10. Den lede løgner!

2.5K 102 3
                                    


Jenny's synsvinkel.

Det er søndag idag og jeg er ret træt, jeg stod op kl. 10:15.
Jeg tog et dejligt langt og afslappende bad.
Det føltes godt.
Da jeg gik i seng i går, lå jeg hele tiden og tænkte på hvad jeg skulle gøre.
Altså, jeg syntes at Zack er rigtig sød, men det er ret irriterende at Aiden og Zack har en 'fight', det var jo bare en baseball kamp.
Så slemt er det jo heller ikke.

Jeg børstede mine tænder, og hoppede i noget afslappende tøj.
Jeg gik hen og satte mig i min seng, jeg følte mig rastløs, jeg ved slet ikke hvad jeg skal lave i dag.

(10 min. efter)

Jeg kunne høre dørklokken ringe, jeg havde jo ikke noget at lave, så jeg kunne da ligeså godt gå ned og åbne, istedet for at en sur og muggen Casper skulle.

Jeg åbnede døren, og så lige ind i Zacks flotte grønne øjne.

"Hej Jenny! Jeg tænkte på om du havde lyst til at gå en tur?"
Spurgte han sødt.

Jeg kunne jo ikke sige nej.

"Det lyder hyggeligt"
sagde jeg.

Vi gik hen til en isbod og fik en is hver. Imens vi gik og spiste isen, gik vi ned til stranden.
Vi besluttede os for at gå og snakke nede ved strandkanten.

"Jeg går ud fra at Aiden har fortalt dig om hvad der er sket imellem ham og jeg?" Spurgte han.

"Ja, men jeg forstår bare ikke at I kan blive sure på hinanden, på grund af en åndssvag baseball kamp."
Sagde jeg.

"Hvad mener du?"
Spurgte han, som om at jeg havde sagt noget forkert.

"Jeg siger bare at jeg syntes, det er er dumt, at I skændes over en sølle baseball kamp. Det er jo ikke jordens undergang." sagde jeg.

Zack så forvirret ud i hovedet.

"Aiden og jeg er ikke oppe at skændes på grund af kampen."
sagde han.

What!

"Hvad! Aiden sagde til mig at det bare var på grund af kampen og den der slåskamp."
sagde jeg.

"Så har han ikke fortalt det hele, ser du."

"Jeg havde engang en kæreste der hed Isabella. Isabella og jeg var et godt par, jeg troede virkelig at det kunne blive noget stort, men så en aften...

Isabella og jeg tog til fest sammen. Jeg havde fået et par øl, men jeg kunne stadig tænke klart. Jeg kunne på et tidspunkt ikke finde Isabella, men så fandt jeg hende stå og snave med....Aiden, noget af det værste er at han droppede hende to dage efter."
sagde han trist.

Det vil sige at Aiden har løjet mig lige op i ansigtet.
Den nar. Der er en ting, som jeg stadig ikke fatter. Hvorfor blev Aiden sur over at jeg var sammen med Zack, når det var Aiden der stjal Isabella fra Zack.

Det var en lidt sige mundfuld, men jeg gide sgu ikke at tænke på alt deres bullshit mere, jeg har en ting at glæde mig over, klassen og jeg skal til Bornholm i morgen. Wuuhuu! På min gamle skole skulle vi aldrig på skoleudflugter. Jeg glæder mig helt vildt, der er dog en ting som jeg ikke glæder mig til....Aiden. Jeg vil prøve at ignorere ham så meget jeg kan, det vil være min hævn...









~Lolly_lips😘

Teenage TroubleWhere stories live. Discover now