Selamm! Diğer bölümlere göre oldukça uzun bir bölümle geldim :) okumaya geçmeden önce vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen sizin her yorumunuz benim daha hızlı yazmam demek <3
Hikâyelerim ile ilgili bilgi almak için Instagram gmz_cllk
Twitter Gmzcllk1
Tiktok gmzcllk hesaplarını takip edebilirsiniz.Melek mosso, Kirpiklerin
Keyifli okumalar <33
23.Bölüm
"Bir soru sordum ağabey?" Diyen Dilşah, aklında dönüp duran ihtimallerle çığlık atabilirdi o an.
Yılan gibi gördüğü Mizgin Şahan ağabeyini arıyordu? Ne münasebet be!
Düşündükçe sinirleri tavan yapıyordu.
Cihangir kardeşinin sorguya çeken sesiyle kaşlarını derince çattı. Kendisine hesap soran küçük kız kardeşine umursamaz bir bakış atarak önüne dönüp 'Tövbe estağfurullah' çekti. Sıra sıra verin be! Biri vurdu mu diğerleri de ardından sırayla kendisini tekmeliyor gibi hissediyordu.
"Aç Dilşah," derken gözleri arkasında kendisine bakmayan Roya'ya döndü. Al işte! Kesin yanlış anlamıştı! Zaten kendisinde şans olsaydı yaşı küçük olurdu biraz!
Dilşah, ağabeyinin 'aç' demesine ağzı açık bakarken Cihangir hâlâ çalan telefon sesiyle gözlerini saliselik Dilşah'a çevirip tekrar yola baktı. Parmakları direksiyonda sinirden ritim tutarken Roya da bilinmezlikle dizlerinde olan parmaklarıyla ritim tutmuştu.
"Senin telefonunu," işaret parmağını kendisine doğru bastırdı. "Ben mi açayım?"
"Kulaklarında sıkıntı mı Xuşkamin? Eve yetişmeden bir doktora mı götürsem seni?"
Roya Cihangir'in isyan eden sesiyle dudaklarını birbirine bastırıp Dilşah'a gözleriyle telefonu işaret etti şayet biraz daha arsız bir şekilde çakmaya devam ederse Cihangir telefonu dışarı atacaktı.
Dilşah ağabeyine göz devirerek telefonu sonunda açtı. Kulağına dayadığı telefondan gelen,"Sonunda!" Nidası yüzünün buruşmasını sağlarken telefonu kendisinden uzaklaştırıp Roya'ya doğru döndürdü bedenini.
"Allah beni arsızlarla sınıyor resmen Roya, görüyorsun?"
Roya, Dilşah'ın söyledikleriyle derin bir iç çekti. Gözleri Cihangir'i bulunca biraz önce düşündüklerinin bir toz bulutu misali kaybolduğunu hisseti. Yüreğindeki kadının belki de Mizgin olduğunu düşünmüştü fakat bu tezi an itibariyle yerle bir olmuştu.
"Evet ya, sonunda. O kadar arsız bir şekilde çaldırdın ki açmazak bir yerlerin şişerdi büyük bir ihtimalle" Bayık Bayık konuşarak saçlarını düzeltirken yan gözle ağabeyine bakıyordu.
Karşı tarafta Cihangir Ağa'nın telefonu açmasını bekleyen Mizgin Şahan duyduğu sesle şaşkınlığa uğradı. Yüzündeki şaşkınlıkla birkaç saniye öylece odasındaki yatakta durduktan sonra hızla ayağa kalktı. "Ben Cihangir'i aramıştım?"
"Kimi dedin?" Yüzündeki hainlikle sırttı Dilşah.
"Cihangir'i, dedim ya Dilşah? Yanında mı onunla konuşmam lazım, canım benim."
Dilşah cümlenin sonundaki hitap şekliyle şekilden şekile girerken Roya gülmeden edemedi. Her an kusacakmış gibi görünen Dilşah elini boğazına sarar bu sefer kendini boğma işlemine geçtiğinde Cihangir kardeşine hayretler içerisinde bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROYA
General Fiction"Ben halledeceğim." Sustu, konuşmadan devam etmesini bekledim. "Senden istediğim dikkatli olman ve en ufak bir sezgide beni araman." Başımı onaylamaz anlamda salladım. "Ağabeylerim bile halledememişken sen nasıl halledeceksin Cihangir Ağa?" Sesim ol...