Ik schrok en draaide me om en zag mats staan. Ik schrok nog meer van hem en begon weer te rennen ik rende een winkel in en rende direct naar een medewerker ik begon helemaal naar haar te schreeuwen dat ze 112 moest bellen. En net toen ze wou bellen kwam mats binnen en zei 'sorry voor haar ze heeft soms last van flashbacks het gaat gewoon even niet goed met haar snap je kom op Angel we gaan naar huis' en hij pakt mij arm stevig vast.
toen we thuis waren werd hij boos heel boos.
'Waarom deed je dat gek'
hiervoor krijg jij straf zij hij met een raare blik en ik wist dat dit niet veel goeds op kon leveren.
en ik had gelijk een uur later lagen we hijgend op bed hij had me verkracht.ik weet niet wat ik moet doen. kan ik er wel iets tegen doen? gewoon mijn gedachten op niks zetten en het maar laten gebeuren? fuck. ik kom hier nooit uit. ik zit vast. het is mijn schuld.
nee ik moet weg. ik sta op van mijn gore matras en loop naar het kleine raampje. ik pas hier vast doorheen. ik duw het raampje open en het maakt een piepend geluid. ik draai me om en kijk naar de deur. niks. ik trek me omhoog aan het raam en glip er doorheen. 'haha' lach ik even maar besef dan dat ik wel moet rennen voor ik veilig ben. ik ren door de voortuin weg. doe het hek open en ren de weg op. het is een verlaten weg. niet dicht bij het centrum meer. ze hebben me vervoert? ik ren de weg op. hoelang heb ik tot ze me gaan zoeken? ben ik dan al dood? ik ren en ren voor kilometers. tot ik erbij neerval. geen water geen eten, niks.
er stopt een auto. hulp. er stapt iemand uit. 'instappen kuthoer' geen hulp. alleen mats. ik sta op en hij sleept me mee naar de auto. 'wat denk je wel niet' ik zeg niks. een domme keuze. ik had naar rechts moeten rennen.
ik kijk toe hoe ze het raam dicht maken. geen licht meer. 'eigen fucking schuld' zegt mats als hij de kamer uit loopt. het is ook zo. ik rende weg. ik rende niet ver genoeg. nee Angel je had niet moeten rennen en moeten afwachten. je maakte een domme keuze en nu heb je het verpest.
'voor straf krijg je het zelfde als hiervoor' mind op blanko. niet aan denken. laat het maar gebeuren.
JE LEEST
kop dicht
Fanfictionavonturen van Angel, domme keuzes, angst, maar ook blijdschap. kiest ze voor een gelukkig einde of zal ze de verkeerde keuze maken #1 trust 13/02/2024 #41 love. 13/02/2024