🥀Karanlığın içinde kaybolduğum kaçıncı geceydi.
Melodi gibiydi rüzgarın uğultusu ve rüzgarın tam kendisi adeta ahenk ediyordu bedenimde. Savruluyordu saçlarım deniz tuzu gibiydi hayat mükemmel kokusu ama bir müddet sonra rahatsız ediyordu."Azze uyan yavrum" diye sesleniyordı ateş.
Saçlarımda geziyordu bir eli, bir elinde de havlu terimi siliyordu.
"Uyan güzelim geçti" dedi.
Gözlerimi araladığımda gecenin karanlığı ve odanın loş ışığıyla kırmızıya çalan ışıkları gözümü almıştı.
Gözlerim kamaştı.
Yavaşça doğruldum oturur pozisyona gelip sırtımı yatak başlığına dayadım. Kendime gelmeye çalıştım geçecekti herşey bir gün kabuslarım son bulacaktı sadece ne olursa olsun sığınak istediğim limandaydım ne yaşanırdı bilinmezdi ama kokusu teni ruhumu teslim etmek istiyordum."İyiyim kabustu sadece iyiyim" dedim gözlerine içine bakarak tebessüm ettim aynı şekilde karşılık verdi. Bir kedi gibi göğsüne sokuldum oda bunu bekliyormuş gibi sıkıca sardı beni yorganı üzerimize çekti. Saçlarımı okşadı burnunu kafama gömdü. Hissediyordum. Hissediyordu.
"Sürekli yapma baba diye sayıklıyordun Azze" dedi.
"Hatırlamıyorum" dedim. Anlatmak istemiyordum.
"Anladım" dedi. saygı gösterdi.
Çok yorgun ve halsizdim ne olursa ne yaşanırsa yaşansın asla pişman olmayacaktım bu gece için.Hissediyordum. Hissediyordu.
Sadece birbirimizi tamamladık.
🥀
Sabah gözlerimi araladığımda gün doğmuştu.
Ateş sıkıca sarmış beni çocuk gibi sokulmuş bana uyuyordu. Bir mühlet sessizce onu izledim. Kusursuzdu esmer teni kaşları gözleri hele kirpikleri adeta heykel traşın elinden çıkmış gibi.
Dudak kıvrımları ordan öpmek istiyordum kokusunu nefesini içime çekip saklamak istiyordum. Çok tehlikeli bir duyguydu bunlar evet bana yara açacaktı biliyorum ama istiyordum.
Sarıldım yavaşça elimi yanaklarında gezdirdim sevmek istiyordum düşünmeden yanağından yavaşça öptüm. Huylanmış gibi kıpırdandı dahada sıkı sarıp kafamı göğsüne gömdü. Bu uyu demekti. Almıştım uykumu ama ben. Demeki yorgundu yavaşça yataktan kalktım çamaşırlarımı giyip ateşin dolabına gittim bir eşortman ve kazak giydim. Banyoya girip temel ihtiyaçlarımı giderdikten sonra odadan çıktım.
Öfkeyle girdiğim eve şimdi merakla dolaşmak istedim. Uzun bir koridor vardı çok büyük bir evdi. Ateşin odası koridorun sonundaki odaydı.
İlerlediğin zaman koridorda 3 ayrı oda vardı ve geçince lobiye yani ortak salona geçiyordunuz lobiden sonra ilerlediğinizde tuvalet banyo ve mutfak vardı. Mutfağa girdim çay suyu doldurdum ve dolabı açıp olan kahvaltılıkların hepsini çıkartım. Biraz zaman geçtiğinde masa herşey hazırdı. Ateşi uyandırmak için odaya gittim. Odaya girdiğimde ateş uyanmış banyodan çıkıyordu.
"Günaydın" dedi gülümseyerek.
Dudağımı ısırdım utanmıştım. Yavaşça bana doğru adımladı ellerimden tutup beni kendine yakınlaştırdı eline beliöe koydu."Sabahları ayrı güzel ve çekici oluyorsun" dedi.
Burnumun ucunu öptü utanmıştım dün herşey alkolun verdi yetkiyle olmuştu ama şimdi kendimizdeydik ve bunu isteyerek severek ilgisini gösteriyordu. Kanıyordum ama biliyordum.
Dudaklarını dudağıma yaklaştırdı gözlerimin içine baktı. Beni kucakladı bende bacaklarımı beline doladım. Öpmeye başladı duvara yasladı beni. Dudaklarımın arasından tısladım.
"Kahvaltı hazırladım soğumasın" dedim.
Gülümsedi.
"Tamam hadi geç sen üzerimi giyinip geliyorum" dedi.
Başımı saladım kucağından beni indirdi arkaöa bile bakmadan mutfağa gittim. Utanmıştım ama hoşuma gidiyordu benimle ilgilenmesi beni arzulaması.
Masaya oturdum ve Ateşi beklemeye başladım beş dakika sonra geldi oturdu masaya. Sessizce kahvaltımıza başladık. Konuşmadan ilerleyen sürede karnımın doyduğunu hissetim uzun zamandır bu kadar huzurlu ve iştahlı bir kahvalto yağtığımı hatırlamıyordum.
"Annen çok merak etti Azze istersen bugün evine götüreyim biraz Ayşe sultanla vakit geçir gönlünü al" dedi.
"Olur" dedim. Annemi çok özlemiştim gerçekten şu 3 gün içinde neler yaşamıştım hem kolarım çok sızlıyordu.Konuşmak istediklerim vardı annemle.
Kalbimi çalan bir geçmişle hesaplaşmam vardı.
Kalbimi teslim etmiştim beni yakan ateşe ama ruhumu asla.🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZZE "BİR DELİNİN RÜYASİ" #ilmelistan
Teen FictionBen Azze karanlıktan gelen bir haysiyetim. Duygularıma kelepçe vurdum kalbimin en derin hücra köşesine de haps ettiğim sevgim. Bir zamanlar zihninin duvarlarına haps olmuş küçük kız. Aklının ona çevirdiği oyunları ve iki dünyanın arasında sıkıştığı...