Pov Bente
4 jaar verder en nog niks over Angel.
de politie zij dat ze waarschijnlijk al dood was en dat ik maar door moet gaan met mijn leven en dat zij het lichaam zouden opsporen. Zelfmoord. het word dus een cold- case. Maar ik wou niet dat ze dood was ik wou dat ze bij mij was. Angel vertrouwde mensen zo makkelijk en diep van binnen wist ik dat het haar ondergang was geworden. Ik ben nu 24 en werk op kantoor ik heb een eigen huis en ik ben een alleenstaande moeder. Ik mis Angel elke dag en het ergste is dat ik nooit afscheid heb kunnen nemen van haar.pov Angel
4 jaar verder en ik zit nog steeds in dit stink huis opgesloten. Ik ben nu 22 jaar oud. Volgens mij zoekt niemand me ik ben in ieder geval nooit gevonden. Ik kan ook niet geloven dat Bente me heeft opgegeven. Dat zou toch niet doen? Ik zit nog steeds in dit stinkhuis met 3 JONGENS. eerst waren ze wel oke maar later veranderde dat al snel, ik sliep in de kelder, ik kreeg 1 maaltijd naar keuze op een dag en ik werd regelmatig misbruikt en niet alleen door mats maar ook door de 2 andere jongens eerst alleen als ik iets fout deed maar later iedere dag s'ochtens s'middags en s'avonds er was zelfs een soort schema. het is mijn eigen schuld, mijn domme keuzes.
Maar ik heb een geniaal plan ik doe alsof ik zwanger ben. ik had een rode pen meegesmokkeld ban boven. het was mats zijn beurt om nou ja je snapt het wel denk. een paar dagen deed ik alsof ik ziek was en ze haalde direct zwangerschapstesten. ik ging naar het toilet en ik nam de pen mee natuurlijk ik ging eerst gewoon doen en kijken maar natuurlijk was ik negatief dus tekende ik er maar een streepje bij. Met de positieve test liep ik naar buiten hij keek naar de test en werd boos.
'Hoe kan je dat nou doen!'
'nu moeten we wel maatregelen nemen'Daar schrok ik wel van wat bedoelde die daar nou weer mee ging hij mij vermoorden. was dit nog een domme keuze?
'nou zeg dan' wat schreeuwde hij
Ik had al jaren niks meer gezegd En dat wou ik ook zo houden
'JEZUS kan jij niet gewoon praten net als iedereen hier' schreeuwde hij nog harder
'Jij gaat hier voor boeten'ik snapte het niet. wat was hij van plan ik was zo mager ik kan niks doen niet verzeten, vechten of rennen zo zwak was ik geworden s'avonds zat ik op bed te wachten op de jongen maar hij kwam niet. na een half uur kwam mats en zij 'ik zij toch dat je zou boeten'
en toen voelde ik een klap en nog een nog een en nog een het stopte heel even tot ik iets scherps voelde ik keek naar beneden en ik zag bloed uit mijn buik lopen. 'succes in dromenland en als je er niet meer uit komt is het je eigen schuld want jij werd zwanger niet ik. een domme keuze.het werd wazig voor me ogen. ik viel op het bed maar was nog wel bij bewustzijn. alles gaat wazig en ik voel hoe ik word weg getrokken. fuck wat ben ik dom.
JE LEEST
kop dicht
Fanfictionavonturen van Angel, domme keuzes, angst, maar ook blijdschap. kiest ze voor een gelukkig einde of zal ze de verkeerde keuze maken #1 trust 13/02/2024 #41 love. 13/02/2024