Jenny's synsvinkel.Jeg gik hen til Frozen, og så Zack sidde på en stol inde bag glasvinduet. Wow han var virkelig flot i den t-shirt, og så med den læderjakke ud over. Perfekt..
Jeg gik ind af døren og gik over til Zack."Hej!" Sagde han smilende.
"Hej!" Svaret jeg.
Han rejste sig op og gik hen og krammede mig, jeg krammede igen. Han trak sig og spurgte,
"Er du klar til noget 'FroYo'?"
"Så klar som men kan være" svaret jeg.
Zack virker faktisk meget sød, og jeg glæder mig til at lære ham bedere at kende.
Jeg gik over til 'FroYo maskinen' og begyndte at tage noget FroYo. Jeg elsker vanille, f.eks. når jeg spiser vanille is, så tænker jeg på dengang hvor jeg havde is kamp med Casper. Efter kampen var mit hår så stift og duftede af vanille i en hel uge. Det skal lige siges at jeg vandt is kampen.Zack og jeg havde begge fået noget FroYo, så vi gik over og satte os.
Vi havde virkelig lært hinanden at bedere kende, han er virkelig en sød fyr. Jeg kan virkelig godt lide ham, men han er i 'friendzone'. Jeg kunne aldrig se mig og ham være kærester, det er simpelt hen for underligt. Jeg håber ikke at han ser os som mere, end bare venner.
Vi sidder og stiller hinanden en masse sjove spørgsmål.
"Hvad er det pinligste, du nogensinde har gjordt?" spørger Zack.
"På min gamle skole, havde jeg et mega stort crush på en fyr der hed Edward. En dag gik han hen til mig og skulle lige til at spørge om jeg ville med på en date, da jeg kastede op, for jeg havde virkelig ondt i maven den dag. Det var så pinligt!". sagde jeg og blev helt rød i hovedet.
"Har du et crush på en person?" spurgte jeg.
Han kløede sig i nakken og så ud som om at han var ret presset. Han skulle lige til at svare, da jeg fik øje på en selvfed idiot."Undskyld, men kan jeg lige snakke med dig" spurgte en sur Aiden.
"......Okay, Zack jeg kommer lige om lidt" sagde jeg.
"Hvad laver du sammen med, Zack?!" Spurgte han.
"Hvorfor må jeg ikke være sammen med Zack?", spurgte jeg.
"Ved du hvad, det er lige meget" sagde han irriteret.
"Det er da tydeligvis ikke lige meget, siden du bliver så mobset. Helt ærligt hvorfra kender I hinanden?", spørger jeg irriteret.
"Ved du hvad, det er lige meget, ses" sagde jeg og gik."Jenny, vent" kunne jeg høre ham sige, men jeg valgte bare at ignorere ham.
"Zack, vil du ikke følge mig hjem" spurgte jeg ham.
"Jo selvfølgelig" svaret han og tog sin jakke.
Aiden gik hen imod os, han tog fat i min arm."Jenny, vi bliver altså nød til at snak...
Mere nåede han ikke at sige før at Zack havde klasket en håndfuld FroYo i hovedet på Aiden. Man kunne se vreden i hans indsmurte ansigt. Jeg tænkte hurtigt og råbte,"Løøøøøøb!" til Zack. Vi løb hele vejen hjem til mit hus.
Dagens træning.
Hjemme.
"Tak fordi at du gad at følge, eller skulle jeg sige 'løbe' med mig hjem" sagde jeg.
"Alt for dig" sagde han i en sjov tone.
Vi begyndte begge at grine. Vi krammede hinanden og sagde farvel. Jeg var så træt, at jeg kunne sove på en sten.
Jeg gik op af trapperne og ind af min dør. Jeg kiggede først på min dejlige bløde seng derefter kiggede jeg på Aiden, efter det kiggede jeg på mit skab som...."Hvad fuck laver du her inde?" spurgte jeg surt.
Hvordan kunne han komme hjem hurtigere end Zack og jeg? Det vil forblive et mysterium.
"Hør her, vi skal snakke" sagde han seriøst.
"Aiden jeg orker det altså ik lige nu."
"Please, bare hør på mig!"
"Okay"
"Altså, jeg er jo holdkaptajn for vores baseball hold, og det er Zack også, bare fra West Field High. (det skal lige siges at jeg ikke aner om der er en skole der hedder det) Det var engang da vores hold skulle spille imod deres hold, vores hold vandt, men så efter kampen, da drengene og jeg skulle fejre det, kom Zack og hans venner. Vi begyndte at diskutere, og til sidst endte det med en slåskamp. Vores skole og West Field High skole, har hadet hinanden lige siden". Sagde han med en hård tone.
"Nej! Det kan jeg ikke tro, Zack virker så sød" sagde jeg beklagende.
Han tog fat i mig og tog mig helt tæt ind til ham."Bare tro på mig?!" Sagde han bedende.
Jeg stod helt stille og kunne ikke bevæge mig. Jeg fik et chok da Aiden sagde,"Pas på"
Jeg kunne se at han skulle lige til at kysse mig. Jeg skubbede ham væk.
"Hvad tror du lige at du har gang i, jeg har jo sagt at ingen af dine numre virker på mig" sagde jeg irriteret. Han skiftede bare emne og sagde,
"Nå men godnat" sagde han og gik hen til altanen og kravlede over på sin egen altan.
Jeg må seriøst tag og få mig en lås, ellers kan han jo bare bryde ind når han har lyst.~Lolly_lips😘
ESTÁS LEYENDO
Teenage Trouble
Novela Juvenil"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...