6. Hævnen er sød del 1.

2.6K 104 5
                                    



Jenny's synsvinkel.

Jeg sad på mit værelse og var i fuld gang med at planlægge verdens ondeste hævn. Men uanset hvad, kunne jeg ikke finde på andet, som enten var ulovligt eller virkelig tamt. Bank bank.

"Må vi komme ind", jeg kunne høre Camilla, Fie og Mia stå og hviske til hinanden.

"Kom ind", sagde jeg med et smil på læben.

De kom alle sammen ind ad døren, på samme tid. De begyndte og kramme og ønske mig 'tillykke'. Hvad fanden foregik der?
Jeg kiggede mærkeligt på dem og spurgte,

"Hvorfor er I så glade?".

"Hvorfor er du ikke, det er dig der har selveste 'Aiden Williams' som kæreste", pigerne begyndte at grine.

Jeg blev så gal at jeg nok lignede en tomat i hovedet. Var de seriøst hoppet på den. Du må hellere passe på Aiden Williams, hævnen er lige blevet fordoblet. Muah ha ha haaaa.

"Det var sgu da bare et billede den 'fucking Aiden' havde lagt ud, jeg ville hellere dø end at være sammen med ham.
Og desuden så er jeg lige kommet ud af et fantastisk forhold", jeg blev ked af det, da jeg sagde den sidste sætning.
Pigernes smil forsvandt hurtigt.

"Oh det er vi kede af", sagde de sørgmodigt.

"Det er okay", sagde jeg lidt ligeglad.
Men jeg var alt andet end ligeglad. Jeg ville bare ikke snakke om det.

"Nå, men hvad siger I til at finde på en hævn til Aiden"? Spurgte jeg barskt, og pigerne var altid med på den værste.

Han må hellere passe på...!

For her kommer Jenny! Mua ha ha haaaa!


"Men først... Kan vi så ikke tage hen og få en kop varm kakao eller en smoothie?" Spurgte Fie.





Halløjsa!❤️

Undskyyyyyld at kapitlet er blevet mega kort, jeg skal nok lave det længere næste gang. Jeg tror vidst nok at der kommer et nyt kapitel senere i dag.😍

Tak fordi I læser min bog.....love u!

~Lolly_lips😘

Teenage TroubleTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon