DEL 29: INNFLYTNINGSFEST

295 18 9
                                    

HARRY'S POV:

Alle satt i den nye stua til Lydia og Niall. De hadde fått inn alle nødvendige møbler den siste uka, og skulle flytte helt skikkelig inn idag.

Vi spiste kake på det nye bordet. Kaken var blitt laget med det nye kjøkkenutstyret. Vi satt i den nye sofaen og de nye stolene, mens vi så film på den nye tv-en. Alt ble visst testet ut idag...

Det var et kjempefint hus de hadde skaffet seg. Et koselig, familievennlig hus, i et bra nabolag.

Etter å ha spist litt kake, gikk vi ut i hagen for å grille. Ja, vi spiste kaken før maten. Samma det vel... Den kaken var liksom bare som båndet de klipper over når noe nytt blir innviet. Nå var det tid for "festen".

LIAM'S POV:

Jeg ble satt til grillsjef. Tydeligvis hadde jeg mest erfaring. Jada, det er nok sant, viss du teller med en mislykket pølse på grillen, i en alder av 10. Det var nemlig "erfaringen" jeg hadde.

Men så stod jeg her da. Ting gikk faktisk ganske bra. Jeg hadde bare stekt de første pølsene litt for lenge, men tydeligvis var det sånn Niall likte dem.

Hamburgerene var det verre med. De satte seg fast i grillen og ble helt svarte. Ingen ville spise dem, så de fant raskt vegen til søppelbøtta.

ZAYN'S POV:

Zack satt på fanget til Perrie. Hun hadde ikke spist enda, bare passet på ham. Hun passet på Zack mens jeg spiste, så jeg kunne ta over etterpå. Det samme gjorde Niall og Lydia.

Jeg tok imot Zack da jeg var ferdig å spise. Han begynte å bli større nå, og jeg merket lett forskjell i tyngden fra han ble født til nå. 

Øynene hans lyste opp mot meg da jeg la han ned i fanget mitt. Han lå og sprellet en stund med de små beina, og av og til fikk jeg små spark i magen. Det gjorde ikke vondt. Det var mer som en behagelig elektrisk strøm som gikk gjennom meg. En mini utgave av det jeg kjente når Perrie kysset meg.

Jeg så ned på den nydelige sønnen min, som smilte opp til meg. Han var en av de beste tingene som hadde skjedd for oss.

Etter en stund kom Louis bort. Han satte seg i nabo stolen og så på Zack.

"Do you want to hold him?" spurte jeg, og da jeg så ansiktsuttrykket jeg fikk som svar, sendte jeg Zack over i armene til Louis. Han hadde holdt Zack før, men ikke så ofte.

LOUIS' POV:

Jeg smilte og laget grimaser til Zack. Han smilte og lo, mens han sprellet med beina.

Eleanor kom bort og satte seg med meg. Hun gav fingeren sin til Zack, som umiddelbart tok et hardt tak rundt den. Jeg lo litt da jeg så fjeset til Zack. Han var  helt konsentrert, og hadde ikke planer om å slippe taket.

Vi satt en stund før jeg gav Zck tilbake. Han hadde sovnet på fanget mitt. Rachel sov også, så begge ble lagt inn i senga hennes.

Vi andre ble sittende til langt på kvelden.

NIALL'S POV:

Solen gikk ned bak taket på huset vårt, og kastet lange skygger på oss der vi satt. Det ble kjøligere, men det var bare bra, for det hadde vært en stekende varm dag. Vi satt og snakket enda. Vi lo og koste oss, og byttet på og se til barna. Nå var det min tur.

Jeg gikk inn i huset, stille bortover mot soverommet. Det var helt stille i huset, noe som måtte bety at de sov.

Jeg gikk inn på rommet og bort til senga der barna lå. De sov fredelig, og var helt skjønne der de lå. Jeg strøk begge to over de neste bare hodene og smilte. Jeg skvatt da Zayn kom inn døra.

"I think we should get home now," sa han og kom bort til senga.

"Are you sure. You can stay here if you want, so you don't wake Zack," foreslo jeg. Han sov så fint nå, så det var nok best at det fortsatte.

"Oh, that wont be a problem. He's MY son you know," sa Zayn og blunket. "Besides, if he wakes up, he will fall asleep again in the car. He always does." Og med det så løftet han Zack ut av senga. Ingen reaksjon.

"You should teach Rachel to sleep as well. I think she hates it. Late nights and early mornings for her..." Zayn lo litt av det jeg sa. Men sånn var det, Rachel sov nesten aldri. Heldigvis var hun en stille og rolig baby.

"Well, see you soon then," sa Zayn før han forsvant ut døra.

~~~~~~~~~

Tadaa, jeg fikk til en del idag også :)

Jeg tror det kommer en i morgen og, men viss ikke kan jeg garantere en på torsdag. Skolefri!!

Så litt info om neste del: Framover blir det mer spennende, det er helt sikkert... ;) I neste del vil jeg også hoppe litt i tid. Sirka 3 måneder, sånn at Rachel er sirka et halvt år. Det har noe, alt egentlig, med hva som vil skje senere. Tenkte bare å informere om det nå, så dere vet at jeg spoler litt.

Håper dere liker delene mine :)

NIALL HORAN'S GIRL: LITTLE THINGS (BOK 2, NORSK)Where stories live. Discover now