Jenny's synsvinkel.
"Pas på, I ikke sluger hinanden!"
Råbte Fie til Camilla og Simon, som stod og rådsnavede henne i baren.
De er rigtig søde sammen, men jeg må sige at Simon er gået all in på Camilla.
Ej haha.
Jeg har faktisk ikke set særlig meget til Aiden i aften, men det kommer jeg nok til når han bliver kronet som ballets konge.Nu hvor jeg tænker på på ballets konge og dronning, så tror jeg at de skal til at afsløres det nu.
Vores skoleinspektør, Poul-Erik, stod oppe ved mikrofonen og startede sin 'tale'."Kære elever, som I ved så har skolen jo lovet at afholde en ballets konge og dronning konkurrence.
Hele ugen har I stemt, og vi har talt stemmerne sammen.
Men.
Jeg syntes at vores to elever Aiden og Jennifer, skulle tage at komme op til mig, så de kan afsløre hvem der har vundet."What!
Jeg gider altså ikke at have alt det fokus. Helt ærligt.
Der kom spotlight på Aiden og jeg.
Vi gik der op og tog konvolutterne, der var 2 konvolutter, en til pigen der vandt og en til drengen.
Jeg valgte at tage den til pigerne, for I ved, jeg er jo en pige."Skal jeg starte, eller vil du starte?"
Spurgte Aiden."Du stater bare."
Sagde jeg."Okay"
han tog en dyb indånding."Ballets konge er...." Sagde han og åbnede konvolutten.
"Det er...Mig."
Sagde han stolt.
Wow en overraskelse hva!
Øhh not!
Jeg tog kongekronen og Aiden bukkede foran mig, okay slap lige lidt af.
Jeg gav ham kronen på hovedet og folk klappede.
Jeg klappede selvfølgelig også, men vi skulle altså videre."Og ballets dronning er..."
Jeg åbnede konvolutten.
Jeg fik stor øjne, det kan da ikke passe, hvorfor i alverden vandt Ashley ikke. Jeg kiggede ned på Ashley som var klar til at få spotlight på sig, men nej ikke denne gang."Ballers Dronning er...Camilla!"
Camilla fik endnu større øjne end jeg. Hendes var kuglerunde.
Hun smilte stort og kom op på scenen.
Ej hvor nederen at Simon ikke vandt, det ville ellers lige have passet.
Jeg overrakte kronen til Camilla og hendes øjne lyste af skyldfølelse, hvorfor dog det?"Undskyld"
sagde hun."Hvorfor undskylder du?"
"Jeg ved godt at du gerne vill have vundet sammen med Aiden!"
"Ph-lease, jeg vil ikke vinde sammen med ham om jeg så skulle spise et helt glas majonæse, ærgerligt at Simon ikke vandt."
"Nåmen, det går nok,"sagde hun.
Camilla skulle til at gå ned fra scenen, men Aiden trak hende tilbage, hvad fuck!"Jeg vil gerne have lov at sige noget inden vi danser videre." Sagde Aiden ind i mikrofonen.
"Jeg vil gerne give min krone væk, til en person jeg syntes har fortjent den."
"Og den person er Simon, han fortjener fulgt ud at få denne krone."
YOU ARE READING
Teenage Trouble
Teen Fiction"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...