16. Hvorfor gav jeg efter?!

2.5K 79 22
                                    


Jenny's synsvinkel.

What the fuuuck!

Havde Aiden lige spurgt mig om han måtte putte sin tunge ind i min mund...!

Af en eller anden grund, har Aiden ikke sit smørrede smil på læben da han siger det.
Jeg kan jo ikke lide Aiden mere end bare venner, og det ved han også godt.
Det ville virkelig være noget lort hvis jeg godt kunne lide ham, for han kommer jo aldrig nogensinde til at blive forelsket i mig.
Han kan jo få en hver piges hjerte,
med alt den charme og det smil og den krop og det flo....

Se hvad han gør ved piger!

Han skal jo også bevare sit 'playeromdømme'.

Helt ærligt, så havde jeg faktisk lyst til at kysse ham, men det kan jeg ikke.
Jeg gider jo ikke at blive hans nye legetøj.
Det kunne jo være fint nok at øve det, så jeg ikke får et totalt chok når vi er omgivet af fotografer og stylister.
Det ville være fucking pinligt hvis jeg stivnede og fik røde kinder, efter han havde kysset foran alle.
Plus at der ville være billeder af det,
så ville jeg være død for evigt!!!
Og sådan vil jeg ikke have det til at gå.

Skulle jeg virkelig tage chancen?
Jeg er SÅ forvirret!!!!????.?

"Øøhhmm...
Ikke at det er med min gode vilje, men det ville da være meget rart at få det på plads, så vi ikke ligner nogle idioter foran fotograferne", sagde jeg usikkert.

Aiden stod og kiggede mig lige ind i øjnene.
Lidt efter sagde han sødt.

"Vi ved vidst begge to, at der kun er en af os, som kan ligne en idiot".
Nååååårrrhh hvor er han sød.
Og jeg som troede at han var en selvfed egoist.

"Og det er jo dig", sagde han med sit irriterende grin.

"Og jeg som troede du havde forandret dig!".
Den lede løgner!!
Her går jeg og har dårlig samvittighed over at dømme folk for hurtigt, men det viser sig at han er den selvsamme flodhest, som han var første gang vi mødtes.
Fucking gedelort!!
Han blik blev lidt efter seriøst og undskyldende.
"Ej undskyld, jeg kunne ikke lade vær.
Men hvis det her er den eneste chance jeg får, for at komme i fysisk kontakt med dig.
Så vil meget gerne sige undskyld." han sluttede sin sidste sætning med lille royalt buk.

"Det skulle du have tænkt på før du kaldte mig en idiot." sagde jeg stille.
Han sad lidt og tænkte.

(Aidens synsvinkel)
Lige nu sad jeg og betragtede Jennys smukke og stædige ansigt.
Jeg kunne ikke lade vær med at blive overrasket over min egen kommentar,
'hvis det her er den eneste chance jeg får, for at komme i fysisk kontakt med dig'.
Jeg skal nok sørge for at Jennys berøringsangst forsvinder!
Jeg skal bare starte fra en ende af.
Og den ende begynder nu.
Vent og se..

Det at hun er så TIT afvisende, får mig bare til at blive mere og mere nysgerrig.
Den historie hun lige fortalte mig overraskede mig meget.
Hvordan kunne ham der Jason-fyrren være sådan en fucking spade mod hende.
Jeg forstår selvfølgelig godt at han var tiltrukket af hende.
Jeg mener:
hun er smuk, sexet, har en god krop, sjov, rå, cool, følsom, stædig.
Og mest af alt, så er hun SÅ FUCKING tiltrækkende!!
Men at voldtage hende, det er sgu da klamt!!
Lige nu står jeg og prøver at læse hende, men det er sgu svært!
KOM NU Aiden!
Du er en 'player', ikke en håbløs romantiker.
Kys hende nu bare hvor svært kan det være!
Jeg tog blidt mine hænder op rundt om hendes ansigt, og gjorde mig klar til give hende en omgang 'Aiden' som hun sent vil glemme. Ha ha..!

(Jennys synsvinkel)
Oh My Freaking Fucking Moder-jord!!
Nu sker det virkelig!!
Aiden fucking Williams skal til at kysse mig.
Hans øjne lukkede i, og det samme gjorde mine.
Vores læber var plantet til hinanden.
Og.. FUCK!!
Han har bløde læber.
Det var sgu da helt sindssygt!
Han skulle da også ha' en præmie for at kysse.
Det var et fuldstændig fantastisk kys, men det har jeg ikke tænkt mig at fortælle ham.
Han skal ikke tro at jeg har følelser for ham eller noget.
Hans hænder gned op ned af min ryg.
Er der noget han ikke kan finde ud af?
Mens vi sad inde i et lille prøverum og åd hinanden, gik døren pludselig op.
Vi røg fra hinanden.
Og i åbningen stod den underlige fotograf.
FUCK!

"Nå der er I. Jeg har ledt efter jer i lang tid nu. Arbejdet der, ser godt ud, men i bliver nødt til at komme med ud og vise det til kameraet".
Aiden smilede sit provokerende smil.
Og vi vidste begge to, at det kys ikke havde behøvet at være SÅ langt!

HVORFOR FANDEN SKULLE HAN OGSÅ VÆRE SÅDAN EN GOD KYSSER??!

Lige nu tror jeg seriøst at jeg ligner verdens rødeste tomat.

Vi rejste os op og fulgte efter fotografen, som førte os hen til det samme sted som før.
Det hele var så frygteligt akavet mellem os.
Det var nok mest mig der syntes det, for Aiden så ud til at fryde sig over at faldt for hans lille kysse-trick.
Men nææ nej Aiden, det skal være slut.
Det var sjovt så længe det varede, men nu må du nøjes med 'friendzone'.

"Jennifer!" Råbte fotografen skrapt.
Aiden fniste.

Jeg gav ham dræberblikket, da jeg ville komme i fængsel hvis jeg dræbte ham i virkeligheden.
Han skal fandme være glad for at politiet findes!

"Undskyld, jeg hørte ikke hvad du sagde", jeg prøvede at lyde så uskyldig som muligt.
"Jeg sagde at vi har nok billeder. I behøver ikke blive længere. Og tak for billederne, de blev rigtig gode", han svingede med hoften og knipsede med den højre hånd.

Okay. Han var HELT klart gay...

Aiden vendte sig om mod mig og sagde
"Nååå... De havde kun brug for de billederne hvor vi holder i hånden, så vi kom vist til at øve det kys forgæves.
Det var vel nok en skam, hva.
Men husk, du kan jo altid spørge mig hvis det er". Han havde fundet sit selvfede smil frem igen.

Nu. var. jeg. sur!!

"Bare rolig Aiden, det kys var og er det første og sidste kys, vi to nogensinde vil udføre.
Det lover jeg"!!










Er jeg den eneste der er helt forelsket i Cameron Dallas. Han er SÅ HOT!

~Lolly_lips😘

Teenage TroubleWhere stories live. Discover now