Van olyan, hogy megfogadod magadban, hogy egy személy iránt a hülye érzéseidet félreteszed, de aztán ő hozza vissza?
Ez történt velem. Képtelen vagyok elszakadni az érzéseimtől Seonghwa iránt. Én megpróbáltam, de ő tett róla, hogy ne így legyen. Úgy gondolom, hogy ha egy idegen, bárki, megismerkedik jobban vele, ő is beleszeret. Seonghwa egyszerűen túl vonzó. Az ő hibája az, hogy úgy érzek iránta.Ettől eltekintve a vizsgám sikeres lett, Mingivel pedig elmentem valami helyre a hétvégén, és adtuk egy koncertet egy kis társaságnak. Talán fel sem tűnt nekik, hogy nekem nem megy olyan jól a dolog, mert szerintem tényleg mindenki részeg volt. Tény, hogy nagyon izgultam, főleg a tömeg előtt, de Mingi azzal nyugtatott, hogy totál be vannak állva, nem kell idegeskednem.
-Ez így biztosan jó lesz Hongjoong. - mondta említett barátom, miközben visszaadta a telefonomat.
Tulajdonképp Minginek volt egy őrült ötlete, hogy csináljunk nekem egy kamu profilt, és úgy irogassak kedves zongoratanárommal. Nem láttam nagyon értelmét, de Mingi elmagyarázta, hogy ez azért kell, hogy meglássuk mit tesz Seonghwa. Hogy vajon irogatni fog e velem, vagy egyáltalán ismerkedni.
-Figyelj, így legalább megtudjuk, hogy mással, idegennel ismerkedne-e. Ha igen, segít túllépned rajta.
-Köszi. Kim Sanghoon. - olvastam fel az álnevet amit kaptam. Már most látom, hogy ennek nem lesz jó vége.
-Rajta, írj rá.
-Mégis mit?
-Köszönj neki. Már tudtok egymásnak írni. Valószínűleg rád vár.
-Ja biztos. - mondtam sóhajtva, és utána küldtem egy 'szia'-t. Nem sokkal később a válasz is érkezett, ami ugyanez volt, de aztán jött egy hosszú mondat.
'Ha a zeneiskola miatt írtál, akkor arra ott az iskola honlapja.'-Mingi segíts. - néztem kétségbeesetten barátomra aki elolvasta az üzenetet.
-Írd meg neki, hogy nem ez miatt. Találj ki valamit, nekem nemsokára mennem kell haza. Holnap vasárnap, és anyával vásárolni megyünk. - állt fel.
-Utállak téged. Hogy hagyhatsz itt ezzel?? Én teljesen bele fogok ebbe őrülni. - álltam fel én is, Mingi pedig vállamra fogott.
-Majd akkor rám írsz Hongie. De most mennem kell. Tudod, hogy anyám nem épp az a békés típus, főleg nem ilyenkor mikor meg kell beszélnünk a másnapot. Holnap majd a vásárlás után találkozhatunk ha gondolod. - engedett el engem.
-Még szép, hogy találkozni fogunk. Nehogy azt hidd, hogy ha lelépsz utána ennyi. Én nem tudom mit csináljak ezzel az egésszel.
-Akkor jobb ha megnézed az új üzenetet. - puszilta meg homlokom majd elköszönve elhagyta a szobámat.
Ugyan nem értettem ezt a puszit, de csak annyiban hagytam. Mingi néha csinál ilyen félreérthető dolgokat, amiket nem gondol komolyan. Ezért aztán csak megnéztem a telefonom miközben ledőltem az ágyamba.- Ha nem ez miatt érdeklődsz, akkor miért írtál rám?
- Szeretnék veled megismerkedni. Csodálatosan zongorázol, és ez megfogott engem.Nekem teljesen annyi. Ha ezt valaha is beveszi, akkor Seonghwa nagyon hiszékeny lehet.
- Érdekes. Honnan hallottál rólam?
- Egy ismerősöm mesélt rólad.
- Értem. És te..meg akarsz velem ismerkedni, igaz?
- Igen.
- Majd legközelebb. Nemsokára órám lesz valakivel, illetve lenne, de nincs itt, szóval inkább rá várok.Várjunk, mi?! Jajj ne, jajj ne...el késtem!
Teljesen kiment a fejemből, hogy mára megbeszéltük Seonghwaval azt, hogy bemegyek. Legfőképp azért, hogy az esküvőre gyakoroljuk a dalt.
ESTÁS LEYENDO
Piano teacher [seongjoong]
FanficHongjoong zenei szakra jár az iskolában, de emelett Szöul legjobb zeneiskolájába is, ahol külön zongorázni tanul. Nagyon szereti az órákat, de leragadt annál, hogy beleszeretett oktatójába. Seonghwa, a fiatal és igen tehetséges zongoratanár pedig la...