Sabahın ilk ışıkları gözüme vurmaya başladığında içkiyi fazla kaçırdığımın farkına varmıştım ama bir saniye bedenimin üzerinde bir ağırlık hissediyordum. Kafamı sağa doğru çevirdiğimde yanımda biri yatıyordu.
"Taehyung?!"
"Bunu bana yapmış olamazsın, şaka mı bu?"Gerçekten bunu yaptığına inanamıyordum. Biriyle uyumayı sevmediğimi bildiği halde yanımda yatıyordu. Cesaretine bir süre hayran kaldıktan sonra bedenini iteleyerek
"Ne işin var burda"
diye bir soru yönelttim, pek umursadığı söylenemezdi ama yarı uyanık bir şekilde yatakta doğrularak tepkisiz bir ifadeyle "Ne?!" diyebilmişti.Sonrasında yatağı benimsemişçesine geri uzanmıştı. Sabrımı sınadığı kesindi ama onu uyandırmam gerektiğinin farkına bu şekilde varmıştım.
Fazla zamanım yoktu bir an önce duş alıp evden çıkmam gerekiyordu ve ben taehyungla zaman kaybediyordum. Hızlıca hazırlanarak duşa girdim çıktığımda bornozumu sırtıma geçirerek ıslak saçlarımla yatak odasına doğru ilerledim.
Geldiğimde Taehyung'un uyanmış, sessiz bir şekilde yatağın bir ucunda oturmuş, tavanı öylece izlediğini fark ettim.
Oda beni farketmiş olacak ki birden irkilerek bana döndü, yüzünde ki ifade birden değişerek şaşkın bir şekilde bana doğru bakıyordu.Bir an sessizlik oluşunca bozmak adına "Bu kadar uykucu olduğunu bilmiyordum" dedim.
Az önceki şaşırmış yüz ifadesinin yerini üzgün bir hal almış gibi
"Rahatsız ettim sanırım" dedi.Rahatsız olduğumu düşünmüştü. Sandığı gibi olmadığını düşünürken kapının çalındığını işittim.
Hızlı adımlarla kapıya yöneldim. Açtığımda karşımda jhope'u beklemiyordum çünkü saat daha sabahın 6'sıydı.Umursuz kahkasıyla içeriye dalarak
"Hyung, sana anlatmam gereken bir şey var sende çok gül..." konuşmasını yarıda kesmiş, içeride olan Taehyung'u gördüğü için şaşkın bir ifadeye bürünmüştü suratı."Hadi ama gerçekten de bunda şaşıracak ne vardı ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rope Of Fate - Taegi
RomanceGülümsedim ve kendime bugün bunu itiraf etmiştim. "Galiba bu kediden hoşlanıyordum" 🤍