deze keer anders

170 3 0
                                    

Nog wat maanden verder

We staan in een club en we gaan nog wat drinken halen en dan weer dansen nu met iedereen. Maar ik ben er niet helemaal bij. Ik had een man opgemerkt. Het was 1 van de mannen van mats. Ik had hem herkent. Na een tijdje gaan we weer naar huis. Ik hoor koen en raoul vaag praten over morgen dat ze weer willen gaan maar ik krijg er niet zoveel van mee. 

Als we thuis zijn ga ik direct naar bed. Ik hoor de deur opengaan en even later voelde ik iemand in bed gaan liggen. Ik draaide me om en zie Matt liggen. Hij keek mij ook aan. 'Vind je het erg dat ik hier ben komen liggen lieverd'. Ik schud me hoofd. Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en mijn been ingehaakt in die van hem. Hij houd me stevig vast. Zo val ik in slaap. Ik word wakker van men telefoon die afgaat. Ik merk dat matt niet meer naast me ligt. Ik kijk op me telefoon. Oh ja shit ik had een afspraak snel sta ik op. goed of fout? Ik douche kort en kleed me aan en loop naar beneden iedereen zit al op de bank ik loop direct de keuken in en maak ontbijt voor mezelf. Ik ga op een stoel zitten. 'Ik moet gaan ik heb nog een afspraak'. mijn stem klinkt bijna als de oude. matthy gooit zijn autosleutels naar me toe. 'Tot straks' zeggen alle jongens. 

Als ik weer thuis kom is het al 17.47 ik loop naar binnen een aangename geur komt mijn kant op. 'Ruikt goed' raoul zeg ik als ik de keuken binnen stap. 'Thanks An'. Ik leg de auto sleutels op het aanrecht en loop naar boven ik doe de deur van matt zijn kamer open hij zit te gamen. Hij merkt dat ik binnen kom maar reageert niet ik kleed me om in de badkamer en ga op bed liggen. Na een tijdje val ik in slaap. Ik wordt wakker van Matthy die een deken over me heen legt 'Sorry Angeltje ik wou je niet wakker maken' zegt hij schuldig. 'Het is al goed' zeg ik. 'Het eten is klaar' hoor ik raoul roepen na een kwartiertje. geen keuze? 

 Na het eten gaan we weer naar de club. Dit keer waren we op een gegeven moment heel dronken behalve ik en matt. Ik dans veel met robbie maar ook met koen. De jongens gingen nog wat te drinken halen en ik dans nog wat met matt hij draait zich om om ons drinken aan te pakken. 

 Matt draait zich weer om en geeft me mijn drinken we aten het op en lachen erom. Dan dansen we nog wat. Op een gegeven moment zijn we achteraan de club er komt een schuifel nummer matt legt zijn handen op mijn heupen en ik in zijn nek. We schuifelen even en als het nummer is afgelopen staar ik in zijn mooie blauwe ogen hij kijkt mij ook in de ogen.

 Ik zie blijdschap in zijn ogen. Ik sluit mijn ogen en hij trekt me dichter tegen hem aan. Ik doe mijn ogen open en kijk omhoog zijn ogen in hij kijkt omlaag naar mij. Ik zie zijn hoofd langzaam naar die van mij gaan en ik ga op mijn tenen staan. Ik zie hem zijn ogen dicht doen en ik doe hetzelfde. Ik voel zijn warme adem dichterbij komen. En dan voel ik zijn warme lippen op die van mij. Ik voel me ontspannen. als we terug trekken kijken we beide blij. was dit het goede om te doen? misschien was het wel schijn? wat als hij hetzelfde is? dan moet je er nu nog even van genieten zegt een andere stem in mijn hoofd. ja misschien moet ik dat dan maar doen. goed, fout, of beide? 

kop dichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu