Jenny's synsvinkel.Jeg skal i skole idag, hvilket jeg ikke gider. Jeg vil bare ligge der hjemme og se en god film på Netflix.
Det er ret akavet imellem, Aiden og jeg, pga. kysset i lørdags.
Jeg rejste mig fra min seng og gik i bad. Jeg elsker når vandet løber ned af kroppen, det er sådan en dejlig følelse. Jeg gik ud af badet og tørrede mit hår.
Jeg tog mit tøj på og gik ned i køkkenet. Casper sad og spiste vafler."Må jeg få en vaffel"
spurgte jeg sødt."Nej"
sagde han surt."Hvem har tisset på din sukkermad" sagde jeg irriteret.
"En sukkermadstisser" okay det der svar havde jeg så ikke lige regnet med at få!
Jeg gik ud af døren og gik i skole.
I første time skulle vi have engelsk.
Jeg har jo også boet i Cali, så jeg lambda godt finde ud af engelsk, så det er ikke mit hadefag."I får en engelsk stil for, men I skal ikke lave den alene. Jeg hænger en seddel op på tavlen og så kan I bare gå op og se hvem I er sammen med,"
sagde Agnete.Da timen var slut gik jeg op og kiggede på tavlen.
Selvfølgelig er jeg den der skal være sammen med Aiden.Shit!
•••••••••••••••
Det er sidste time og vi har geografi, lorte fag, jeg sad bare og ventede på at den var slut, så jeg kunne komme hjem.
Endelig!
Klokken ringede.
Jeg løb ud af klassen, hen til mit skab, læsse bøgerne af og ud af døren.
Wow jeg var hurtig.
Jeg tog mine høretelefoner i ørene, og hørte Can't Feel My Face, by: The Weeknd.Jeg er kæmpe fan af The Weeknd. Jeg elsker hans musik.
En person prikkede mig på skulderen.
Jeg hoppede nærmest af skræk.
Jeg fik ET KÆMPE chok.
Jeg kiggede til siden og kiggede lige ind i Aidens chokolade brune øjne."Hvad vil du?"
spurgte jeg irriteret."Jo altså, vi er jo sammen i engelsk, så jeg tænkte at vi måske kunne tage hjem til en af os og lave opgaven."
"....jo det kan vi vel godt"
"Skal vi så ikke tage hjem til dig?", spurgte han.
"Okay" sagde jeg bare.
"Jeg er hjemme!"
Råbte jeg igennem hele huset.Vi gik op på mit værelse og gik igang med opgaven.
Jeg kunne mærke at min mave rumlede."Jeg går lige ned og henter noget mad" sagde jeg
"Okay" svarede han.
Jeg gik ned og hentede nogle gifler.
Jeg elsker gifler, de smager bare så godt. Jeg gik op af trapperne og ind på mit værelse.Aiden og jeg arbejdede videre i lang tid, men vi blev endelig færdige.
Han var faktisk ikke så slem at arbejde med, end jeg havde troet.
Aiden orkede ikke til at gå ned af trapperne, ud af døren, ind igennem hans egen dør, op af trapperne og ind på sit værelse.
Så han valgte jo den nemmeste måde, at kravle ud på min altan og over på hans.Da han var gået gik jeg lige ind på min Instagram profil og så at Aiden havde lagt et billede op 'AF MIG!' Og han har så skrevet til billedet 'min smukke kæreste' fuck ham, vi er ikke kærester.
Jeg gik ind på min egen profil og så at jeg selv havde lagt noget ud.What The Fuck.
Jeg havde lagt et billede op af ham hvor der står 'er nu officielt i et forhold med denne her lækkerbisken', hvad fuck har den lille stodder lavet.
Han har taget min mobil imens jeg var væk, og har lagt det ind.
Fuck jeg hader ham lige nu.
Jeg slettede hurtigt billedet.
Billedet havde allerede fået over 150 likes. Shit!HAN SKAL NOK FÅ GENGÆLD!
~Lolly_lips😘
YOU ARE READING
Teenage Trouble
Teen Fiction"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...