriyoruz. İsteyen burada kalıp deneylere katılır. İsteyen hemen gemisine döner. Deneylerin size hiçbir şekilde zarar vermeyeceğini garanti ederiz. Lütfen bunu herkese ilet. Ve lütfen bizim için kabul etmelerini rica et Rüya." Rüya olumlu anlamda başını sallayıp odadakilere döndü.
"Xi ile bir çeşit anlaşma yaptım sayılır. Deneylerin zararsız olduğunu garanti ediyorlar. Ve istemeyenleri gemiye göndereceklermiş. Lütfen bunu iyi düşünelim. Deneylere izin vermek de mantıklı olabilir" Herkes sessiz kalmıştı. Derken mürettebattan biri kısık sesle konuştu.
"Ben dönmek istiyorum."
"Efendim?" dedi Rüya. Anlamamıştı.
"Ben dönmek istiyorum!" dedi subay yüksek sesle.
"Ben de!" bir başkası.
"Bizi buraya isteğimiz dışında getirdiler. Ben de gitmek istiyorum!" dedi başka biri. Ve kalabalık sonunda gemiye dönmeye karar vermişti. Kimse üzerinde deney yapılsın istemiyordu.
"Bakın." dedi Rüya. "Benim üzerimde de deney yapıldı. Şuan gayet sağlıklıyım."
"Ama ilk başta değildiniz Bayan Rüya!" dedi birisi sinirle. "Bunu bizden isteyemezsiniz!" Gerçeklerin yüzüne vurulması Rüya'yı sarsmıştı. Söyledikleri doğruydu. Rüya ilk başta sağlıklı falan değildi. Aksine psikolojik olarak çok kötü durumdaydı. Yeni yeni tamamen iyileşmiş sayılırdı.
"Sonucun benimkiyle aynı olacağını bilemezsiniz." dedi Rüya.
"Haklısınız. Daha kötü de olabilir." dedi aynı kişi sert bir sesle. Rüya kaşlarını çattı.
"Xi türü açıkça sizden daha gelişmiş. Eminim en az hasarla deney yapmayı biliyorlardır." dedi Rüya sinirli bir sesle. Kalabalık sessizleşti. Ardından ilk başta konuşan subay tekrar söze girdi.
"Yine de istemiyoruz." Rüya Xi'ye döndü.
"Görünüşe göre hiçbirimiz deneyleri onaylamıyoruz. Sadece ben onaylıyorum." dedi Rüya.
"Biz de senin üzerinde deney yapmayı reddediyoruz Rüya. Zaten daha önceki deneyden hasarlısın." Rüya derin bir nefes aldı. Kabul etse bile deneylere çok fazla hevesli değildi.
"Peki, öyleyse izin verin gidelim artık."
"Umarım tekrar karşılaşırız Rüya." dedi Xi. Hemen ardından Rüya kendini tekrar Sorina'nın köprüsünde bulmuştu. Kaptan onu görünce hızla sarıldı. Sonra ne yaptığını farkedip aniden geri çekildi. Mürettebatının önünde sarılmaları uygunsuz kaçardı. Yukah da yanlarına gelmişti. Kaptan çekilir çekilmez Rüya kendini Yukah'ın kolları arasında bulmuştu. Yukah hiç çekinmeden Rüya'ya sıkı sıkı sarıldı. Ne de olsa o Kaptan değildi. Önünde engel yoktu. Rüya Yukah'ın onu bırakmayacağını farkedince konuştu.
"Kaçırılan herkes geri dönmüş olmalı." Kaptan Bay Tasep'e işaret etti.
"Herkes geri dönmüş Kaptan." dedi Tasep. Yukah en sonunda geri çekilirken Kaptan Martel konuştu.
"Neler oldu Rüya?" dedi merakla.
"Gerçekten uzun hikaye." dedi Rüya yorgun bir sesle. "Sizin için bir rapor yazarım." diye ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Rüyası
Ciencia Ficción19 yaşında bir köylü kızı. Bir gün tarlada görünmez bir uzay gemisi bulur. Rüya etrafında gördüğü insanlara şaşkın şaşkın bakıyordu. Onlar insan değildi. İnsansı oldukları kesindi ama kesinlikle insan değillerdi. Her ten renginden, her boydan, vücut...