Tutaj zamieszczę wam plakat dramy, w której grają nasze TaeKooki wraz z jej opisem.,,In memory of good days"
Drama z gatunku BoyLove. Opowiada o młodych mężczyznach - Jaeyoonie i Taevinie - którzy przez ich rodziny nazywani są ,,kuzynami", choć ich pokrewieństwo raczej nie jest aż tak prostolinijne.
Obie rodziny ze strachu przed ich zbyt dobrym, co było widoczne za dziecięcych lat, kontaktem; decydują się rozdzielić chłopców i zapewnić to, aby zapomnieli o sobie wzajemnie.
Kilka lat później, gdy rodzice Jaeyoona w celach zawodowych wylatują za granicę, opiekę nad młodym Jae przyjmuje wujek, który pod swoją opieką od dawna ma również Taevina, choć w rzeczywistości dla niego również jest wyłącznie wujkiem.
Chłopcy dość szybko odnajdują w sobie zapomniane fakty i wspomnienia, a w pełni identyfikują siebie wzajemnie po znalezieniu starego albumu ze zdjęciami, który ich wujek ukrył pod kanapą. Oboje dość szybko odzyskują dawny, dobry kontakt, jednak tym razem jest on wzbogacony o nowe, nieprzewidziane uczucie - wzbogacony o miłość.
Ze względów na minimalne pokrewieństwo i niechęć wujka do związków homoseksualnych, zmuszeni są do trzymania wszystkiego w ukryciu i do licznych ucieczek dla chwil samotności.
Jak długo wytrzymają w takim układzie? Do czego posunie się rodzina? Czy wujek nadal będzie trzymał ich oboje pod jednym dachem? Dowiemy się tego i znacznie więcej już dwudziestego ósmego czerwca na platformie Netflix!
,,Nawet jeśli sto razy usłyszę, że to jest nielegalne; Ja i tak będę cię kochać, bo to jest moim przeznaczeniem"(Generalnie ta drama nie istnieje w żadnym składzie aktorskim i jest wyłącznie moim pomysłem.
W treści ff będzie się przewijało parę scen, ale nie wyjaśnią one treści, dlatego zamieszczona jest tutaj)
CZYTASZ
I hate you. Now kiss me. | TaeKook
FanfictionŻycie z dnia na dzień wydaje się być trudnym, gdy zmuszony jesteś grać związek w dramie wraz z typem, z którym łączy cię nienawiść. Natłok roboty wiąże się z ciągłą bieganiną, szybkim zaliczaniem scen i wyjazdami. A każda chwila odpoczynku jest n...