BOK 3?

280 16 20
                                    

Som dere kanskje fikk med dere i forrige del, snakket Niall om little things. Noe som betyr: Jeg har nok en gang fått presset boktittelen inn i et kapittel. S om også betyr: Jeg har en plan om å slutte av boka her, og begynne på en ny. I tillegg så er jo navet på delen "dette er slutten", og passer bra til å være nettopp slutten.

Men jeg er ikke ond nok til å slutte av alt sammen nå, så jeg tenkte å lage enda en bok.

Hva syns dere?

Jeg har en del planer for historien framover, og tror det vil passe med det i en ny bok. Og siden denne boka er sirka like lang som den forrige, passer det også bra og slutte her.

Gjerne kommenter om dere vil ha ny bok eller fortsettelsen her. Men uansett, så er ikke historien slutt. Ikke på en langstund :)

Btw: Jeg skulle egentlig ha en musikkvideo i forrige del, men glemte det og fikk ikke tid for det var så sent. Kommer til å sette den inn i delen nå, sånn at viss dere vil se hvilken det var kan dere gå tilbake til forrige del og se den.

Jeg satt nemlig og hørte på den sangen, om og om igjen, når jeg skrev de siste delene, og syns den passet helt perfekt. I tillegg er sangen kjempefin, og burde vunnet Eurovision Song Contest i fjor (hint hint)

NIALL HORAN'S GIRL: LITTLE THINGS (BOK 2, NORSK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora