Jenny's synsvinkel.Jeg har virkelig ikke lyst til at kysse Aiden som et 'vilddyr'.
Helt ærligt, det er så typisk.Jeg stod helt stille, jeg kunne mærke hans skridt bag mig.
Han stilte sig foran mig, og tog mine hænder.Hvad er det dog jeg laver.
Jeg skal til at kysse med Aiden.AIDEN!
Han er en arrogant idiot, som kun er ude på at komme i bukserne på piger, han prøver jo bare at charme sig ind på mig. Fek.s. Hvem var det lige der ikke rev nummeret over, men sagde istedet sagde ja til tilbuddet.
Jeg er bare hans nye tøs, og det har jeg altså ikke lyst til at være!
••••••••••••••
Jeg kan ikke gøre det, det kan jeg bare ikke!
Aiden lænte sig tættere og tættere på, vi stod kun få centimeter fra hinanden.
Han havde sit sexede og selvfede smil plantet midt i hans guddommelige ansigt... Vent hvad?!!
Arrraggh nu gjorde jeg det igen.
Okay, nu var han VIRKELIG tæt på.Han lukkede øjnene og skulle lige til at åbne munden.
Det her skal ikke ske!
Jeg tog hurtigt et skridt tilbage, og løb min vej.
Jeg kunne høre Aiden sige et eller andet, men lige det, var jeg pænt ligeglad.
Jeg fandt et prøverum, og skyndte mig der ind.
Jeg kunne mærke tårnede presse på.
Alt det med Jason fløj rundt i hovedet på mig.
Jeg gled ned ad vægen, og landede blidt på gulvet.
Jeg kunne se håndtaget glide ned.Fuck.
Og ind trådte den idiot der havde meldt os til det her.
Han gik ind og satte sig ved siden af mig. jeg sad så stille, at man skulle tro nogen havde udstoppet mig."Hør, jeg ved godt du ikke har lyst, men kan du ikke gøre det for skolens skyld. Du ved nok at der er mange penge i det, ik" han kiggede hen på mig.
"Tror du jeg opføre mig sådan her på grund af ét kys?"
Jeg kiggede spørgende op på ham.Han så ikke ud til at fatte en meter af det jeg lige havde sagt.
"Men, hvad er det så der er galt? Hvorfor har du berøringsangst?"
Han kiggede medfølende på mig.Skulle jeg virkelig fortælle ham det, eller ville han bare sige det videre.
Ej, det ville han sgu da ikke gøre Jenny! Brug dog hovedet.
Tårene begyndte lige så stille at løbe."Okay.
Jeg havde den her flirt med en fyr ved navn Jason."
Hulkede jeg."Han var en rigtig badboy, og mine forældre var ikke hans største fans, da han også var tre år ældre end mig. Vi havde skrevet meget sammen hængt ud nogle gange, og jeg kunne godt mærke på ham at han nogle gange gerne ville lidt mere end det." Jeg tog en dyb indånding og fortsatte. Aiden sad og stirrede mig nysgerrigt ind i øjnene.
"Jeg syntes han var vildt cool, og det at han var ældre end mig, fik mig til at føle mig som noget særligt. En dag spurgte han om jeg ville med til en af hans venners fest, og så godtroende jeg var, sagde jeg selvfølgelig ja. Jeg måtte ikke for mine forældre, da de sagde at de ikke brød sig om at lade deres datter tage til fest hos nogle ældre og fulde folk. Om natten sneg jeg mig ud ad vinduet, og han kom og hentede mig. Han sagde ikke så meget, og pludselig stoppede han midt ude i ingenting. Det viste sig at den fest han så gerne ville have mig med til, var en fest for kun to mennesker, som skulle foregå i hans bil. Jeg var kun seksten og jomfru. Jeg sagde at jeg ikke lige var klar til det endnu, men han var ligeglad. Han begyndte at tage mit tøj af, selvom jeg kæmpede imod. Han havde låst døren, så jeg ikke kunne komme ud. Jeg har aldrig følt mig så utilpas i hele mit liv. Jeg begyndte at skrige og råbe efter hjælp, selvom det ikke hjalp. Han holdt mig hårdt for munden, og tog en kniv frem imod mit ansigt." Jeg snøftede og tårene fik nu frit løb. Aiden tog blidt min hånd og begyndte at age den med sin tommelfinger, jeg fortsatte så.
"Han sagde jeg skulle holde min mund, ellers ville det gå ud over mit liv. Jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, for jeg ville ikke miste mit liv til den klamme idiot. Han spildte ikke tiden, og jeg havde ikke noget andet valg end at blive misbrugt. Jeg prøvede flere gange at få fat i kniven, men så let var det ikke. Til sidst tog kan kniven op til mit ansigt og sagde at hvis jeg sagde det til nogen, ville jeg fortryde det inderligt. Til mit held, kom en fyr på min alder gående lige ved siden af, med en guitar i hånden. Han prøvede at åbne dørene, men de var jo låst. Så han tog sin mobil og skulle lige til at ringe til politiet. Jason vidste at han ville ryge i spjældet hvis politiet fandt ud af det. Før jeg vidste af det, var han gået ud og smadret telefonen. De var begyndt at slås virkelig meget, og jeg havde fundet noget peberspray i Jasons bil. Uden at tænke, var jeg gået hen og gjort ham midlertidigt blind. Vi skyndte os afsted inden han kunne se igen. Det viste sig så at ham, som havde reddet mig gik på min skole og hed Nick. Vi aftalte ikke at fortælle nogen om det, og jeg har nok givet mine forældre en mildere version af historien. Faktisk, så sagde jeg bare at vi havde slået op, da han havde været mig utro. Det var fuldkommen løgn, men så længe mine forældre ikke vidste andet, var det fint nok. Noget tid senere begyndte Nick og jeg at date. Jeg har først lige slået op med ham, da jeg skulle flytte hertil." Jeg afsluttede forpustet den sidste sætning."D.. det... vidste jeg ikke." sagde Aiden omsorgsfuldt.
"Nej selfølgelig gjorde du ikke det, du er den første jeg fortæller det til", jeg prøvede at få det til at virke lidt humoristisk, men det lykkedes ikke.
"Hvis du vil, kan vi øve kysset nu, så har du det måske bedre med det", sagde Aiden nervøst.
WTF!
__________
Halløjsa!❤️
Det var sørme noget af en fortid Jenny havde der hva'.
~Lolly_lips😘
ESTÁS LEYENDO
Teenage Trouble
Novela Juvenil"Hej mit navn er Jennifer Taylor, men folk kalder mig bare for Jenny. Jeg er sytten år og jeg har boet i Californien hele mit liv, og hvis det stod til mig skulle det fortsætte på den måde. Men sådan skulle det selvfølgelig ikke være!!" Jenny og hen...