3. Skole del 2.

2.9K 117 21
                                    



Jenny's synsvinkel.

Jeg gik hen til kontoret og bankede på. Jeg kunne høre en stemme råbe,

"Kom ind"

Jeg åbnede døren og gik ind.
En lav dame sad på en kontor stol, med hovedet plantet i computeren.

"Ehmmm! Undskyld. Jeg er ny her på skolen, jeg hedder Jennifer Taylor",
sagde jeg lidt genert og sukker sødt.

Bare kald mig røvslikker!

Jeg fik mit skema og mine bøger og skulle finde mit skab.
Mit skabsnummer var, nr. 54.
Så uheldig jer er, stod der en hel flok drenge der ovre.

Skønt.

"Undskyld, men kan I ikke lige flytte jer". Sagde jeg.

En af drengene vender sig om.
Denne her dag bliver bare bedre og bedre. For da han vender sig om, ser jeg min irriterende nabo.

"Hvad så, smukke" sagde han med et smørret smil på læben.

"Er I ikke søde at flytte jer, jeg skal hen til mit skab", sagde jeg mere hårdt denne her gang.

"Som du vil, smukke" sagde han blinkede til mig og gik. Helt ærligt, hvem tror han lige han er. Jeg kiggede ned på mit skema, i første time skulle jeg have, Geografi. Jeg tror jeg gik rundt i 20 min. For at finde det der fucking klasseværelse! Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg reeet nervøs! Jeg væltede ind af døren. Læren blev helt skræmt, da jeg kom larmende ind

"Hej!" Sagde jeg glad, man skal altid huske at være positiv, især på en ny skole, ellers kommer man ikke langt.

Min plan med at være positiv, gik ikke så godt, for hold kæft det var kedeligt. Vores lærer hedder Christa, hun er rigtig sød, det er slet ikke det, hun snakker bare RIGTIG MEGET! Jeg dør snart! Jeg Tor der gik 10 min. Eller sådan noget, døren går op, ind kommer en gruppe drenge, og en af de drenge er selvfølgelig min lorte nabo! Suk! De ser ikke ud til at lade sig røre af læren som står med et forarget blik plantet i fjæset.

"Hvorfor kommer I forsendt?"

"Fordi vi kan!" Sagde idioten. FUCKING PLAYER! Skreg det inde i mig!

Efter Geografi, havde vi frokost.
Jeg gik ind igennem en dør, ind til kantinen, jeg tog en sandwich, en cola og en banan op på min bakke.
Jeg kiggede lidt rundt i kantinen, men blev vinket over af Camilla, Mia og Fie.

"Hej" sagde jeg. De virkede rigtig søde, virkelig nemme at snakke med, og så virker de også bare ligeså underlige som mig.

Vi begyndte at snakke om alle 'grupperne' som var her på skolen.
Jeg fandt ud af at der var en rigtig led 'bitch' på skolen som hed Ashley. Bare navnet 'Ashley' lyder så bitchet, hvad man kan sige det?
Jeg håbede ikke at jeg ville komme til at møde hende, og hvis jeg gjorde, ville jeg bare ignorere hende, selvom jeg ikke tror det ville blive så nemt.

"Jenny?" sagde Camilla

"Ja hvad så?" Jeg kiggede hen på hende. Hun smilede over hele ansigtet, og sagde,
"Aiden Williams, sidder og tjekker dig ud."

"Who the hell er Aiden Williams?"
spurgte jeg.

"Aiden Williams, er såmen bare den lækreste dreng på hele skolen, han er seriøst en sexgud!" sagde Fie og drømmende og kastede en pomfrit i munden. Jeg vendte mig om, for at se hvem ham Aiden Williams var.
Hvor meget værre kan det lige blive, det er min fucking nabo.

"Helt ærligt, det er min irriterende nabo!" Sagde jeg frustreret. Pis, nu troede jeg lige, at det var en sød hottie!

"OMFG! Er Aiden Williams, din nabo?!" Fie kiggede afventende på mig.

"Ja og jeg er ik' specielt stolt af det" jeg sukkede.

Første skoledag var overstået og jeg syntes egentlig ikke at den var så slem som jeg havde troet. På min gamle skole var jeg nok lidt mere vant til at alle andre kom til mig, og at jeg bare havde venner med det samme her, men det her er en kæmpe forandring, men jeg tror det er en god forandring.







~Lolly_lips😘

Teenage TroubleWhere stories live. Discover now