ZAYN'S POV:
Perrie var rød som en tomat der hun presset. Det var litt komisk å se, men hun var åpenbart i smerter. Jeg hadde hendene mine godt pakket rundt den ene hennes, og hun klemte hardt til noen ganger.
Vi hadde vært her en time minst, og så ikke ut til å kunne komme oss ut med det første heller.
Gutta hadde nettopp kommet, og stod utenfor og ventet. Det var ingen som fikk komme inn enda.
Jeg kjente en klump vokse fram i magen, ved tanke på fremtiden vår. Det var et nydelig, men skummelt bilde som vokste fram. Tenk så annerledes alt ville bli nå!
Et lite hode kom til syne, og jeg kjente at øynene mine ble våte. Perrie presset en siste gang, og babyen var ute.
Jordmoren tok han med seg og tørket ham, og tok en blodprøve eller noe på ham. Deretter kom hun tilbake, og la gutten i armene til Perrie. Perrie virket sliten, men jeg så et livlig glimt i øynene, som blandet seg med tårene.
PERRIE'S POV:
Gutten vår lå på brystet mitt og sov. I følge jordmoren var han en rolig og fin liten gutt. Jeg kikket opp på Zayn som smilte stolt ned til oss, med tårer i øynene.
Jordmoren som hadde forsikret seg om at jeg ikke var for trøtt, gikk for å åpne døren. De andre kom inn. Mamma og pappa var også der, og Zayn's familie var visst på veg de og.
Alle sammen gratulerte oss, og var helt oppslukt av babyen. Det rare var at ingen engang hadde spurt hva han heter. Men det endret jordmoren på.
Hun hadde stått og snakket med Niall og Lydia, for det var åpenbart hun som hadde tatt imot Rachel også. Nå kom hun mot oss og smilte.
"Sorry to interrupt, but we haven't heard the name yet," hintet hun.
Jeg smilte stort til Zayn som rettet seg stolt opp i ryggen.
"Well everyone! This is Zack Elijah Malik," sa han.
"That's a lovely name, for a lovely boy," sa mamma og smilte med tårer i øynene.
~~~~~~~~~
Kanskje ikke akkurat den lengste delen jeg har skrevet da, men... Det er da noe...
Håper dere likte den.
Det kommer en ny i morgen, mest sannsynlig. Men kanskje en til idag, viss jeg får det til. Får se hvor travelt jeg har det :)
YOU ARE READING
NIALL HORAN'S GIRL: LITTLE THINGS (BOK 2, NORSK)
FanfictionVi får tidlig gladnyheter fra både Niall og Lydia og fra Zayn og Perrie, som kommer til å forandre mye for dem. Som vanlig går alltid noe galt for One Direction og deres nærmeste, noe som gir denne boken et håpløst og trist preg. Spesielt for Niall...