Taehyung'un açısından:
Sabah uyandığımda dün yaşanmamış gibi huzurlu bir başlangıç yapmak isteyerek her zaman ki enerjimi bugüne harcamaya karar vermiştim.
Hazırlanıp evden çıktım ve şirkete doğru yürümeye başladım. Şirket çok uzakta kalmasına rağmen yüremeyi tercih etmiştim. Bu yeterince iyi olduğumu gösteriyordu.
Şirkete vardığımda üyelerin biraz uzakta olduğunu gördüm. Koşarak neşeli bir girişte bulunarak
"Günaydın" dedim.
Namjoon bana sinirlenerek
"Dünden beri seni arıyoruz birimize dönseydin en azından Taehyung."
diye huzursuz bir şekilde karşılık verdi."Dün için tüm üyelerden özür diliyorum, bir daha yaşanmayacak" diye ekledim.
Üyeler bir daha olursa beni öldüreceklerini söyleyerek güzel dileklerini iletmişlerdi bile.
O sırada Jackson'un yanımızdan geçtiğini gördüğümde üyelere dönerek
"Vay bu adam gerçekten havalı" dedim.
Hobi hyung "Ya evet Yoongi de buna katılıyor değil mi Yoongi?"
diyerek hyung'un kolunu dürttü. Yoongi umursamayarak yanımızdan "Toplantıya giriyorum ben" diyerek uzaklaştı.Jiminle birlikte diğer işleri hallettikten sonra hava almak için dışarıya çıkmaya karar vermiştik. Şirketten çıkarken sahil kenarına yöneldiğimiz sırada kimsenin olmamasına sevinmiştik çünkü yorgun bir günün ardından kalabalık bir ortam çekilmezdi.
Sessizce sahil kenarından yürüdüğümüz sırada Jimin "Taehyung, gerçek anlamda iyi misin? son zamanlarda ki halini iyi görmüyorum" dedi.
İyi olduğuma ikna edici bakışları attığımda Jimin'in üyelerle beraber tatil planlayabileceğimiz bir yere rezervasyon yaptırdığını hatta üyelerle bunun için konuştuğunu söylediğinde gelmeyeceğimi söylediğim için ikna edici tavırlara girişmişti bile
"Hadi tae, sana da iyi gelecek bu tatil lütfen" ısrarıyla ikna olmuştum bile. Bu konuda gerçekten iyiydi. İkna etmeyi başarıyordu.
"Tamam, peki" diyerek yanıtladım.
Sevinçle neler yapacağımızı anlatmaya başlamıştı. Bir ara Jimini dinlemeyi bıraktığım sırada dediğine kulak kesildim "Odalarda iki kişi kalacak, o da üyelerle konuşulduktan sonra belli olacak."
"Sen kiminle kalmayı istiyorsun Jiminshi" dediğimde "Jungkookla kalacağız yani öyle konuştuk" dedi. Yüzümü büzüştürerek "Ben kiminle kalacağım?" dedim
Jimin de cevabından emin bir şekilde "Yoongi hyungla kalsana" dedi. Bende sorarım deyip geçiştirdim.
Cevabı ne olurdu bilmiyordum. Ona sormak için telefonu ön cebimden çıkardım, rehberde ismini bulduktan sonra çaldırma sesini dinleyerek açması için beklemeye başladım.
Sırf bunu sormak için aramak mantıksız olduğu için akşam üyeleri bizim evde toplamasını söyledim. Jiminle eve gitmek için arabaya doğru yürümeye devam ettik.
Yoongi açısından:
Taehyung'un beni üyeleri toplamam için aramasının ardından gruba direk olarak durumu belirttim.
Taehyung grup varken beni neden aradığına anlam veremesem de dediğini yapmıştım. Akşam eve geldiğimizde evde ben hariç tüm üyeler toplanmışlar, beni telefon üzerinde arayıp duruyorlardı.
Zile bastığımda kapıyı Jin açmıştı. Hoşgeldin faslını bitirip yemek yedikten sonra tatil planından, odada kimlerin kalacağını konuşmaya başladık.
Jin, herkesle kalabileceğini belirtirken, Jhope tek kalmak istediğini özellikle belirtiyordu.
Genelde ikili odalar paylaşıldığında tek odaya hep ben sahip olurdum ama üyeler bunu sırayla yapmak istediğini söyleyince onlara uyum sağlamak durumunda kaldım.
Birden Namjoon'un sesini işiterek irkildim "Ee sen bir şey söylemiyor musun Yoongi" dediği sırada "Benim için farketmez" dedim.
Taehyung o sırada sözüme atılarak bana hitaben
"O zaman ben Yoongi hyungla kalmak istiyorum, senin için de uygun mu Yoongi hyung?" diyerek benden vereceğim cevabı beklemeye başladı.
Bende sorusuna karşılık "Sorun yok" diye cevabımı ilettim. Üyelerle sohbet etmeye devam ederken yanımda oturan Jimin ayağa kalkarak mutfağa doğru geçtiğinde karşımda oturan Tae'nin yanıma doğru geldiğini gördüm.
Yanımdaki boş kalan yere oturduğunda elini omzuma atmıştı.
Durumu normal karşılayarak üyelerle sohbet etmeye devam ettiğim sırada yanımdaki yerini bacaklarımız birbirine değecek kadar yakınlaştırmıştı.
Normal davranmaya çalışıyordum ama her seferinde beni zorluyorcasına sürekli bana temas ediyordu.
Omzumdaki elini önce koluma sonrasında açıkta kalan bacağıma sahiplenircesine tuttuğunda terlemeye başlamıştım.
Tepkilerimi kontrol edemediğim için sakin kalmak adına koltukta arkaya doğru yaslandım. Tae'nin elinin daha yukarı çıktığını hissettiğim anda birden ayaklanarak üyelere ben yatıyorum dedim.
Merdivene yöneldiğimde arkamdan birinin geldiğini adım seslerinden anlayabiliyordum.
Arkamı döndüğümde Taehyung olduğunu gördüm. Hızla merdivenleri çıkmaya devam ettim.
Kapının önüne geldiğimde Taehyung'un bana seslendiğini duydum. "Hyung?"
Arkama dönüp ne söyleyeceğini beklemeye başladım.
"Biraz konuşabilir miyiz? müsaitsen tabi" dedi.
"Tabi gel," diyerek önden ilerlediğimde kapıyı aralıkta bırakıp gelmesini bekledim.Sesimi duyacabileceği kadar ayarlamaya çalışarak
"Bir sorun yok değil mi Taehyung?" diye cevabından emin olmak istermiş gibi sordum.
"Hayır sadece seninle konuşmak iyi geliyor, sohbet etmek istemiştim" dedi.
Peki gel işaretimi verdikten sonra kapıyı yavaşça iteleyip karşıma, yatağımın kenar kısmına oturduktan sonra konuşmaya başladı.
"İnsan değişebilir hyung, dedi.
Evet değişebilirdi bunu kafamı sallayarak onaylamıştım.
"İnsanların duyguları da değişebilir."diyerek sözlerine devam etti. "Sana karşı duygularım değişti." diyerek ekledi.
Ne kastettiğini anlamamıştım. "Bana mı?" demeye kalmadan sözümü keserek "Şarkının sözlerini nasıl buldun hyung?" dedi.
Şarkının sözlerinden bahsediyordu. "Güzel, yalnız bunları sonra konuşuruz olur mu Tae, uykum var"
uydurduğum bahaneyle hemen ayaklandı.
Kapıya doğru adımladığında"İyi geceler hyung" dedi ve kapıyı hafiften vurarak çıktı.
Gerçekten beni zor durumda bıraktıktan sonra sadece bunları söylemek için mi gelmişti? Ah gerçekten, bu çocuk benim sınırlarımı çok zorluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rope Of Fate - Taegi
RomanceGülümsedim ve kendime bugün bunu itiraf etmiştim. "Galiba bu kediden hoşlanıyordum" 🤍