Jenny's synsvinkel.Jeg ved ikke hvad der sker for folk!
Der er heletiden nogen der kommer hen til mig og siger 'tillykke' og så spørger jeg 'hvad mener du' og så siger de 'tillykke med at du er blevet kærester med Aiden'!!
Nu er jeg bare endnu mere sur på Aiden. Han skal fandme ikke tro at han bare kan gøre hvad han vil, uden at slippe godt fra det.
I 3 time skulle vi op og fremlægge med Aiden og min opgave.
Great!
Vi gik op til tavlen og skulle lige til at sige noget, da vores lærer skulle et eller andet, så vi skulle bare sidde og snakke indtil da.Indtil.
"Tillykke med jeres forhold" råbte nogle af de andre.
"Tak" sagde Aiden stolt.
Han tog fat i mig og skulle lige til at kysse mig, men jeg tænkte hurtigt og skubbede ham væk.
"Hvad fanden tror du lige du laver?"
Sagde jeg og løb ud af klassen.
Det var fucking pinligt!Frokost pause.
Jeg tog en sandwich, et æble og et glas appelsin juice op på min bakke og gik ned til Camilla, Fie og Mias bord.
Camilla sad og fortalte at hun havde flirtet med Simon over 'SMS'.
Hold op hvor jeg håber at de finder sammen, de er bare så søde sammen.Vi sad rigtig og hyggesnakkede indtil idioten kom gående med et selvfedt smil på læben.
"Hvorfor løb du, skat"
spurgte han flabet.'Skat', WTF!
"Hvis du tror at du bare kan lave det der nummer med alle piger, så tro om igen",
og lige da jeg havde sagt den sætning, tog jeg mit glas appelsin juice, og hældte den ud over ham.
Hvad har jeg dog rodet mig ud i?
Jeg kunne se vreden i hans øjne.
"Hævnen er sød" sagde jeg og løb.
Jeg kiggede tilbage og kunne se at han begyndte at løbe efter mig.Oh Shit!
Jeg løb igennem en dør og igennem en ny dør og igennem en ny dør og ind i klassen.
Lige da jeg havde lukket døren gled jeg ned ad den, indtil jeg ramte gulvet.
Jeg sprang op med et sæt, da dørhåndtaget bevægede sig voldsomt.Det var Aiden.
Han fik åbnet døren og kom rasende ind af døren.
Jeg var virkelig bange.
Han dryppede med appelsin juice.UPS!
Han pressede hårdt op af vægen, han havde hans arme på hver sin side af mit hoved.
"Hvorfor fuck gjorde du det!"
Han lød meget vred.For at være helt ærlig, så tror jeg aldrig at en pige har gjort sådan noget mod ham før.
"Fordi at du skal lære, at ikke alle dine numre virker med piger, for ingen af dine numre vil kunne virke på mig. Jeg syntes du er fucking irriterende!".
Jeg kiggede ind i hans øjne, og skubbede mig fri fra hans greb.
Jeg gik hurtigt ud af døren, og tilbage til de andre.Aidens synsvinkel.
Jeg kan ikke tro det.
En af mine numre virkede ikke.
Det kan ikke passe!!
Jeg har lavet det her nummer med virkelig mange piger, det plejer altid at virke.
Jeg er Aiden Williams, jeg kan få lige den pige jeg vil have!
Hvis jeg skal være ærlig, så irritere det mig virkelig.
Men nu ved jeg bare at jeg må arbejde endnu hårdere for at få hende.~Lolly_lips😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teenage Trouble
Ficção Adolescente"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...