DEL 2: KOSEKVELD MED LYDIA

382 18 8
                                    

NIALL'S POV:

Helt siden jeg møtte Lydia hadde livet mitt vært fantastisk. Den siste tida, etter båtulykken, hadde vært en drøm i oppfyllelse. Det var ikke tull en gang. Forholdet til meg og Lydia gikk på skinner, og jeg kunne ikke hatt det bedre.

Jeg og Lydia satt i sofaen etter dagens eksotiske middag. Pizza og greier, veldig interessant...

Vi så på tv. Hva enn som gikk. For øyeblikket var det en episode av One Tree Hill. Begge hadde sett den før, siden det går på tv hele tiden, men det var fortsatt spennende. Det var fra sesong 9, og jeg må si, det gjorde meg nesten trist å se på den. Det minnet meg så mye om tiden jeg var borte. Lydia hadde også fortalt i ettertid at hun hadde vært helt knust når hun ikke visste hvor jeg var. Litt som Hayley når Nathan ver kidnappet, tenkte jeg mens jeg strammet grepet om Lydia.

Jeg var utrolig takknemlig for at jeg hadde Lydia her ved siden av meg. Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun var livet mitt nå, og jeg var utrolig glad for at jeg skulle få tilbringe resten av livet mitt med henne.

Vi satt der med popcorn og sjokolade, og hadde en skikkelig lat kosekveld. Men det var utrolig deilig da, og bare ligge der med Lydia, godt pakket inn i et teppe.

Det var tidlig kveld, men vi gikk for å legge oss uansett. Det var så koselig å bare ligge i senga med Lydia i armene mine. Noen ganger snakket vi i flere timer, andre ganger lå jeg og så på henne sove eller vi sovnet fort begge to. Det hendte også at jeg lærte henne å spille gitar. Hun hadde øvd et par måneder nå, og var blitt ganske flink. Hun var alltid så nydelig når hun spilte. Satt der helt konsentrert om musikken. Det var rett og slett vakkert.

Idag lå vi og snakket. Vi hadde mye å snakke om, men vi måtte være stille så vi ikke vekket de andre. Det var bryllupet vårt som var tema. Vi var kanskje fortsatt unge, men det VAR Lydia jeg skulle gifte meg med. Jeg var sikker. Hun var den rette for meg.

Min lille engel...

~~~~~~

Sorry for kort kapittel, men jeg skal snart på kino. Skal se Insurgent. Gleder meg!!

Men ja, kort kapittel. Dere fikk jo et tidligere idag også, så det er vel ikke verdens undergang...

Håper dere likte det i alle fall❤❤

NIALL HORAN'S GIRL: LITTLE THINGS (BOK 2, NORSK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang