12. Bornholm del 2.

2.4K 92 6
                                    


Jenny's synsvinkel.

Døren var låst. WTF!

"Hvorfor er døren låst?" Spurgte jeg irriteret.

"Jeg vidste at du ville gå" han smilte et smørret smil. Han holdte nøglen oppe i luften, jeg gik langsomt hen og satte mig på sengekanten ved siden af ham.

"Hvorfor er du så vred på mig?" Spurgte han såret.

"Gør det dig overhovedet noget, du burde jo være ligeglad." Sagde jeg hårdt.

Han holdte stadig nøglen oppe i luften, jeg tog den hurtigt som et lyn, jeg løb hen mod døren. Men Aiden var hurtigere. Han tog fat om mit håndled og træk mig helt tæt ind til sig. Vi står få centimeter fra hinanden, jeg kan mærke hans ånde. Jeg kan dufte hans parfume.

"Kan du ikke bare fortælle mig hvorfor du er sur". Wow, jeg har virkelig lyst til at kysse ham. STOP DIG SELV JENNY!

"Jeg syntes bare at det er ondt at kysse Zacks kæreste" sagde jeg og skubbede ham væk.

"Hvad snakker du om?", spurgte han forvirret. Jeg gad ikke høre på ham, så jeg ignorerede ham bare og gik ind på badeværelset. Jeg stod i noget tid, og kiggede på mig selv, men så besluttede jeg mig for at børste mine tænder.

Jeg åbnede døren og kiggede lige ind i de flotteste chokolade brune øjne.

"Wow! Du skræmte mig" sagde jeg chokeret.

"Vi skal lige snakke" sagde han bestemt.

"Bare så du ved det, så har jeg ikke kysset med hans kæreste, det må være noget han har bildt dig ind. Han ville bare bruge dig til at komme tæt på mig." sagde han.

Jeg var helt mundlam. Han krammede mig. Nej! Jeg var lige ved at hoppe på den, jeg er alt for godtroende. Hvorfor i alverden skulle jeg tro på Aiden, han er jo en playboy. Zack virker ikke som en playboy, han virker bare rigtig sød, men alligevel ikke min type. Kan det passe at Zack bare har prøvet at flirte med mig, men bare for at komme tæt på Aiden. Han vil kun tæt på Aiden, så han kan få hævn. Jeg afbrød krammet,

"Men hvorfor skulle jeg tro på dig og ikke på Zack?" Sagde jeg og forlod ham, han havde et såret ansigt. Jeg besluttede mig for gå ned og få noget morgenmad.

•••••••••••

"NYHED!" Råbte Camilla.

"Simon og jeg er officielt i et forhold" hvinede hun.

"Seriøst! Tillykke" råbte vi alle sammen i kor.

"Ej hvor fedt for dig, I er også så søde sammen" sagde jeg. Jeg tog en bid af min sandwich, den smagte goooodt. Fie begyndte pludselig at spørge ind til Aiden. Pis!

"Hvordan går det så med dig og mester Aiden."

"Hvad mener du?" Spurgte jeg.

"Altså, har han prøvet på noget?"

Jeg skulle lige til at svare, da jeg fik en SMS. Den var fra skjult nummer. What. Der stod,

::Mød mig om fem minutter ude foran hotellet::

Jeg tænkte ikke så meget over det, men gik alligevel der ud.
Da jeg kom der ud stod...Ashley.

"Hvad vil du?" Spurgte jeg koldt.

"Du skal holde dig væk fra Aiden" kommanderet hun.

"Hvorfor skal jeg det?" Spurgte jeg undrende. Men jeg vidste godt svaret.

"Aiden er MIN, alle ved at vi har et forhold" sagde hun irriteret.

"Ja, alle undtagen Aiden" sagde jeg flabet og kunne ikke lade vær med at trække lidt på smilebåndet. Hun så vildt sur ud.

"Det var så godt imellem os, indtil du kom." Sagde hun irriteret.

"Hvad mener du med 'indtil du kom'?" spurgte jeg undrende. Det undre mig at hun er eller har været sammen med Aiden.

"Du skal bare holde dig væk fra Aiden, forstået!" Sagde hun på en bitchet måde.

"Og hvad hvis jeg ikke gør det?" Spurgte jeg irriteret.

"Så får du at se hvad der sker!" Sagde hun udfordrende og gik.

Lige da vi var gået ind igen, gik Ashley straks over til Aiden, hun satte sig på Aidens skød og begyndte og kysse ham. Som om, at det ville gøre mig jaloux, Aiden og Ashley kan rende mig. Aiden afbrød kysset og kiggede over på mig. Vi fik øjenkontakt. Hans blik borede sig ind i mit. Jeg afbrød hurtigt øjenkontakten, men jeg kunne se at han skubbede Ashley væk og rejste sig, jeg skyndte mig hurtigt at gå over til Camilla, Fie og Mie igen.

"Hvor var du?" spurgte Camilla ivrigt.

"Jeg skulle bare lige på wc," svarede jeg.
Jeg orkede ikke at snakke om det, så jeg valgte bare at finde på en undskyldning.

"HØØR efter!", sagde Agnete højt.
Alle rettede deres blikke op på hende.

"Godt! Idag skal vi gå en lang tur i det Bornholmske miljø, hen til en teltplads. Så i skal huske at tage godt med tøj med, teltene er slået op derhenne".

Der lød en del brok ovre fra Aidens slæng.
Og ærlig talt, så er jeg IKKE verdens største 'telt-fan', da det indebære kryb, myggestik, alt for lidt søvn og kulde!

(Efter morgenmad)

Jeg besluttede mig at gå op på mit værelse og pakke mine ting. Der var kun en god ting ved teltturen, og det var at jeg ville slippe for Aiden. Jeg gik op på værelset og så et IKKE så lækkert syn.
Ashley og Aiden sad på sengen med ikke så meget tøj på, og så ud til at æde hinanden. Heldigvis var jeg kommet i rette tide til at få det stoppet. Aiden trak sig hurtigt fra Ashley da han så mig. Han havde læbestift i næsten hele hovedet. Det er synd at sådan en lækker dreng går til spilde.

"Har du aldrig lært at banke på" spurgte Ashley irriteret.

"Nej, ihvertfald ikke ind til mit eget værelse" svarede jeg lidt ligeglad.

Aiden kiggede hen på mig, og kunne ikke lade vær med at smile sit 'playboy' smil. Jeg holdt øjenkontakten og sagde,

"Hvaså, cirkusklovn".

Der gik lidt tid før han fandt ud af hvad jeg mente. Jeg gik hen og pakkede de aller vigtigste ting ned i min taske, og så ville jeg ellers bare i seng...








Halløjsa!❤️

Jeg håber I kunne lide dette kapitel. Nu har I set hvad Ashley er i stand til. (hun er en rigtig bitch)😂

~Lolly_lips😘

Teenage TroubleWhere stories live. Discover now