3. Yaşıyacağız

42 19 29
                                    

Evet ben hayal görüyordum yoktu orda iyice kafayı yemiştim...

Ne olucakti bu halim önce kabuslarım sonra onun serüvenlerini görmek.

Bilmiyordum gerçeğim ne benliğimi iyice kaybetmiştim.
Hemen kendime gelip banyoya girdim.
Sıcak suyun altına attım kendimi.
Sanki bedenim deyil ruhum yıkanıyordu.
Ölmek istiyordum artık, benliğimi kişiliğimi kaybetmiştim.

Ne olucaktı benim bu halim kimseye anlatamıyorum anlatsam kimse inanmaz deli der geçerlerdi.

Düşüncelerimden sıyrılıp çıktım banyodan hemen temiz kıyafetler giyip yatağıma ilerlerledim artık uykular haram olmuştu şu saaten sonrada uyuyabileceğimi düşünmüyordum zaten.
Günün ağırmasınada az kalmıştı.
Biraz kafamı dağıtıp düşüncelerimden sıyrılmam adına kitap okumaya karar verdim.
En büyük mutluluğum oydu zaten.
Veronika ölmek istiyor...
Hergün ölmek için direnen kadın ölümün şafağını sayarken yaşamak için içinde kırıntı biriktiren Veronika...

Saat o kadar çabuk geçmişti ki uyuya kalmışım kitabı okurken.
Gözlerimi araladığımda gün doğmuştu bile ilk defa iyi uyumuştum bu sefer kabuslarım olmadan.
Şükretim.

Saate baktımda çoktan 11.30 olmuş okula geç kalmıştım.
Bugun niyeyse kendimi iyi hissediyordum ama odamdan çıkmak istemiyordum.
Okula gitmemeye karar verdim.
Notları arkadaşlarımdan alırdım.

Yataktan kalktım ve banyoya gittim rütin işlerimi halletikten sonra aşağı indim annem çoktan işe gittmişti normalde kaldırırdı beni ama oda anlıyordu son zamanlarda iyi olmadığımı.

Kendime kahvaltı hazırlayıp güzel bir kahvaltı yaptım uzun zamandır böyle iştahım yoktu.
Kahvaltıdan sonra çayım ve sigaramı alıp balkona çıktım ve huzurun tadını çıkartım.

Şimdi efsun okuldadır ama mesaj attım.
-"günaydın efsun bugün birşeyler yapalımı" ? diye sordum...

Hava güzeldı kışa rağmen güneşli ve huzur verici soğuktu ama güzeldi işte...

Bir şeyleri kafama takmak istemiyordum iyi olmak istiyordum..

Düşüncelerimle yaşarken telefondan mesaj sesi geldi.

-"Günaydın tatlım kafana taşmı düştü" dedi efsun.
-"Hadi ama efsun dalga geçme" dedim.
-"Şaşırtın beni hayatım olur  görüşemedik dün kayboldun hem konuşmak istediklerim var." Dedi efsun.

Az çok tahmin ediyordum o gün ortadan kaybolmam merak ediyor tabi herşeyi anlatmışdır o tolga denen pislik herif.

-"Önemli bir dersim kaldı azze 1 saat sonra çıkarım okuldan" dedi efsun.
-" Tamam evdeyim çıktığın zaman bize gel öpüldün" dedim.

Ne olursa olsun arkadaşımı seviyordum evet birbirimizi pek benzemiyoruz ama deli kızı seviyordum.

Biraz daha dışarıda havanın tadını çıkardım resmen buram buram huzur doluydu.

Saate baktığımda zamanın geçtiğini anladım kalktım ve odama geçip üstümü değiştirdim her zaman ki gibi spor giyindim siyah bir eşortman takımı saçımı topuz hafif bir makyaj hazırdım o sırada kapı çaldı.

Kapıyı açtımda şok geçirdim gördüğüm kişiyle. Burda ne işi vardı anlam veremiyordum.
"Ateş ne işin var burda" dedim. Hala bi cevap vermemiş birşey daha söylememe müsade etmeden içeri girdi.

Şöyle bi etrafa göz atıp hemen kolidorun karşısındakı salona geçip "Gel" dedi. Ne yapmaya çalışıyordu bu adam. Geçtim salona ve ayakta durup kollarımı birbine bağlayıp. "Bir açıklama bekliyorum" dedim.

"Nasılsın merak ettim" dedi. Neydi bu adamdaki rahatlık böyle beni çıldırtmaya çabalıyorsa başarıyordu.
"Gördüğün gibi iyiyim" dedim. Kara gözleriyle içime işliycek gibi bakıyordu. Tanımıyordum ama bir şeyler vardı bu adamda.

"İyi, evine gelen misafire böylemi karşılıyorsun" dedi Ateş..
"Evime gelen misafir önce bi tanıdığım veya arkadaşım olması lazım ve onlarda böyle davetsiz gelmezler" dedim sert çıkışarak.

"Çok ayıp bir kahve içerim" dedi Ateş.
"Beni çıldırtmayamı çalışıyordu kesin evet kesin kesin. Ayağımı hırsla yere vurup ilerlemeye başladım. Arkamdan bana gülümsedigime emindim bu halime.

Hemen bi kahve yapıp salona girdim gördüğüm derin düşüncelere dalmıştı hafif geldiğimi belli etmek için öksürdüm ve önüne geldiğimde sertçe kahvesini masaya bıraktım.

"Buyur kahven iç ve neden burda olduğumu söyle git" dedim.
"Çok ayıp bu kadar kaba olma" dedi dalga geçiyordu ama mimiklerinde asla  bunu anlayamazdınız sert.

"Dünkü çocuk kimdi" dedi Ateş.
"Bu seni ne alakadar eder" dedim. Evet ne olursa olsa beni kurtarıp piç adamın hakkını vermişti ama bu taviz vereceğim anlamına gelmezdi ona.
"Ha seni öpmesinden memnundun" dedi.
"Olayım veya olmayım senin sürekli olduğum yerde çıkmanı açıklamaz Ateş" diye patladım sonunda.

Çok bağırmış olmalıyım ki kaşları çatıldı.
"Geçen sefer de söylediğim gibi Azze kendini çok önemli görme sadece tessadüf" dedi. Ve ayağa kalktı biranda onla birlikte bende kalktım. Yakındı mesafemiz baktık birbirimize derince.

"Bir anda hayatıma girip sürekli olmadık yerlerde karşıma çıkıp birde sorduğumda kendini bu kadar önemli görme diyemezsin anladın mı" dedim ve salladığım parmağımı son cümlede göşune vura vura söyledim. Bir iki adımda tam dibe girdi ve "Gözlerim her çevirdiğimde seni görüyorum" dedi.

Tam bir şey söyliycektim kapı çaldı. İkimizde aynı anda kapıya yöneldik ve kapıyı açtım efsun gelmişti.

"Ben geld-" dedi ve sözünü kesti gördüğü şeyle.
"Aman tanrım Azze eve böyle bir yakışıklı sen attın inanamıyorum gelişme var" dedi imalı gülüşüyle içeri geçti. Evet gelde şimdi anlat.

O sırada ateş "ben gidiyorum gene görüşücez" dedi ve bana tam dibimde derince gözlerimin içine baktı. Kimsin sen anlamıyorum kokun bakışın çok tanıdık.

"Hiç sanmıyorum yaptıkların için teşşekür ederim ama benden uzak dur ve birdaha asla çat kapı evime gelme" dedim.

O sırada önüme düşen saçları elleriyle kulağımın arkasına sıkıştırdı. Nefesimin kesildiğini hissetim gözlerimin kapandığının farkında bile değildim. "Yaşıyacağız" dedi.
Gözlerimi araladığımda çoktan gitmişti bile...

Neydi şimdi bu hayatım zaten boktandı hayatıma gökten düşer gibi girip bunu yapamazdı izin veremezdim.

Aklım ve kalbim büyük bir savaşa girmişti gene.

Yalnızlığım en büyük aşkımken başka biri gelip çalamazdı onu benden.

İzin veremezdim.

🥀

Evet Arkadaşlar bölüm sonuna geldik elimden geldikçe uzun yazmaya çalışıyorum benim bir çocugum var onla ilgilendiğim için bölüm atamadım affedin..

Düşüncelerinizi alalım ?
Sizce #Azze ve #Ateş nasıl bir çift olur ?

Sizce #rüyalar gerçekmi ?

Görüslerinizi bekliyorum... ❤

AZZE "BİR DELİNİN RÜYASİ"      #ilmelistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin