Jenny's synsvinkel."OMG! Jenny, hvor vildt!" sagde pigerne i munden på hinanden, efter jeg havde fortalt dem om det med modeljobbet.
"Du ligner altså også en model, og så sammen med Aiden, det er jo perfekt" sagde Fie.
"Nej det er ikke perfekt, han er skide irriterende. Jeg tror altså at jeg takker nej til jobbet, jeg kan bare ikke når han er der. Jeg mener, prøv at tænk hvis fotografen siger at vi skal kysse. Det kan jeg jo ik'" sagde jeg bekymret.
"Du takker ikke nej til jobbet, ellers tager jeg der ud istedet for dig." sagde Camilla alvorligt.
••••••••••••••••••••
"Godnat piger, jeg går i seng nu."
"Godnat Jenny"
Jeg lagde mig på min madras i teltet. Lynlåsen blev lynet op,
"Hey smukke"
"Jeg orker altså ikke at sige dig imod lige nu, men altså Aiden, der er noget vi lige skal have snakket om."
"Okay, men jeg vil lige sig at jeg syntes at vi skal takke, ja, til modeljobbet." sagde han.
Pis.
"Aiden, jeg syntes ikke at vi skal sige ja, jeg syntes at vi skal sige nej." sagde jeg.
"Hvad! Hvorfor?" han var vidst forvirret.
"Fordi....jeg kan bare ikke det der med kameraer og den slags. Du ved jo også at jeg har det der med berøringsangsten."
"Jaja, men det er jo bare mig" sagde han og rykkede tættere på mig.
"Ja det ved jeg da godt, men det gør jo ikke en forskel, når det er dig, eller en eller anden random fyr. Jeg syntes altså stadig at vi skal takke nej."
"Okay, men giv mig nummeret, så jeg kan rive det i stykker."
WTF!
"Okay...."
Jeg gav ham nummeret.
"Men jeg skal lige ud til gutterne, godnat."
"Godnat"
•••••••••••••••••••••
Jeg vågnede ved at en person bed i mit øre. Mærkeligt. Personen hviskede,
"Du skal op sovetryne"
Og der vidste jeg godt hvem det var. Jeg kunne mærke han holdte stramt omkring min talje. Jeg var jo stadig sur på ham, så kan han ikke bare lade mig være. Jeg rejste mig op med et sæt.
"Aiden, du skal fucking ikke røre mig." Sagde jeg søvnigt.
"Slap af, jeg ville bare lige sige at du skulle op"
"Jaja"
•••••••••••••••••••"Idag skal I ud og opsavere naturen." Sagde Agnete.
Der lød nogle 'buuue' rundt omkring.
"På nær to personer. I går aftes kom Aiden hen til mig og sagde, at Jennifer og Aiden havde fået et model tilbud. Han fortalte også at pengene som Jennifer og Aiden ville få, skulle bruges til at arrangere skoleballet. Så derfor skal de ikke være sammen med os idag."
What!
Havde jeg hørt rigtigt, sagde hun at vi havde takket, ja, til modeljobbet.
Aiden!!!
"Din lille skid, du sagde at I ville takke, nej." Sagde Camilla.
"Jeg sagde også til Aiden at vi skulle takke nej."
Hold op hvor jeg hader ham lige nu. Jeg er så sur at jeg overvejer at barbere alt hans hår og øjnbryn af, når han sover.
Aiden og jeg skulle med en taxa indtil fotoshootet.
(I taxaen)
"Har du sagt til Agnete at vi havde sagt, ja, til tilbuddet?" Spurgte jeg surt.
"Ja....men det var fordi at jeg tænkte....."
"Hvorfor fuck gjorde du det, og efter at jeg havde sagt nej?"
"Fordi jeg tænkte på skoleballet.....og på dig og mig, stå der og skulle røre ved hinanden. Det kunne jo være at du ville overvinde din frygt for berøring, så man måske kunne komme til at røre lidt ved dig!" Sagde han med et frækt smil.
"Ad! Din perverse stodder!"
"Come on! Jeg ved at du kan lide det. Og jeg ved også hvad du føler." sagde han lige det jeg tror han sagde. Jeg kan fandme ikke lide den store idiot. Det kan godt være at han er guddommelig smuk, charmerende, attraktiv, forførende, mystisk og...
STOP FUCKING DIG SELV JENNY!!!"Drøm videre"
Jeg kiggede ud af vinduet, men fik ikke lov til at gøre et i lang tid for bilen stoppede.
Vi betalte chaufføren og gik ind til fotoshootet. Wow. Og jeg overdriver ikke. Det var kæmpe, ligsom de der fotoshoots som man ser i fjernsyn.
(Fra engelsk til dansk)
"Der kom de" sagde ham manden som gav os tilbuddet.
Vi blev nærmest kastet ind i prøverummet. Der var en make-up artist. Hun hed Katie. Hun virkede virkelig sød. Hun var rigtig god til sit job, hun gjorde mit look meget naturligt. Det var lige mig. Det skulle være et sommer-look, så jeg fik nogle korte shorts på og en kortærmet top med blonder på. Man kunne også se min mave, det var ret mærkeligt, for jeg var ikke så vant til at vise min mave frem.
Så er det nu. Aiden og jeg kom ud til fotografen. Aiden havde fået nogle cowboy bukser på, som gik til knæene og en hvid t-shirt, hvor man lige kunne ane hans six-pac. Ærligt talt, så var han VIRKELIG hottie...
Fotografen var meget livlig og havde nogle store armbevægelser, faktisk så tror jeg at han var bøsse. Plejer sådan nogle modehalløjsaer ikke også at være det??
Pludselig kiggede han flirtende på mig og Aiden, og jeg blev en anelse nervøs."Som i nok ved, er dette et blad som skal vise 'sommer-romancen'." sagde han.
FUCK jeg blev bange nu!!"Undskyld, men hvad mener du?" Spurgte en forvirrende Aiden.
"Jeg mener at i skal give hinanden et ordentlig sug" nærmest råbte han af begejstring. Aiden og jeg kiggede underligt på hinanden, og forstod ikke rigtig noget. Og det så fotografen så, og sagde
"Jeg mener at i skal kysse hinanden, som en flok vilde dyr!".
FUCK. Jeg. Var. Død!!!
Skulle jeg kysse den løgner playboy? Ellers tak! Sidste gang jeg havde jeg havde været i berøring med en fyr (udover at have været fuld) var det ikke det mest fantastiske. Selvfølgelig har jeg kysset med mange til fester og sådan, og jeg har også haft kærester. Men det var før det med Jason!~Lolly_lips😘
YOU ARE READING
Teenage Trouble
Teen Fiction"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...