mijn rug is stijf. ik ga naast Angel op het bed liggen. ik heb geen idee of zij dit oké vind maar dit heb ik nu even nodig. ik heb haar nodig.
'meneer het lam' voor de tweede keer vandaag schrik ik wakker. 'hey sorry ja uh ja ik ben klaar voor de weging' ik geef een snelle kus op het voorhoofd van Angel en fluisterde dat ik snel terug zou zijn. dit was de eerste keer dat ik dat deed. vind ik haar wel leuk? wat gebeurt er als ik teveel ben afgevallen in 1 week? gaan ze me bij haar weghouden?
ik ga op de weegschaal staan. ik heb alleen mijn boxers aan. ik vind het nogal ongemakkelijk om zo voor een vrouwelijke arts te staan. ik kijk in de spiegel. ik zie er ongezond uit. ben ik dat? ik ben me aan het aankleden terwijl mevrouw groen in gesprek is. ongeduldig zit ik te wachten in haar kamer op antwoord. ik wil terug naar Angel. wat als ze wakker is? alleen in zo'n groot ziekenhuis.
'meneer het lam' ze begint haar zin maar ik weet zelf niet eens of ik de rest wil weten. 'ik moet zeggen dat ik verbaast ben dat je nog niet bent flauwgevallen.' dat ben ik wel maar dat heb ik niet tegen haar gezegd en niemand heeft het gemerkt dus vond ik het wel prima. 'dat betekent slecht nieuws' is het enige waar ik op reageer. 'ja en nee' ik lach even sarcastisch 'ja we moeten ons protocol volgen maar we hebben er voor gezorgd dat je bij Angel op een kamer komt.' ik kijk haar aan. verwacht ze nu een bedankje? dacht het niet. blijkbaar heeft zij ook door dat ze geen bedankje krijgt en loopt me naar een andere kamer waar een bed voor me klaar staat.
ik wordt wakker. ik kom uit narcose en ben nog niet helemaal fit. ik lig in een bed naast het bed van Angel.
zo te zien is ze niet wakker geweest. ik sta op uit bed. ik moet nu ook een paal meenemen voor mijn voeding. ik vind het maar bullshit. mijn zorg had naar iemand moeten gaan die het echt nodig heeft niet ik die ze voor de zekerheid een tube willen geven. ik ga bij angel op bed zitten. ik leg me naast haar neer. ze draait zich om en rolt precies in mijn armen. ik weet het zeker ik ben verlieft.
JE LEEST
kop dicht
Fanfictionavonturen van Angel, domme keuzes, angst, maar ook blijdschap. kiest ze voor een gelukkig einde of zal ze de verkeerde keuze maken #1 trust 13/02/2024 #41 love. 13/02/2024