Dolu Kadehi Ters Tut - Gitme 🎶
🥀
Ne olur anı olma.
🥀
Yanıyordu içim. Geçmiyordu içimde ki tutuşmuş alevler.
Kırmızı gibiydi bazen sarı alevler içinde geliyordu. Bazen mavi alevler, buz gibi buzdan yaratılmış.Siz hiç buzdan alevlere dokundunuz mu ?
Ben şuan tam da o alevlerin içinde yaşıyordum.
Gözleri sarı alev gibi teni kırmızı köz gibi, kokusu ise tam bir kül kokuyordu.
Yanıyordum, yakıyordu beni.
Şuan tam da yanımda oturmuş düşmanımla birlikte alkol içiyorduk.
Hiç konuşmuyor arada birbirimize bakıyorduk.
Bir sigara çıkartı rengi yeşildi özenle onu ayıkladı beyaz bir kâğıdın içine serpti ve sigarayla karıştırdı. Döndürüp sardı.
Yaktı, tutuştu, içine çekti ve derin bir nefeste üfledi.
Sanki rahatlamış gibi koltuğa yaslandı, başını geriye bıraktı.Gözlerini kapatı sanki derin bir uykuda gibiydi. Çok masum, çok güzel ve kusursuzdu. İnsan düşmanını sevmek istermiydi.
"Bende içmek istiyorum" dedim.
Gözlerini araladı ve derin bir bakış attı yavaşça doğruldu bana döndü yaklaştı burnu burnuma değişmişti. Öpmek istiyordum onu hoyratca düşmanımın dudaklarını hissetmek istiyordum.
Alayla güldü dudaklarının kıvrımı yukarı çıkınca sağındaki gamzesi muhteşem bir sanat eseri gibi gözükmüştü gözüme.
Geriye çekildi ve sigarayı bana uzattı. Elinden aldım ve derin bir nefes içime çektim.
Üfledim dumanı, sanki çıkan duman değildi Ateşti.
Bir anda bir rahatlık geldi onu anlıyordum artık.
Bunca yaşanan acıları çekebilmek için içiyordu.
Geriye yaslandım saçlarım koltuğa savrulmuştu.
Oda yaslandı başlarımız birbirine değiyordu ama tavana bakıyorduk."Gerçekler Ateş gerçekler" dedim.
"Seni bulacağı zamanı bekle" dedi.
"Ne zaman" dedim.
"Aradığın bir adım yakınında bile olsa sırf aradığın için senden iki adım uzaklaşır Azze" dedi.Kafam karışmıştı içeri havasız ve duman doluydu.
"Belki de gerçekler kalbindedir Ateş" dedim.
Oyunbaz bir tavırla biliyordum artık emindim Ateş benden çalmak istediği bir şeyler vardı ve buna rağmen gerçeğim olan kalbe yenik düşecektim.Yakınlaştım ona istifini bozmadı kucağına oturdum benim için yer açtı kollarında ve ben o gün düşmanıma sığındım, sarıldım.
Kokusunu içime çektim bu anı bekliyormuş gibi belime sardı ellerini arkamdan dökülen saçlarımla oynamaya başladı.
Kulağıma fısıldadı."Nasıl merhamet edeceğim sana Azze" dedi şaşırmıştım. Neden böyle bir şey söylemişti.
Yavaşça bacaklarımda ellerini gezdirmeye başladı sonra yüzümü elinin tersiyle sevdi.
"Bakma bana böyle dayanamıyorum" dedi.
"Nasıl bakıyormuşum" dedim.
Hırlar gibi ses çıkartı genzinden sertçe ensemden kavrayıp dudaklarıma yapıştı.
Kalbim deli gibi atıyordu ve duymasından korkuyordum.
Onun için çarptığını bilmemeliydi.
Öpüşleri dahada sertleşti karşılık vermemi istiyordu bilmiyorduki çok istediğim bir tende kavrulduğumu.
Bende ensesinden tutup kucağında oturur pozisyona gelip bacaklarımı beline doladım.Kavrulmuştum daha fazlasını istemiştim Hayatımda ilk defa birine ait olmak istemiştim.
Sahiplenilmek, sevilmek, tutku ve intikam .
Benden intikam almak istiyen adamdan intikam almak.
Isırmıştı dudağımı kan tadını almıştım."Durmalıyız Ateş" dedim.
Nefes nefese kalmıştık. Yavaşça dudaklarını benden kopardı boşlukta gibi hissetim kendimi.
"Ah Azze yaktın beni yakacağım seni" dedi.
O gece bir bütün olmuştuk düşmanım olduğunnu bildiğim adamım dokunuşlarına yenik düşmüştüm.
Fısıldadım nefes nefese Ateşin kollarında."Ne olur anı olma." diye fısıldafım...
🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZZE "BİR DELİNİN RÜYASİ" #ilmelistan
Teen FictionBen Azze karanlıktan gelen bir haysiyetim. Duygularıma kelepçe vurdum kalbimin en derin hücra köşesine de haps ettiğim sevgim. Bir zamanlar zihninin duvarlarına haps olmuş küçük kız. Aklının ona çevirdiği oyunları ve iki dünyanın arasında sıkıştığı...