Mijn leven kon eindelijk beginnen. Een gelukkig einde. Een sprookje. Maar beide weten we ook dat mijn leven geen sprookje is.
Mats is opgepakt samen met zijn handlangers. Het zijn ze vast niet allemaal maar deze waren erbij. Ik heb getuigd tegen ze en ze hebben 35 jaar gekregen. Als zij vrij komen zit allang in Spanje alang het strand. Met een nieuwe identiteit. Met de jongens. Geen videos meer. Alleen wij.
Ik vind de videos echt wel leuk. Ik kijk ze ook standaard maar ik hoop dat we later kunnen stoppen en een rustig leventje kunnen lijden.
Ik heb mijn leven langzaam opgepakt. Geen fotoshoots meer. Niet in videos. Rustig op Instagram. Ik edit voor de jongens. Vaak als zij toch aan het opnemen zijn. Ik denk niet dat ik ooit een normale baan kan nemen. Het aankan. Nu in ieder geval nog niet.
'oke kom op jongens jullie moeten echt naar bed' het is weer zover. De jongens hebben gezopen en karaoke gedaan. Ik heb wel wat gedronken maar ik ben niet zo bezopen als hun. Het zijn net kinderen. 'miel jij eerst'
Zo breng ik iedereen 1 voor 1 naar bed. Matt blijft alleen over. Hij is na 2 biertjes al bezopen maar drinkt toch altijd wel. Ooit zal het stoppen. 'gaan wij ook naar bed lieverd' hij begint met zoenen in mijn nek. Ik duw hem weg van mij. 'jij slaapt bij de jongens hoor' 'ahw kom op' ik ga streng staan en wijs naar de deur. Triest loopt hij langs me de kamer in. Zelf ga ik alleen in bed liggen. 1 nacht. Het worden er steeds meer. Steeds meer avonden dat hij gaat drinken. Moet ik het gaan accepteren?
Ik kan niet slapen en zit in de keuken met meer drank. Ik voel ik meer bezopen word met de tijd. Voor ju maakt het niet uit. Ik wil een normaal tiener leven. 'heyy' Matt komt naast me staan en pakt het glas uit mijn hand. 'je hebt genoeg gehad' Matt en ik zitten een beetje op hetzelfde leven van nuchter of dronken net hoe je het bekijkt. We kunnen nog verstandige keuzes maken maar we zijn er ook niet helemaal bij.
Ik pak zijn hand vast en trek hem mee naar onze kamer. Helemaal op zolder terwijl de jongens beneden slapen. In de kelder. Ik doe de deur achter hem dicht en kijk hem aan. Beide hebben we dezelfde blik. Lust. Liefde. Naar elkaar.
'zo jongens' we zitten aan het ontbijt. 'ik stuur straks een tikkie voor het zoveelste gebruik ons geld' er word gelachen. Ik ben er serieus over. Het moet ooit een keer klaar zijn. 'oh Matt wij gaan vanmiddag nog weg dus zorg je dat de jongens veilig en met al hun spullen vetrekken' ik sta op van tafel en zet mijn spullen op het aanrecht.
'sorry jongens je hoorde de vrouw. Ik moet straks weg' de jongens lachen erom. 'nou Matt dat moet gezellig worden' 'Ze heeft gewoon last van een ochtendhumeur' 'dat hoorde ik Matt' ik heb hun hele gesprek al gehoord maar dat maakt niet uit.
We gaan filmen voor een programma die ik krijg. Het word super gaaf. Ik ga jongeren helpen en verschillende beroepen proberen terwijl ik mijn verhaal uitleg. Matt zou me brengen en voor nu achter de schermen erbij blijven.
We hebben al drie aflevering en het gat top. We zijn maanden verder en ik ben ook fotoshoots gaan doen. In nog anderhalve maand is het eerste seizoen af. Ik ben gelukkig. Niet zo gelukkig dat als is was als klein kind maar gelukkig genoeg om hier te staan. Tuurlijk heb ik nog wel angsten maar voor nu zijn ze niet nodig. Nu ben ik veilig in mijn eigen kleine sprookje.
JE LEEST
kop dicht
Fiksi Penggemaravonturen van Angel, domme keuzes, angst, maar ook blijdschap. kiest ze voor een gelukkig einde of zal ze de verkeerde keuze maken #1 trust 13/02/2024 #41 love. 13/02/2024