Tanıtım - Karaterler

3.9K 161 37
                                    

Bir hayalet yazar ile, spot ışıklarının parlattığı ünlü bir şarkıncının hayatları, daha fazla ün ve daha özel bir çalışma için birleşir.

İkisinin kaderleri, kelimeler eşliğinde kontrolsüzce birbirine karışırken, hayatları da kontrollerinden çıkıp gidecek midir?

~~

Onur Poyraz, ünlülerin hayat hikayelerini yazan bir hayalet yazardır.

Yankı Asrın, spot ışıklarının altındaki hayattan son derece mutsuz ama o ışıklardan da bir türlü kopamayan bir şarkıcıdır.

~~

"Bir insanın vücudunda ilk baktığın yer, neresi olur?" diye sordum.

"Gözleri."

Aldığım cevapla bir anlığına da olsa kaşlarım ilgiyle kalktı ve gözlerim, Yankı'nın gözlerinde dolandı. Donuk, sakin bir ifadeyle bakıyordu bana. O böyle bakarken, tuhaf bir şekilde bakışlarımı gözlerinden alamıyordum.

"Pek çok Facebook insanının da durumunda paylaştığı üzere gözler ruhun aynasıdır," dedi, sakinliğini kaybetmeksizin. "En zor eğitilen yer de gözlerdir, duygularını gözlerinde saklamak zordur."

"Bu senin için zor olmamış sanırım?" dediğimde, bir anlığına o kadar kısaydı ki, hayal gördüğümü sanacağım bir anlığına Yankı'nın gözlerinden geçen yaşanmışlıklar ve kırgınlıkları fark ettim.

Yankı, "Kolay da olmadı," demekle yetindi. Ben de üstelemedim.

Parlayan bir yıldız olabilirdi ama sanırım hayatı, spot ışıklarının çerçevesinden çıkınca sahiden de karanlıkta kalıyordu.

Ben yine dayanamadım yeni bir hikaye salıyorum. Normalde tanıtım yazmaktan pek anlamam direkt hikayeye girerim ama bu sefer böyle bir giriş yapmaya karar verdim. :)
İlk bölümde görüşmek üzere!

Keyifli okumalar! >.<

Hayalet Yazar | bxb ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin