27. Bongee jumping.

1.6K 44 4
                                    


Jenny's synsvinkel.

Jeg stod lige og dulmede mine nerver inden jeg skulle op i kranen.
Hvorfor skulle jeg også lige sige, at jeg ville starte?!
Min hjerne fucker seriøst meget her for tiden!
Min mor har født en stædig lille lort, der bare ikke kan klare at tabe.
Jeg tænker så dårligt, at jeg sagde, jeg ville fucking starte.
Hvad sker der?!

Aiden og ham manden kom over til mig.
Aiden havde som altid sit selvfede smil plantet i fjæset.

"Er du klar til din livs oplevelse?!" Spurgte Aiden hånende og slog hænderne sammen.

".....ja, s-selvfølgelig."
Jeg prøvede at lyde selvsikker, men det gik ikke så godt.
Jeg hadede at være så nervøs.
Manden kaldte efter en eller anden person der åbenbart hed Carter.

Han råbte:
"Carter! Kom her, knægt!"

"Jaja, jeg kommer nu!"
Carter kiggede ned i jorden hele vejen her over, men da han kiggede op, så jeg at han var DEN MEST LÆKRE OG SEXEDE FYR jeg nogensinde havde set!!

Selfølgelig udover Aiden, for han er jo totaly mums, og har sygt meget hotness!Men hold kæft nogle kindben Carter havde.

Vi fik hurtigt øjenkontakt.

"Hej jeg hedder Carter"
sagde han og blinkede til mig, det var ret sjovt, for Aiden var helt anspændt og gnaven.
Var han jaloux?

Haha nej, hvad fuck tænker jeg dog på? Selvfølgelig er han da ikke det.
Det er Aiden vi snakker om her!
Ikke engang Jennifer Lopez eller Blake Lively kunne få ham til at føle den mindste smule jalousi...

Vi stod og snakkede om sikkerhed, og om hvordan man skulle bevare roen, og ikke gå i panik.
Jeg skulle jo starte, pis og rottelort!

Carter begyndte at spænde de der seler fast og jeg blev mere og mere nervøs! Carter skulle ret langt op med sine hænder da han skulle give mig udstyret på.
Det var lidt ubehageligt, så jeg rømmede mig også lidt.
Han skulle pludselig lige pludselig op og røre ved min talje.
Han stod bag mig, og jeg følte virkelig, at han gloede på min røv!

Jeg fik et kæmpe chok da Aiden udbrød:
"jeg tror du har stirret nok på den røv nu, Carter."

Jeg drejede mit hovede og så fandme Carter stå og rødme.
Okay What!
Fuck hvor akavet!
Der var total stilhed, jeg valgte så at bryde den efter noget tid, hvor Aiden og Carter bare stod og så hinanden ondt i øjnene, og ærligt talt, var det ret creepy!

"Nå skal vi se at komme der op af?" Spurgte jeg ivrigt.

"Ja selvfølgelig"
sagde Carter,

"Ses Aiden,"

"Pas på dig selv smukke, jeg mener det!" Sagde Aiden og kiggede mig dybt i øjnene.

"Ja for det har jeg på ingen måde tænkt mig"
sagde jeg og grinte indvendigt af min joke.

Carter og jeg gik ind i sådan en lille boks, hvor vi så blev hejst op, jeg kunne se Aiden fra mindre og mindre og mindre afstand.
Nu var vi nået til toppen.
Oh God!
What am I gonna do?!

"Er du klar?"

"Jaja,"
nej jeg var fucking ej!

Hvorfor fuck tænker jeg ikke før jeg taler???!

"Okay, du springer bare når du er klar."

"Okay!"
Jeg kiggede lige ned en sidste gang før jeg skulle hoppe, var det en god ide at gøre det?
Ja, for jeg skulle vise Aiden at jeg er en der tager chancer!
Jeg lukkede øjnene og lod mig selv falde ned til helvede, ej bare for sjov! 
Men jeg lod mig stadig falde, luften susede imod mig.
Det kildede MEGA meget i maven, og jeg kunne ikke lade være med at skrige.
Fuck, hvad hvis elastikken springer? Eller at jeg ikke er spændt ordentlig fast?
En million tanker gik igennem mit hovede, men jeg valgte bare at nyde det, og jeg kunne jo kun nyde ved at råbe og skrige.
"FUCK JA! WOOHOOOW!!"
Råbte jeg så højt jeg kunne!

Teenage TroubleWhere stories live. Discover now