-Hongjoong! - szólt neki oda Yoori, mikor elhagytuk az éttermet.
-Sziasztok. Mondd csak, te lennél az aki rám írt váratlanul? - kérdezte Hongjoong tőle, mire csak megforgattam a szememet.
-Igen, én lennék. Köszönöm, hogy eljöttél. Ez pedig itt az undok bátyám, aki nem hajlandó eljönni velem Japánba.
-Undok bátyád? Szerintem nem undok. - nézett rám. - Nagyon kedves ember. De hogy hogy nem akar elmenni veled Japánba?
-Elvileg sok dolga van. Meg jönnek a zongora vizsgák stb. Vagyis ez a kifogása. - mondta mire azt hittem fejbevágom.
-Igaz, nekem is nemsokára itt a vizsgám.
-Látod Yoori? Nem hazudtam. Hongjoong kérlek mondd meg neki, hogy több tanítványomat is vizsgáztatnom kell.
-Ez igaz. Yoori te tényleg 17 éves vagy? - remek, ő is annyiban hagyja.
-Aha, ezért is kérem Seonghwat, hogy jöjjön el velem. Azt mondta meglássa. Mondd csak, nem akarsz te is jönni?
-Mikor is lenne ez? - erre meglepetten Hongjoongra néztem.
-Holnaptól. Holnap már hazautazok anyával.
-Ohh. Figyelj csak, nem biztos, hogy tudok menni, mivel iskola van és készülnöm kell a zongora vizsgámra.
-Seonghwa már régen is nagyon szeretett zongorázni, van nálunk otthon. Ha eljönnétek, akkor nálunk is tudsz gyakorolni.
-De ott van az iskola is. - mondta csalódottan, amire hirtelen eltűnt a dühöm.
-Hongjoong, az itteni iskolákban általában van olyan, hogy ha elutazol, akkor azt igazolják neked és majd külön felzárkóztatást kapsz az órákon. - mondtam már beletörödve.
-Erről nem is tudtam. De hogy tudnék beszélni az igazgatóval, ha holnap utazna vissza?
-Szólj anyukádnak. Max bemegy az iskolába aláírni egy kérvényt.
-Oké. De akkor te is jössz, ugye? - kérdezett engem.
-Ezzel az őrült lánnyal nem hagynálak egyedül. - fogtam kicsit erősebben a testvérem vállára.
-Héé! Seonghwa! - nézett rám morcosan Yoori. - Ez nem volt szép!
-Az sem, hogy undoknak hívtál, holott megmondtam, hogy dolgom lenne. - vágtam vissza, mire csendben maradt.
-De jó, hogy egyke vagyok. - mondta Hongjoong halkan.
-Majd szeretnék veled beszélni, lehetőleg kettesben Hongjoong. - mondtam felé.
-Délután úgyis van óránk. Tényleg, hazamenjek még? Egy óra van.
-Az is jó ha ma később jössz be. Tudod, hogy ilyenért sosem vitatkozok veled.
-Igen. Akkor én azt hiszem hazamegyek, és beszélek anyával is.
-Majd írhatok neked Hongjoongie? - kérdezte Yoori.
-Persze, szívesen fogadom az üzeneteidet. - mondta, majd már csak elköszönt tőlünk és elindult arra amerről jött.
-Annyira aranyosak vagytok Seonghwayaa!! - kiabálta. Remek. Kezdődik, most ezt kell hallgatnom.
-Nagyon illik hozzád. Össze akarlak titeket hozni. Kérlek szólsz, ha valami történik közöttetek?-Nem rád tartozik. Meg amúgyis, te mikor lettél ennyire nagy rajongója a fiúk közti szerelemnek?
-Amióta tudom, hogy meleg vagy. - erre Hongjoong is visszanézett, ezért sietve megfogva Yoori kezét húztam magam után Hongjoongot elkerülve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Piano teacher [seongjoong]
FanficHongjoong zenei szakra jár az iskolában, de emelett Szöul legjobb zeneiskolájába is, ahol külön zongorázni tanul. Nagyon szereti az órákat, de leragadt annál, hogy beleszeretett oktatójába. Seonghwa, a fiatal és igen tehetséges zongoratanár pedig la...