gevonden

196 5 0
                                    

Pov raoul

Het is 7.00 s'ochtens en ik loop naar buiten om de post te pakken als ik iets zie liggen net buiten het terrein. het leek op een vuilniszak maar toen ik dichterbij kwam zag ik pas dat het een meisje was ik rende er naartoe en voelde haar hartslag.
zwak. Ik rende naar de jongens binnen en zij dat ze een ambulance moesten bellen en dat ze me moesten helpen.
koen belde een ambulance terwijl ik en matthy haar op de bank tilde Milo was het touw bij haar armen en benen aan het losmaken. De ambulance kwam en ze hielpen haar.

'ze heeft een te zwakke hartslag dus moet ze wel mee'

'mag één van ons wel mee'                                                                                                                                                     ' ja één iemand maar schiet op'                                                                                                                                   ' ik ga wel mee ik ben toch vrij en als enige aangekleed' stelde Matthy ons gerust                           'oke is goed'

pov matthy

ik werd uit mijn gedachten gerukt toen de vrouw aan mij vroeg hoe ik haar kende ik loog maar dat ze het zusje van een vriend van mij was. Want ik was bang dat ik er anders uit werd gegooid door haar. 'Leuk zij' ze.
ze was rond mijn leeftijd en ze keek heel flirterig naar me. Fijn dacht ik weer iemand die flirt met mij. Toen we bij het ziekenhuis waren vroeg de vrouw mijn nummer dus ik loog maar dat ik al iemand had. Ze keek teleurgesteld.

*4 uur later*

ik zat naast haar op mijn telefoon.
van de dokter hoorde ik dat ze een hoofdwand had, 2 messteken, veel klappen in het gezicht heeft gehad en dat ze bijvoeding nodig heeft ik heb gezien hoe mager ze is en ik zag al haar botten bijna direct. Echt griezelig, op dat moment vroeg ik me af wat ze allemaal wel niet had meegemaakt en of ik haar misschien wel kende maar vooral maakte ik mij zorgen om haar. Want ze zag er niet al te best uit. Zag ik haar nou bewegen of niet......

kop dichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu