İyi okumalar.
Şarkı ismi: Berkay Altunyay- Rengarenk acılar"Bekle beni İzmir ben geliyorum!"
🍷♥️
"Derya sana bir şey diyicem. Artık yoruldum ben burada daha fazla kalamam. Bu işi de yalnız yapamam. Benimle İzmir'e kaçar mısın?"
Derya'yla konuştuktan sonra kalkıp hazılandım.
Artık hazırdım. Annem odaya gelip zorla yüzüme makyaj yaptı. Abim babam annem öyle heyecanla hazırlaşmışlardı ki. Ben onlara istemiyorum diyorum. Onlar hele isteme derdindeler.
Akşam Derya da gelicekdi beni yalnız bırakmamasını istedim.
Annem yüzümü bitirdikten sonra saçlarımıda yaptı. Sonra kapı çaldı.
"Ayyy erken mi geldiler?" söyledi annem eli-ayağı bir-birine karışmıştı.
"Deryadır gelen."
Hemen kapıyı açtım. "Hoşgeldin" dedim yüzüme yaydıyım yapmacık gülümsemeyle.
"Hoşbuldum. Üzülme kurtulacaksın."
Derya'yla odaya geçtik biraz oturup sohbet ettik. Sonra kapı çaldı. Annem hemen beni çağırdı.
Emin annesi ve babası gelmişdi. Eminin elinde çikolata ve çiçek vardı. Nasıl rahat bir insan ya.
Emin çiçeği ve çikolatayı bana uzattı. Annemin kolumu dürtmesiyle Emin piçinin yüzüne bakmadan aldım elinden.
Hep beraber salona geçtik.
"Kızım sen kahveleri yap istersen."
İstemesem de kalkıp mutfağa gittim. Derya da arkamdan geldi.
"Ya bu piçi görmeye içim el vermiyor yüzünü yumruklamak istiyorum. "
"Dayan kuzum mutsuz geçen son günün bekle sabır et."
Kahveleri Derya yaptı bende salona götürdüm. İlk önce Eminin anne babasına sonra kendi anne babama sonra da Emine ve abime. Pis sırıtıyordu şerefsiz.
Eminin babası söze girdi.
"Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Dilayı oğlumuz Emine istiyoruz."
Babamda "Verdim gitti " dedi.
Sonra da yüzükler takıldı. Biraz da oturduktan sonra her kes gitti. Annemlerde gitti uyumaya. Bende eşyalarımı toplayıp gece olmasını bekledim.
Derya aradı.
"Dilay hazır mısın?"
"Evet çıkayım mı evden?"
Hemen çantamı falan alıp evden çıktım. İzmir'e giden otobüs durağında Derya'yı bekledim. Evden çıkarken Eminin yüzüyünü bırakıp çıkmıştım.
Derya'nın gelmesiyle telefonun hatlarını çıkarıp attık. Otobüse bindik.
Yaklaşık 7 saat sonra İzmir'deydik. Öğlene doğru varmıştık İzmir'e.🍷♥️
Her kese merhaba. Nasılsınız?
Sonunda gediler İzmir'e bakalım onları ne bekliyor İzmir de.
Sizce neler yaşanacak İzmir'de ?
Sizce Dilay ailesi ve Eminle bir daha karşılacak mı ?
Umarım bölümü beğenirsiniz.
Diğer bölüm de görüşürüz.
Sizleri seviyorum.
Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1
Takip ederseniz sevinirim 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
أدب المراهقينDilay kendince yaşayan bir kızdı. Sevgilisinin onu aldatmasıyla arkadaşıyla beraber İzmir'e kaçar. Bakalım onları İzmir'de ne bekliyor. "Seni gerçekten sevdiyimi nerden çıkardın" Başlangıç: 11/06/ 2022 Bitiş: 21/01/ 2023