Jenny's synsvinkel.
Fie har lige fået sit kørekort, hendes familie er ret rig, så hun har selvfølgelig fået en ny bil.
Heldige skiderik!
Jeg vil også have en bil.
Jeg vil have en Porsche, en Jaguar eller en Lamborghini.
Jeg ved godt at sådan nogle biler koster en krig, men helt ærligt, hvor fedt ville det lige være at cruise rundt i en Jaguar.Ja, fedt ik'!
Vi skal til Galla i aften, Yes!
Wow jeg glæder mig!
Galla, er jo bare en af de bedste fester der overhovedet kan være.
Jeg har virkelig glædet mig som en sindsyg!!
Det eneste minus ved galla, er at man ikke må have alkohol med.
Øv!
Det er åbenbart strengt forbudt.
Men jeg tror sgu ik' at alle holder sig efter den regel...Der er nogen der siger at der også bliver rød løber og det hele, så bliver det sgu heller ikke mere galla-agtigt.
Pigerne og jeg har aftalt at mødes hos mig og gøre os klar sammen, Camilla kommer ikke da hun jo skal følges med Simon. Nuurgh! Så sødt!
Camilla er nok min bedsteveninde.
Jeg elsker selvfølgelig også Fie og Mia, men af de tre er det nok Camilla som jeg er mest sammen med.Simon og Camilla er altså også søde sammen.
"Whats up, Girls!" Råbte jeg da pigerne kom, jeg kunne råbe så højt jeg ville, for Casper og mine forældre var ikke hjemme.
Fie og Mia holdte sig for ørene da jeg råbte, men jeg grinte bare ad dem.Vi gik op og skiftede og lagde make-up, pigerne var virkelig flotte.
Fie havde en sort, stram og lang kjole på, hun har også lige kroppen til sådan en flot kjole.Mia havde en himmelblå kjole på som også passede til hendes mørkebrune hud. Ærligt talt, så var de VIRKELIGE flotte.
••••••••••••
Vi ankom til festen kl.20:00.
Alle dem som stod udenfor, havde flotte gallakjoler og fine jakkesæt på.
Uuuh!
Jeg elsker bare sådan noget galla-halløj.Vi steg ud af Fie's overlækre bil, og alle kiggede på os.
Der var en rød løber og de der reklame skilte som står bag ved.
Wow, det der modeljob må virkelig have givet gode penge.
Gid pengene gik til modellerne..ha ha.!Pludselig blev jeg overvældet af blitser og fotografer!
Hvad pokker laver de her?
Jeg følte mig ret kendt sådan, som jeg stod der i gallakjole på den røde løber omringet af fotografer.Fotograferne råbte mit navn og stod med deres kameraer i hånden, pigerne synes at det var fedt så de stod og poserede, imens at jeg bare stod og så lidt forvirret ud.
Det gjorde altså også ret ondt i øjnene.Blitsene forsvandt, og jeg fik pletter for øjnene.
Fotograferne kiggede på et eller andet, jeg kiggede i den samme retning og så Aiden, stå sammen med Mads og Jonas.Ashley kom løbende i hendes FUCKING høje hæle og skubbede Mads og Jonas væk, hun stilte sig ved siden af Aiden og poserede.
Fotograferne tog tonsvis af billeder, de råbte også alt muligt, men jeg hørte det ik rigtigt.
Ashley sendte mig et dræberblik og fniste hånligt.
Aiden skubbede Ashley ad sig og gik hen mod pigerne og jeg.
Han havde en sort smoking på med et himmelblåt slips til, hans hår var rodet, men alligevel sad det perfekt.
Ærligt talt, han var virkelig LÆKKER!Han gav mig elevator-blikket, og fik store øjne.
Jeg ved godt at jeg er lækker, ej haha! Han smilede til mig og jeg smilede tilbage, han skulle til at sige et eller andet, men han blev afbrudt af en fotograf der gik ind foran ham,"Undskyld, men kan vi ikke få et billede med de to modeller?"
"Øøhm!.. Ikke lige nu."
Sagde Aiden roligere end jeg havde forventet."Come on!"
Sagde fotografen og skubbede Aiden og jeg op til reklameskiltene, fotograferne begyndte straks at tage en masse billeder. Alle eleverne var ankommet og stod ellers bare og kiggede på os.
Aiden havde plantet sin hånd på min hofte, mens min hånd var på hans skulder.
Det var faktisk meget sjovt...Vi så ret professionelle ud.
•••••••••••
Inde i skolens idræts sal havde elevrådet pyntet flot op, - der er faktisk snart elevråd og de har brug for en ny formand.
Jeg overvejer lidt at stille op, jeg går meget op i retfærdighed og politik.
Og om nogle dage bliver jeg atten og så må jeg stemme...
Arrrrggh det bliver så fedt!!Pigerne har sagt at de meget gerne vil hjælpe med at lave lidt reklame kampagner.
Der var et stort rundt bord med en flot rose rød dug på, inde i midten af salen.
På bordet stod der en skål med punch, den var lyserød.
Elevrådet kan åbenbart virkelig godt lide det røde tema.
Der skal også kåres en konge og en dronning.
Jeg er faktisk 100% sikker på at Aiden vinder, jeg tror også at Ashley gerne vil vinde,- okay, hvem vil ikke vinde?- for hun har gået hele ugen og sagt til alle at de skulle stemme på hende som dronning, og hun sagde også at de skulle stemme på hende som elevrådsformand. Jeg har nok ikke lige så store chancer for at slå hende, men hvem siger at man ikke bare kan være med for sjov?
Ihvertfald ikke mig!
Helt ærligt, så kunne jeg godt tænke mig at se hendes ansigtsudtryk hvis hun tabte..
Fuck hvor ville det bare være grineren!!Elevrådet havde også hængt en masse rødt stof op rundt omkring, meget romantisk.
Der var også en bar, og nogle små borde hvor en masse allerede havde slået sig ned, for at sidde og snakke.
Jeg skal fandme ikke sidde og kede mig, nej, jeg, skal ud og sparke røv på dansegulvet.
Fie og Mia joinede mig selvfølgelig.
Vi havde jo stramme kjoler på, så det var ret svært at ryste røven i denne her kjole. Folk kiggede mærkeligt på os, men vi var ligeglade.
Vi kunne vist godt vinke farvel til ballets dronning, ihverfald på grund af den dans.Pludselig havde alle menneskerne dannet en rundkreds om nogen, jeg vidste ikke hvem, men det skulle jeg da lige finde ud af.
Jeg råbte til pigerne om vi ikke lige skulle tage er kig.
Musikken var blevet mere stille og lyset var mere dæmpet.
De personer som folk stod og kiggede på var så søde sammen, og dét var person, som jeg ikke havde set hele aftenen.
Det var jo selvfølgelig..Simon og Camilla.
Nuuuurgh!
Hvor var de bare søde sammen..!~Yaghamagcon😘
YOU ARE READING
Teenage Trouble
Teen Fiction"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...