DEL 11: BABYSHOPPING

351 15 5
                                    

PERRIE'S POV:

Alle vi fem jentene skulle ut. Vi skulle kjøpe babyting til meg og Lydia. Klær, leker og annet utstyr. Deretter skulle vi mest sannsynlig til Starbucks eller noe sånt. Det var ikke planlagt enda, men vi endte som regel opp på en kafé etter å ha shoppet.

Alle hadde kommet, og vi skulle nok en gang kjøre sammen i min bil. Å Taxitjenesten er på banen igjen, hopp ombord...

MIRIAM'S POV:

Dette kom til å bli utrolig spennende. Jeg elsket barn, og med tanke på foreldrene i disse to situasjonene, kom barna til å bli supersøte. Det var fakta.

Vi gikk gjennom gatene i London. Det var faktisk lite folk idag, i forhold til hva det pleier å være. Like greit det, så slipper vi så mye oppmerksomhet. I tillegg er det lettere å komme fram med alle posene vi ville ha senere...

SOPHIA'S POV:

Vi hadde funnet den søteste klesbutikken for barn som fantes, det var jeg sikker på. Jeg hadde nesten lyst til å kjøpe alle babyklærne som var der. Vi gikk flere runder, og hver gang fant vi nye ting.

Etter en stund da Lydia og Perrie hadde kjøpt masse klær hver, gikk de ut og satte seg på en benk. Vi andre måtte jo også kjøpe noe til dem. Som en gave. Det var utrolig greit og gjøre det på samme tid, for da visste vi hva de andre kjøpte, så ingen kjøpte det samme. I tillegg fikk Lydia og Perrie hvile seg litt. De var sikkert slitne allerede.

LYDIA'S POV:

Leker og utstyr var det neste på lista. Vi trengte en barnevogn, seng, stol, leker og sikkert masse mer vi ikke hadde kommet på enda. Det som var bra med denne butikken var at de leverte utstyret på døra, eller det kunne hentes senere. Dermed slapp vi å dra med oss tonnevis med babyting gjennom gatene i London.

Jeg så den med det samme vi kom inn i butikken. Den perfekte vognen. Den var ganske stor og hvit. Stengene og hjulene var lyse grå. Den var kjempefin. Jeg gikk rett bort til den og skjekket prisen. Ikke for dyr. Denne skulle jeg ha!! Perrie fant også en. Den var lik, bare at her var selve vognen grå, med svarte stenger og hjul. Litt mer guttete. Perfekt.

Senger fannt vi også fort. Vi endte opp med å kjøpe like fordi begge ble forelsket i den. Det var en hvit sprinkelseng, i tre og med hevet madrass. Dermed ble ikke babyen liggende så langt nede, og det var lettere og og legge den oppi eller ta ut. Det var et spiralmønster rundt kanten også. Jeg kjøpte den med rosa og Perrie tok med blå.

ELEANOR'S POV:

Handlingen hadde gått som smurt. Lydia og Perrie hadde fått alt de trengte til nå i alle fall, og vi andre hadde fått tak i noen flotte gaver til når babyene kom.

Vi satt på Starbucks med hver vår drikke. Babynavn var temaet, men verken Lydia eller Perrie ville fortelle hva de hadde bestemt seg for. De var visst ikke helt sikre... Ja særlig, man kunne tydelig se det på hele dem at navnene sannsynligvis var godt forberedt. Javel da, så fikk vi vente da. Det var jo bare 4 måneder igjen. Tida går fort altså.

NIALL'S POV:

Folk hadde fått vite om Zayn og Perrie's barn for en stund siden. De skulle få vite om meg og Lydia idag.

Var jeg nervøs?? Neida, jeg tisser bare snart i buksa...

Vi var på et direktesendt intervju på en stor tv kanal. Hele verden kom til å se med tisse i buksa. Ok, nok snakk om det, ellers så gjør jeg det faktisk også.

Vi satt i en stor sofa. Endelig var det plass til alle sammen. Intervjueren satt i en stol og stilte spørsmål. Jeg hadde kobla litt ut for øyeblikket og hørte ikke hva hun spurte om, før Liam dultet meg i skulderen.

"What?" spurte jeg forvirret. Liam nikket mot intervjueren.

"You had something to tell us, is that right, Niall?" spurte hun tålmodig.

"Uh, yeah. As you all know, Zayn and Perrie are getting a little boy. And about the same time as that happens, Lydia and I are also having a baby. It's going to be a girl," sa jeg litt sjenert. Hele publikum fikk store øyne før de klappet villt. Intervjueren tok meg hånda og gratulerte.

"That's great, congratulations!! Well that's all we have for tonight. One Direction everybody!!-" Alle klappet. "- And I think we will have to get an update on One Direction's family life in a while, don't you think?" spurte hun og blunket til publikum. De h jublet og klappet i det vi gikk av scenen.

Jeg skjekket mobilen. En melding fra Lydia.
L: Been shopping the whole day. Got loads of new stuff for the baby. Can't wait for you to see it!
N: That's awesome, honey. I'll see you home soon. Can't wait!!

Vi satte oss i bilen og ble kjørt hjem til de ventende jentene våre. Enda en fantastisk dag på jobb, før jeg endelig få komme hjem til familien. Den snart HELT perfekte familien.

~~~~~~~~

Har vært og stått slalom hele dagen, så delen kom litt sent, men DEN KOM!! Ble faktisk ganske lang også. Nice, er fornøgd med meg selv nå...

Håper dere likte den❤❤

NIALL HORAN'S GIRL: LITTLE THINGS (BOK 2, NORSK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora