Ik werd wakker. ik lag in een warm bed.
ik keek rond maar ik herkende niks in de kamer. ik stond en zette het op een lopen, goede keuze, maar het lukte niet, het lukte me niet om te lopen en het gaf een angstigst gevoel. Ik viel met een klap op de grond. Ik denk dat iemand het hoorde want ik hoorde mensen rennen op de trap, foute keuze, en inderdaad de deur vloog open en er stonden 3 jongens in de deuropening.'rustig maar' zij Matthyas ik herkende hem meteen. Hij vroeg aan een ander jongen met een baard of hij ontbijt voor mij wou maken 'tuurlijk' antwoorde hij.
Hij draaide zich naar mij toe en vroeg wat ik wou. Ik schrok hij vroeg wat ik wou, een jongen, overal jongens. De jongens bleven mij aanstaren wachtend op een antwoord totdat Matthyas het ijs brak en zij 'maak maar wat'. Ik keek hem dankbaar aan. Hij vroeg of ik naar beneden wou ik knikte ja. ik wou hier niet blijven, ik voelde me zo opgesloten.'is het goed als ik je dan naar beneden til' Ik schrok, hij mij optillen. foute keuze. 'Het hoeft ni als je niet wilt'. Ik schud mijn hoofd. 'oke uhm wil je dat ik je ondersteun?' ik schud mijn hoofd en klim zelf overeind. ik wankel langzaam de trap af terwijl Matthyas achter mij loopt. zijn armen staan vooruit voor als ik val. Eenmaal benden kwam ik de woonkamer in. ik ga zitten op de bank en Matthyas ging naast me zitten. ik kroop naar het hoekje van de bank. De jongen met de baard was weer terug met ontbijt. Als ontbijt een toastje met jam en een glas melk hij vroeg of ik dit lekker vond. Ik knikte en ging recht op zitten. de andere jongen gaat ook op de bank zitten en draait zich naar mij toe 'je heet Angel toch tenminste dat zij matt ik ben raoul. ik heb van matt een brief uit het ziekenhuis waarin staat dat je een grote wond in je buik hebt het is aan het genezen maar moet wel elke dag worden ingesmeerd met een zalfje. foute keuze. Verder heb je erge ondervoeding en dat is echt niet erg en ik en iedereen hier wil jou niet bodyshamen maar als je niet snel wat aankomt kan het wel gevolgen hebben, dus als je niet aankomt moeten wij daarom extra voedingsmiddelen geven via een spuit en van matt weet ik dat je bang bent maar dan moet het wel' ik knikte. foute keuze. en at mijn eten op waarna ik op de bank ga liggen. Ik voelde dat ik langzaam in slaap val.
Pov matthy
ze ligt heel rustig te slapen. raoul kom naast me zitten 'waarom praat ze niet kan ze überhaupt wel praten' 'Ik weet het niet maar ik wil haar ook niet dwingen te praten want als ze het wou deed ze het echt wel' Rob komt binnen in zijn badjas 'morge rob' zij ik 'morge' krijg ik terug 'is Angel al wakker geweest'. 'Zeker ze is net weer in slaap gevallen' ik kijk naar haar zodra ik het zeg. 'Schattig misschien moet je komende week even met haar winkelen voor kleding voor haar' 'Goed idee" antwoordt ik 'dat zal ze vast leuk vinden'. Rob is koffie aan het maken en gaat ook zitten koen en Milo komen ook binnen weer hebben ze ruzie dus zeg ik 'jongens hou het volume even laag please'. Ze kijken me aan en zien Angel slapen 'sorry' zeggen ze beiden.
Pov Angel
ik hoor mensen schreeuwen en Matthyas zeggen dat ze stil moeten zijn 'sorry' hoor ik mensen zeggen. Ik open mijn ogen en kijk hem aan. ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug. 'Dit zijn de ander 3 die hier ook nog wonen. Dit is Milo' zegt hij en wijst naar een jongen die bijna kaal is 'hoi' zegt hij ik knik en glimlach alleen maar.
"dit is robbie' zegt hij en wijst een kleine jongen aan 'hoiiii' zegt hij. Ik lach een beetje om hem want ik vind het wel grappig hoe hij dat zij. goede keuze. 'En dit is koen' zij Matthyas ten slotte en wees een jongen aan die een ginger was. 'Hey Angel toch ik weet dat je me niet kent maar vind je ook niet dat ik gwn recht heb om te kunnen uitslapen in het weekend'. Ik lach om hem en knik. 'ZIE JE NOU JONGENS ANGEL VIND HET OOK'. Iedereen lacht erom. goede keuze.
maar hoe aardig iedereen ook lijkt ben ik ook super bang om bij hun te zijn.
en ik mis vooral Bente hoe zou het met haar gaan na 4 jaar niks van haar gehoord te hebben wil ik wel weten wat er allemaal is gebeurt ik bedoel maar.
Misschien mist ze mij helemaal niet en dacht ze dat ik toch wel ergens dood lag weg te rotten. foute keuze.
JE LEEST
kop dicht
Fanfictionavonturen van Angel, domme keuzes, angst, maar ook blijdschap. kiest ze voor een gelukkig einde of zal ze de verkeerde keuze maken #1 trust 13/02/2024 #41 love. 13/02/2024