İyi okumalar
Başlama tarihinizi buraya yaza bilirsiniz.
11.06.2022Şarkı ismi: Yüzyüzeyken konuşuruz-Dinle beni bi
"Gece midir insanı hüzünlendiren yoksa, insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen."
🍷♥️
Ben Dilay. 22 yaşındayım. İsmimin anlamı " ay gibi parlak"
Bir okulda ilkokul öğretmenliyi yapıyorum. Çocukları severim. Onlara ilgilenmek beni mutlu ediyor. Günümün çoğu zaten okulda geçiyor.
Bir ailem var. Ama mutsuz bir aile. Okuldan sonra eve giderken ancak odamda oturuyorum. Ailemin yanında otururken ben yokmuşum gibi davranırlar o yüzden yanlarında oturmuyorum.
Ailem 4 kişilik: annem, babam, kardeşim ve ben. Annem kendi halinde bir kadın. İşe gider gelir. Babam alkolik birisi, durmadan alkol içiyor, bazen bırakıyor içmiyor işe girip çalışıyor. Kardeşim de kendince yaşıyor benden 4 yaş küçük. Üniversite falan okumadı. Bütün vakti dışarda arkadaşlarıyla geçiyor.
Bazen kardeşimi kıskanıyorum. O okumamasına rağmen ailenin göz bebeği. Aileye de bir hayrı yok.
Ailemden başka beni seven bir sevgilim, bir arkadaşım ve öğrencilerim var.
Sevgilimin ismi Emin. 25 yaşında. Yaklaşık 1 yıldır ki beraberiz. Kendisi benim çalışdığım okulda çalışıyor. Zaten onunla da orda tanış olmuştuk.
Ve arkadaşım Derya. 22 yaşında. Bu hayatta beni en iyi anlayan kişi. Canım arkadaşım. Onunla üniversite de tanışmıştık. Aynı üniversiteye gidip geliyorduk. Şimdi de aynı okulda çalışıyoruz. Oda benim gibi çocukları seviyor. Kendisi yalnız yaşıyor. 18 yaşında ailesini bir trafik kazasında itirmişdi. Onu zar zor toplamışdım. Şimdi gayet iyi hayatını yaşıyor.
Belki de içinizden soruyorsunuzdur. Neden Deryayla kalmıyorsun diye?
Kalmıyorum evet. Onunla beraber yaşamak istiyorum. Ama buna ailem izin vermiyor.
🍷♥️
Her kese merhaba. Yeni kitabımın ilk bölümünü yazdım. Destek olursanız sevinirim. Kısa olduğunu biliyorum ama diğer bölümü uzun yazmaya çalışıcam.
Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1
Takip ederseniz sevinirim 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDilay kendince yaşayan bir kızdı. Sevgilisinin onu aldatmasıyla arkadaşıyla beraber İzmir'e kaçar. Bakalım onları İzmir'de ne bekliyor. "Seni gerçekten sevdiyimi nerden çıkardın" Başlangıç: 11/06/ 2022 Bitiş: 21/01/ 2023