Bölüm 18~

164 8 0
                                    

Öncelikle merhaba.. Biliyorum söylediğimden çok çok sonra yeni bölüm geldi ama bunun sebebi tamamen kitaba asıl istediğim yorum ve oy sayısının gelmemesiydi. Her neyse baya bölüm hazır zamanla burada paylaşacağım umarım hepsini beğenirsiniz. Hepinizi çok seviyorum

"Emre Keremle olmanı onaylıyor mu? Hoşgörülü bir çocuğa benzemiyor."

"Emre ye laf çarpıtmayı ne zaman keseceksin merak ediyorum anne. "

Doğradığım domatesleri tencereyw döktükten sonra ellerimi önlüğe sildim.

" Odama çıkıyorum ödevlerim var. "

Odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Çalışma masama oturup ev ödevlerimi yapmaya başladım. Üç saatin sonunda kapı çalınca aşağıya indim.

Babam elinde bir kutuyla yanıma geldi.

" Al bakalım Irmak Hanım. Sahibini görmek için sabırsızlanıyor. "

Kutunun üzerindeki delikli yeri görebileceğim kadar yukarı kaldırdım. Bi miyavlama sesi geldiğinde kutuyu yere bırakıp babamın yanına koştum. Beni kollarının arasına alıp alnımdan öptü.

" Söz verdiğin gibi sağlığını etkilerse geri gidecek. "

" Tamam baba.. "

Kediyi alıp bahçeye çıktım. Kafesinden dışarı fırladığında onu zor yakaladım. Çimenlerin üzerinde yuvarlanarak yeterince hızlı kaynaştığımızı düşündüm. Yalnız kalmayacağımı hatırladıkça seviniyordum.

" Adın ne olacak peki senin? "

Yüzüme bakıp mırladı. Gülümseyip elimi tüylerinin üzerinde gezdirdim.

" Arya"

Başımı sese doğru çevirdim. Kerim'in gülümseyen yüzünü gördüğümde yerden kalktım. Ellerini ceplerinden çıkarıp yanıma geldi.

"İsmi Arya olabilir bence. "

" Ne zamandan beri bizi izliyorsun Kerem? "

" Çok olmadı. "dedi.

" Anlamını biliyor musun? "

" Aşkın masumluğu, müzik, soylu.. Bir çok anlamı var. "

" Senin kedinin adı ne? "

" Bi kedim olduğunu biliyor muydun? "

" Fotoğraflarında görmüştüm."

"Birçok ismi var ben Eros diyorum. Annem Garfield diyor. Çok saçma gelebilir belki ama kaybetmeyeceğim tek şey. Şu an sana sadece bir hayvan gibi görünebilir ama alıştığında üzüldüğünü bile anlıyor. "

" Kalıcı olmaya bilir. Eğer sağlığımı etkilerse geri gidecek. Benim kaybedeceğim birşey. "

" Hasta mısın? "

" Öyle söyleyince değişik geliyor. 'Sorunlu musun?' der gibi. "

Kahkaha atarak kediyi kucağımdan aldı.

" Devamlı olarak bir hastalığın mı var yani? " Başımla onayladım.

" Astım.. "

" Astım için iyi bir arkadaş değil. "

" Biliyorum ama onun gibi bir şeye ihtiyacım var. "

" Neden? "

" Yalnızlık tanrıçası gibiyim. Mutlu olduğum tek bir an olmuyor. Böyle zamanlarda yanına biri lazım. Sana iyi gelen biri.. "

Sen Yoktun.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin